Gjest lil`my Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 Mus, høne, bever - unnskyld hvis jeg spørr dumt, men er der noen som kan opplyse meg om hva i h...... disse dyrene har til felles med det kvinnelige kjønnsorgan? Seriøst - kan noen fortelle meg hvorfor det kvinnelige kjønnsorganet har fått disse EKLE, TEITE og VULGÆRE kallenavnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 hvorfor synes du det er ekkelt da.. syns du er veldig trangsynt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lil`my Skrevet 4. desember 2003 #3 Del Skrevet 4. desember 2003 hvorfor synes du det er ekkelt da.. syns du er veldig trangsynt nå Trangsynt??? Jeg ga nå bare uttrykk for min personlige oppfatning da, mente ikke å kritisere dem som er komfortable med disse kallenavnene. Jeg synes de er ekle fordi de gir assosiasjoner til noe som jeg helst ikke vil assosiere det kvinnelige kjønnsorgan med. Og så er jeg nå bare så dum at jeg ikke ser sammenhengen mellom det kvinnelige kjønnsorganet og disse dyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 4. desember 2003 #4 Del Skrevet 4. desember 2003 Det sier jo litt om hvilke holdninger til sex vi har nedarvet, når det ikke engang finnes ordentlige navn på disse kroppsdelene, som vi kan si høyt uten å rødme! Et ord som skamlepper sier jo det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. desember 2003 #5 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg sier PUMA Vakkert, sterk og stolt dyr. Uten at det nødvendigvis er derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 har intrykk at de fleste jenter syns det er greit å si mus.. det har kanskje sitt utspring i musehull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva så med skruffse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg sier lurvetufsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 har intrykk at de fleste jenter syns det er greit å si mus.. det har kanskje sitt utspring i musehull? Var det kødd? Det har sitt utspring i at mus og bever er pelsdotter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2003 #10 Del Skrevet 4. desember 2003 Var det kødd? Det har sitt utspring i at mus og bever er pelsdotter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. desember 2003 #11 Del Skrevet 4. desember 2003 Synes mus er helt fint jeg. Loddent og nusselig, hvis man ikke blir redd. Bedre enn for eksempel gøtte, som en venninne av meg kalte det. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 4. desember 2003 #12 Del Skrevet 4. desember 2003 Eller kanskje dette rett og slett er et utslag av "kjært barn har mange navn"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OceanQueen Skrevet 5. desember 2003 #13 Del Skrevet 5. desember 2003 mus og bever, javel...hvis du forbinder kjønnet ditt med en lurvete gnager vi ser på som skadedyr så må du gjerne det.... Jeg syns forøvrig at mange av "kallenavnene" til det kvinnelige kjønnsorgan er skrekkelig harry og ufine...og det er jo noe av det fineste og vakreste vi har.... men for all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 5. desember 2003 #14 Del Skrevet 5. desember 2003 mus og bever, javel...hvis du forbinder kjønnet ditt med en lurvete gnager vi ser på som skadedyr så må du gjerne det.... Jeg syns forøvrig at mange av "kallenavnene" til det kvinnelige kjønnsorgan er skrekkelig harry og ufine...og det er jo noe av det fineste og vakreste vi har.... men for all del Nå er vel ikke akkurat bever regnet for noe skadedyr heller. Og mus er da nusselige. Kan jo se ut som ei mus også. Se for deg dotten som musekroppen, og "sprekken" som halen. Klin likt jo!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 5. desember 2003 #15 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg sier som regel mus - eller musa mi - ikke noe galt det vel - hender seg jeg sier fi**e også - men når jeg er litt finere på det sier jeg mus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. desember 2003 #16 Del Skrevet 5. desember 2003 mus og bever, javel...hvis du forbinder kjønnet ditt med en lurvete gnager vi ser på som skadedyr så må du gjerne det.... Jeg syns forøvrig at mange av "kallenavnene" til det kvinnelige kjønnsorgan er skrekkelig harry og ufine...og det er jo noe av det fineste og vakreste vi har.... men for all deley ikke sleng dritt om lurvete ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #17 Del Skrevet 5. desember 2003 mus og bever, javel...hvis du forbinder kjønnet ditt med en lurvete gnager vi ser på som skadedyr så må du gjerne det.... Jeg syns forøvrig at mange av "kallenavnene" til det kvinnelige kjønnsorgan er skrekkelig harry og ufine...og det er jo noe av det fineste og vakreste vi har.... men for all del Kanskje du kunne starte en ny trend med vakre og høyverdige ord, som f eks "fløyels-spalten" etc. Nei, fra spøk til alvor - Noe av poenget med slike kallenavn er vel at de skal være litt "dirty" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 5. desember 2003 #18 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg sier mus eller musa eller høne jeg synes det høres normalt ut jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 5. desember 2003 #19 Del Skrevet 5. desember 2003 "Fløyels-spalten?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 5. desember 2003 #20 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg har tissedame (hihi!) og sambo har tisseman, evt. fløyelsdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå