Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe iphone 4, ser den nå har blitt ca tusen kr billigere. KOmmer den til å synke mer i pris? Noen som aner??

Skrevet

Den er ikke blitt billigere, men det er en annen type med mindre gb osv :)

Gjest Swipper
Skrevet

Jeg tror nok ikke det kommer til å synke noe mer, men det vet man jo aldri. Apple vil jo aldri avsløre noe som helst. Tror du nesten bare må vente å se.

Skrevet

Den er ikke blitt billigere, men det er en annen type med mindre gb osv :)

aha! ser det står 8 gb, blir det lite?

Skrevet

aha! ser det står 8 gb, blir det lite?

Jeg syns 8 GB blir litt lite for en smartphone. Jeg har 16 GB og syns ikke jeg kunne hatt noe mindre, men det avhenger vel hva du skal bruke den til. Syns ikke det koster all verden for Iphone4 nå, du får til 2500 kr og 550 kr i mnd inkl høyt forbruk (1000 ringemin/1000 sms/1000 mb data), men da er det 1 år binding. Syns det er en veldig grei pris.

Skrevet

tenke å kjøpe uten binding fra appelstore, men fant bare den med 8 gb? er det jeg som er treg eller er den tatt bort?

Gjest Swipper
Skrevet

tenke å kjøpe uten binding fra appelstore, men fant bare den med 8 gb? er det jeg som er treg eller er den tatt bort?

Tror du skal få kjøpt den med 16 gb enda, men jeg finner den heller ikke på nettsiden. Kanskje du kan ringe eller gå innom en humac så hjelper de deg sikkert med å finne den :) Også er de super raske på levering, jeg fikk min 2 dager etter jeg bestilte :D

Skrevet

Tror du skal få kjøpt den med 16 gb enda, men jeg finner den heller ikke på nettsiden. Kanskje du kan ringe eller gå innom en humac så hjelper de deg sikkert med å finne den :) Også er de super raske på levering, jeg fikk min 2 dager etter jeg bestilte :D

humac? finner jeg det i trondheim`? Synes du også at 8 gb er litt lite?

Gjest Swipper
Skrevet

Ja 8 gb er litt lite til en smartphone. Sjekk apple/humac sine nettsider ang. butikk i T.heim. :)

Skrevet

Den synker nok ikke mer i pris nei. Muligens når 5'ern kommer ettersom det da kan tenkes at alt forskyves ett hakk nedover; iPhone 4 = 2990, iPhone 4S = 3990 og iPhone 5 = 4990.

Jeg personlig er meget glad for at jeg for noen uker siden solgte min ett år gamle 4'er for 3900...

Skrevet

Jeg personlig er meget glad for at jeg for noen uker siden solgte min ett år gamle 4'er for 3900...

Kjøpt Blackberry nå da?

:)

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Henkie
Skrevet

Garantert!

Men trolig ikke før iPhone 5 blir lansert, kanskje en gang neste år.

Skrevet

Kjøpt Blackberry nå da?

:)

Indeed I have.

Skrevet

Skal du ikke fylle tlf mrd musikk filmer så er den stor nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...