Gå til innhold

Hvordan ser arbeidsgivere på folk som har vært med i Paradise Hotel, Big Brother osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo etterhvert blitt ganske mange unge som har deltatt i diverse realityserier a la Paradise Hotel, Big Brother osv, hvor poenget ikke akkurat er å fremstå som så seriøs og korrekt som mulig.

Hvordan ser arbeidsgivere på en jobbsøker som er kjent fra et slik program?

Eller evt en som har figurert som mer eller mindre avkledd modell for ViMenn, FHM og lignende?

Jeg er nemlig såpass gammel at jeg har lært at slik er skikkelig teit med tanke på fremtidige jobbmuligheter. Men dagens, og ikke minst morgendagens ledere er kanskje mindre negative til slik, i og med at de er "flasket opp" med sånne programmer?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tror nok ikke at bare fordi du er en arbeidsgiver, så får man automatisk lik tankegang som alle andre arbeidsgivere!

mange som har deltatt i slike programmer, har jo fått seg jobb etterpå, mens andre har jo sagt i medier at de sliter med det.

mange fra paradise blir jo innleid av utesteder til å være der å feste, flørte og trekke inn (spesielt jenter da! )så mange som overhodet mulig til utestedet.

...disse er muligens et eksempel på realitydeltakere som ikke får seg "vanlig" jobb igjen!

Skrevet

Det kommer vel an på arbeidet det tenker jeg. Og som NozMonster sier, i en bar er det jo en positiv ting å være kjent! Men vil du satse på en mer "seriøs" karriere, som lege, advokat etc. så er det vel ikke akkurat din deltakelse i Paradise Hotel du vil nevne først på intervjuet.. :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

Det kommer vel an på arbeidet det tenker jeg. Og som NozMonster sier, i en bar er det jo en positiv ting å være kjent! Men vil du satse på en mer "seriøs" karriere, som lege, advokat etc. så er det vel ikke akkurat din deltakelse i Paradise Hotel du vil nevne først på intervjuet.. :fnise:

naaai, altså- jeg ville ikke ha puppe-rompe-JegErSexavhengig-Nicklas som fastlege! men jeg kunne funnet på å ansette han om jeg var sjef for en klesbutikk.

Tine fra paradise som kirkurg? da vil jeg heller at blindtarmen min er sprekker!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nei, det er jo selvsagt forskjell på bransjer! :jepp:

Men selv i utelivsbransjen er det vel en grense for hvor lenge du kan surfe på å være "puppe-rompe-JegErSexavhengig-Nicklas" ( :fnise: ) fra fjorårets sesong, eller? Og hva da?

Endret av Marcia
Skrevet

Nei, det er jo selvsagt forskjell på bransjer! :jepp:

Men selv i utelivsbransjen er det vel en grense for hvor lenge du kan surfe på å være "puppe-rompe-JegErSexavhengig-Nicklas" ( :fnise: ) fra fjorårets sesong, eller? Og hva da?

Da er man seg selv, og fortsetter å utvikle seg derfra. Det gjør vel du også i din jobb?

Skrevet

som en gjeng med idioter de faktisk er. desperate etter oppmerksomhet osv. og som man ikke vil ha i ett firma om man ikke er like dum selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...