Thomasine Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Er det mulig å finne ut hvem man ble venn med aller først på Facebook? Jeg startet i 2007 - så det er litt langt å gå bakover på innlegg til at jeg gidder det...
Tøydokke Anna Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Det kunne vært morosomt å vite... :D
Gjest Lottiplott Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Hehe, si i fra om du finner det ut! :D
Skywalker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Det finner du sikkert ut når Facebook Timeline kommer.
Gjest Apophis Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Timeline will tell, tipper eg. Og det blir lettere å finne ut hvem som har slettet deg som venn også då, jippi. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Når er det time line kommer egentlig? Mente jeg leste at den skulle komme 30. september, men har ikke sett noe til den enda...
saltvann Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Timeline will tell, tipper eg. Og det blir lettere å finne ut hvem som har slettet deg som venn også då, jippi. :gjeiper: Seriøst?! Vil det komme opp når man slettet noen og når noen slettet deg? Facebook blir bare mer tullrusk!!! Helt slutt på alt som heter privatliv. Alt skal deles.. Snart koples vel facebook til alt, så alle vil se hvilken nettside du har vært på! (får da ikke håpe det)
genieinabottle Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Seriøst?! Vil det komme opp når man slettet noen og når noen slettet deg? Facebook blir bare mer tullrusk!!! Helt slutt på alt som heter privatliv. Alt skal deles.. Snart koples vel facebook til alt, så alle vil se hvilken nettside du har vært på! (får da ikke håpe det) Leste nettopp en artikkel om at det kommer til å skje med timeline, men finner den ikke igjen. At når du trykker like på en nettside, feks en artikkel på vg, så kommer alle artiklene du leser automatisk opp i news feed-en.
Kosemose Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Leste nettopp en artikkel om at det kommer til å skje med timeline, men finner den ikke igjen. At når du trykker like på en nettside, feks en artikkel på vg, så kommer alle artiklene du leser automatisk opp i news feed-en. Du tuller? Hvem vil ha noe sånt? Hva blir det neste, at det kommer opp på FB timelinen når du er på do?
*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 LOL er du med i gamet får du ta konsekvenser, eller deaktivere profilen. Husk Facebook er ikke gratis å bruke. Profilen kan du aldri slette. Aldri. Bildene du legger ut eies også av fb. Grupper du starter kan fb ta over om de vil. Listen er lang. Det er ikke uten grunn fb er verd så høye summer. Det er Verdi i hver bruker ang samling av informasjon.
Thomasine Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2011 Hmmm...Hva er Facebook Timeline?
otilie Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 Du tuller? Hvem vil ha noe sånt? Hva blir det neste, at det kommer opp på FB timelinen når du er på do? ¨ dette er nok ting du kan deaktivere. akuratt som den spotifygreia. det kommer oppdateringer på facebooken min hver gang enelelrannen skifter sang på spotify men det går an å fjerne det..
Gjest Apophis Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Seriøst?! Vil det komme opp når man slettet noen og når noen slettet deg? Facebook blir bare mer tullrusk!!! Helt slutt på alt som heter privatliv. Alt skal deles.. Snart koples vel facebook til alt, så alle vil se hvilken nettside du har vært på! (får da ikke håpe det) Ifølge ein artikkel eg leste ihvertfall. Det blir sånn at man får ei lang liste med folk som er eller har vært på vennelista og om man holdt musepekeren over så kunne man velge å legge til som venn igjen på de som hadde slettet deg som venn.
Thomasine Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2011 Ifølge ein artikkel eg leste ihvertfall. Det blir sånn at man får ei lang liste med folk som er eller har vært på vennelista og om man holdt musepekeren over så kunne man velge å legge til som venn igjen på de som hadde slettet deg som venn. Men hvorfor i alle verden skulle man ønske å legge til en som har valgt å slette deg tidligere...? Mye man skal passe på og forholde seg til på facebook ja...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 Leste nettopp en artikkel om at det kommer til å skje med timeline, men finner den ikke igjen. At når du trykker like på en nettside, feks en artikkel på vg, så kommer alle artiklene du leser automatisk opp i news feed-en. Men for at det skal skje må man godta det selv først. Så det skjer ikke helt av seg selv heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #17 Skrevet 6. oktober 2011 Ifølge ein artikkel eg leste ihvertfall. Det blir sånn at man får ei lang liste med folk som er eller har vært på vennelista og om man holdt musepekeren over så kunne man velge å legge til som venn igjen på de som hadde slettet deg som venn. Det syns jeg faktisk er ekstremt teit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå