Gå til innhold

Flisete negler

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Neglene mine har begynt å flise seg. Har hatt sånne perioder før også, men det er lenge siden nå. Hva kan jeg gjøre for å forhindre flisete negler? Er det noe jeg mangler i kostholdet f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neglene dine trenger fuktighet, IKKE i form av vann, men noe som heter Solar Oil.

Dette er The best of the best. Jeg smører inn hver kveld og når jeg ser på tv, blander inn litt i håndkremen til og med.

Kjøpes hos de fleste negle salonger eller hos Negleakademiet.

Prøv den, den funker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før meg funker det å alltid ha neglelakk på neglene.

Det høres helt merkelig ut, jeg vet.

Men som sagt, funker på meg.

Samme her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mavala har lakk som du kan ta på neglene som skal styrke dem og forebygge at de fliser seg.

Maybelline har også fått det, men jeg kjenner bare til folk som har brukt Mavala og er fornøyde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det hjelper i lengden å smøre på mer neglelakk- neglene trenger å puste innimellom de også.

Har ikke prøvd Solar Oil selv, men har hørt fra andre at olivenolje hjelper like bra. (=billigere alternativ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt også at olivenolje skal være like bra, MEN tror nok heller at mandelolje er bedre. Selv om Solar Oil er et dyrere alternativ,så inneholder den nemlig mandelolje og vitaminer som trenger ned i neglen og erstatter det naturlige fettet i en uttørret negl. Dvs den blir ikke flisete

Hvis du noen gang har satt på kunstnegler så er det SOlar Oil de anbefaler å smøre på for å styrke den naturllige neglen under.

Prøv en liten flaske, koster kr. 49,- hos Neglakademiet(www.neglakademiet.no)

Ellers så selger Body Shop en olje også, den er kanskje sikkert like bra.

jeg sverger hvertfall til Solar Oil og neglforsterker. Veldig bra negler etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan evt kjøpe noe mere, evt hvis man bor i Oslo stikke innom butikken!Ligger på Skøyen, eller midt i Oslo by ligger Tone Lise Akademiet, der selges også oljen.

Eller kjøpe den hos en negledesigner, litt dyrere MEN de har gjerne større flasker enn den til 49,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...