Gå til innhold

Leter etter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tilfeldigvis har enten

San Patrick Polka

eller

Maggie Sottero Catarina

eller lignende romantiske, alinje brudekjoler med blonder til salgs?

Er ca 177 høy.

Har sjekka finn og ebay, men finner lite, og og lurer derfor på om det er noen som er her inne som har noen tips? ev. kjolene?

På forhånd takk for svar.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke det, men du kan jo sjekke her :) Har ikke sjekket om de du har listet opp finnes der, men det ser du jo når du trykker på! Lykke til :klemmer:

Skrevet

Fant forresten San Patric-kjolen!! Den er visst i str 42, men er sydd inn, så det går jo an å prøve den :) Nydelig kjole btw!!

Skrevet

Fant forresten San Patric-kjolen!! Den er visst i str 42, men er sydd inn, så det går jo an å prøve den :) Nydelig kjole btw!!

Takk for svar. Har gjennompløyd finn, og holder meg konstant oppdatert, så veit at det ikke er noe der. Og veit at den er der i str 42, men den er til noen på 170, og jeg er 177, så det funker ikke. :/

Noen som har noen andre tips?

Gjest Adriane
Skrevet

Noen som tilfeldigvis har enten

San Patrick Polka

eller

Maggie Sottero Catarina

eller lignende romantiske, alinje brudekjoler med blonder til salgs?

Er ca 177 høy.

Har sjekka finn og ebay, men finner lite, og og lurer derfor på om det er noen som er her inne som har noen tips? ev. kjolene?

På forhånd takk for svar.:)

Her?

:)

Skrevet

Her?

:)

Igjen dette her med høyden som er problemet. Hun er bare 170, mens jeg er nesten 180:/

Men, takk:)

Noen andre tips??

Gjest Adriane
Skrevet

Igjen dette her med høyden som er problemet. Hun er bare 170, mens jeg er nesten 180:/

Men, takk:)

Noen andre tips??

Jeg så det med høyden, men forsto det som at kjolen kunne legges ned en del. Da leste jeg nok feil. Beklager :)

Håper det løser seg for deg!

:smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...