Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at livet til min kjæreste gjenspeiles i ordtaket "som man reder ligger man".

Han er da i midten 40-årenene og har noen fallerte samboerskap bak seg, samt et mislykket ekteskap.

Han var treig i avtrekkeren og fikk barn i godt voksen alder. Før denne tiden har han da ligget rundt, og har selvsagt rukket en del i årenes løp. Mange av damene har han hatt kontakt med i ettertid. Samboerskapene og ekteskap har vært preget av sjalusi fra damenes side. Sjalusien har nok grobunn i hans venninner. Han selv har aldri vært i forhold der damene har hatt kompiser, og sier han aldri har opplevd sjalusi.Når forhold har tatt slutt, har han ofte hendvendt seg til de "gamle damene" som han har vært med tidligere.

Den dag i dag har han fortsatt kontakt med mange eks-damer.

Den i dag i dag preges han av at livet hans har bestått av korte affærer. Han trenger mye oppmerksomhet fra damer for å føle seg bra..dette er jo det han har fått/gjort hele livet. Han er klok av skade og prøver så godt han kan å holde kontakt med damer skjult.

Jeg er veldig usikker på denne mannen, om det er liv laget for et forhold. Jeg selv er medium sjalu, kjenner jeg plages med vennekretsen hans som består av mye eks-damer. Så skal man ikke dømme noen for det som er gjort i fortiden, men jeg tenker vel gjerne i dette tilfellet at han har ødelagt litt med livet han har levd og valgene han har tatt (ref: holde kontakt med en masse eks-damer).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han er klok av skade og prøver så godt han kan å holde kontakt med damer skjult.

Dette er egentlig det jeg reagerer mest på av alt du forteller. Alle har en fortid, og det er ikke vår oppgave å dømme noen pga den. Det er det han gjør - sammen med deg - som teller! Han høres litt rotløs ut, kanskje - eller så kan han ha et stort oppmerksomhetsbehov. Uansett er han ikke "klok av skade" om han fortsetter på samme vis, og i tillegg prøver å holde det skjult!

Jeg er lite sjalu av meg, men hadde ikke likt det om min 40-åring hadde holdt på sånn. Synes det handler om respekt ovenfor partneren sin!

• 1 år senere...
Skrevet

Beklager å si det jenter. Men høres ut som en gjennomsnittlig mann...

Alle har en fortid, og kanskje han har kysset mange (jente)frosker for å finne prinsessen(deg?). Du får gi han tvilen til gode. Hvis dette er en gjennomgående oppførsel er han ikke noe å samle på, og kanskje han ikke er skapt for å være i et forhold (finnes nok en del i den båsen). Enten om man er gutt eller jente er det viktig å vite man har.

Selv opplever jeg en god "ventil" å diskutere dette med kjæresten min, og si hva jeg tenker. Flørt og sjekking har vært en viktig del i mange år når jeg var singel. Og som for sikkert mange andre menn har det gått litt sport i det. Det jeg har nå har jeg ikke lyst å miste, så får man heller lage litt fantasier sammen :) Hvis damer tror menn skrur av libidoen når de går i forhold, har de misforstått det motsatte kjønn..

Mann 36 år

Skrevet

Beklager å si det jenter. Men høres ut som en gjennomsnittlig mann...

Alle har en fortid, og kanskje han har kysset mange (jente)frosker for å finne prinsessen(deg?). Du får gi han tvilen til gode. Hvis dette er en gjennomgående oppførsel er han ikke noe å samle på, og kanskje han ikke er skapt for å være i et forhold (finnes nok en del i den båsen). Enten om man er gutt eller jente er det viktig å vite man har.

Selv opplever jeg en god "ventil" å diskutere dette med kjæresten min, og si hva jeg tenker. Flørt og sjekking har vært en viktig del i mange år når jeg var singel. Og som for sikkert mange andre menn har det gått litt sport i det. Det jeg har nå har jeg ikke lyst å miste, så får man heller lage litt fantasier sammen :) Hvis damer tror menn skrur av libidoen når de går i forhold, har de misforstått det motsatte kjønn..

Mann 36 år

Man forventer ikke at mannen skrur av libidoen men man forventer at den rettes mot sin egen dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...