AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Skal da ut og prøve kjole snart.. Min svigermor er også mor til min forlover. Vi har et veldig godt forhold, og jeg lurer på om det er vanlig/greit å ta med svigermor på prøving? Min mor skal også være der i tillegg til min forlover.
Pepperbrud12 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde med svigermor en gang, og mamma en annen. Synes det var utrolig hyggelig å kunne inkludere henne også. Anbfales! Lykke til med prøvinga!
Pepperbrud12 Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde med svigermor en gang, og mamma en annen. Synes det var utrolig hyggelig å kunne inkludere henne også. Anbfales! Lykke til med prøvinga!
fridr Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Det vil hun nok synes er kjempefint gjort av deg! Tenk å bli inkludert på prøving, da! Jeg tror det er vanlig å ta med seg de man vil Jeg bor i en annen by en familien min, så jeg hadde min mannlige forlover med meg. Det var også veldig fint, for da har jeg et mannesyn på hvor vakker jeg er i kjolen Holdt på å le oss ihjel da hun dama spurte om "får han virkelig lov til å være med på dette??" Hun hørte feil og trodde han var FORLOVEDEN min Endret 5. oktober 2011 av fridr
Gjest Adriane Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Nå har ikke jeg et sånt forhold til min svigermor som du har til din, så det er ikke en aktuell "problemstilling" for meg personlig Men hadde det vært det, vet jeg at jeg måtte spurt moren min først om hun syns det var greit at også svigermor er med. Og jeg mistenker sterkt at moren min ville hatt en del imot det. Men det er min mor da :gjeiper: Du kjenner jo din egen mor, så du vet om hun ville synes det bare er koselig, eller om hun ville føle seg litt tilsidesatt om også svigermor skal være med
Kosemose Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Skal da ut og prøve kjole snart.. Min svigermor er også mor til min forlover. Vi har et veldig godt forhold, og jeg lurer på om det er vanlig/greit å ta med svigermor på prøving? Min mor skal også være der i tillegg til min forlover. Nei det er skikkelig ugreit! Neida, det er vel *kryss i taket og bank i bordet* fortsatt ingen regel for hvem som får lov til å være med på å finne brudekjole, enn så lenge! Lykke til, høres ut som dere blir en lykkelig og god familie 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Ville ikke hatt med verken mamma eller svigers...jo mer meninger jo vanskeligere valg. Er alt for mange mødre/venninner som ikke ser deg som brud, men blir egosentriske. De skal nesten gifte seg på nytt gjennom deg! Det er du som skal like kjolen og hva andre mener er uvesentlig. Har opplevd dette en gang for mye hvor stakar bruden er helt fortvilet over det hun selv synes er drømmekjole ikke er "riktig" kjole i følge mor/svigers eller "venninner".
bobbi Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Syns du skal ta med akkurat de du har lyst til jeg
miemor Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg hadde med meg sivgermor da jeg kjøpte kjolen! Veldig glad for å kunne dele dette med henne! Har vært å prøvd kjoler noen ganger før jeg bestemte meg, og da har bla mamma, forloverne mine (2 stk), niese, gu'datter og bestekusine vært med! Veldig glad for å ha delt denne opplevelsen med de viktigste kvinnene/jentene i livet mitt, som svigermor er en av
Tillie Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg tror faktisk min mamma hadde blitt litt sjalu - jeg har mer til felles med svigermor enn henne, og hun føler seg allerede litt utenfor (hun liker ikke det bryllupet vi skal ha...). Jeg valgte å si til mamma at hun gjerne kunne være med, men ble ikke så veldig lei meg da det bare ble min kjære søte forlover og meg (mamma var opptatt). Så hør kanskje med mamman din først?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, jeg har invitert begge med=) jeg hører da ikke med min mor først, vi er alle voksne mennesker og vil ha med de begge to =) Takker for svar.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Skal da ut og prøve kjole snart.. Min svigermor er også mor til min forlover. Vi har et veldig godt forhold, og jeg lurer på om det er vanlig/greit å ta med svigermor på prøving? Min mor skal også være der i tillegg til min forlover. Det er vel greit å ta med hvem du vil trodde jeg? Om du vil ha med deg hele svigerslekta så er vel det lov og. Endret 8. oktober 2011 av BettyBoop28
Tillie Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, jeg har invitert begge med=) jeg hører da ikke med min mor først, vi er alle voksne mennesker og vil ha med de begge to =) Takker for svar. Da så litt misunnelig, har aldri opplevd så mye drama i familien som med denne bryllupsplanleggingen. Lykke til med kjoleprøvingen! Det er veldig gøy
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 Da så litt misunnelig, har aldri opplevd så mye drama i familien som med denne bryllupsplanleggingen. Lykke til med kjoleprøvingen! Det er veldig gøy Huff så kjedelig. Det som skal være en spennende periode. Alt er i alt er det din dag det blir, men noen kan aldri bli helt fornøyde. Lykke til videre i planleggingen.
Gjest Adriane Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg tror faktisk min mamma hadde blitt litt sjalu - jeg har mer til felles med svigermor enn henne, og hun føler seg allerede litt utenfor (hun liker ikke det bryllupet vi skal ha...). Jeg valgte å si til mamma at hun gjerne kunne være med, men ble ikke så veldig lei meg da det bare ble min kjære søte forlover og meg (mamma var opptatt). Så hør kanskje med mamman din først? Jeg er nok litt i samme båt som deg, på en måte. Min løsning er å ikke invitere noen av dem Forloveren min skal være med, og det holder for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå