AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Joda, generalisering er dumt. Alle er ikke like, og alle liker ikke det samme. Det er ikke svar jeg vil høre nå. HVIS det hadde vært en perfekt oppskrift på å kapre en player, eller en bad boy, hvordan hadde tror du den da hadde vært??
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har kapret noen for så å ikke ha lyst på de lenger Vet ikke helt hvordan jeg gjorde det da, tror jeg bare virket veldig uinteressert og hard to get uten at det egentlig var med vilje (fordi jeg generelt sett ALDRI ville vurdert et forhold med en)... Tror kanskje i mine tilfeller at har hatt lyst på meg fordi de føler de ikke kan få meg eller noe. Er ikke så lett å si. En av mine bestekompiser som er player, sier at han er glad i å pule, men begynner å gå lei og jeg er den eneste jenten han har lyst på i forhold fordi jeg har både utseende og noe i hjernen. Kan jo være noe der, at de vil ha jenter som er både forfengelige OG har noe i hodet? Det er jo veldig vanskelig å si når man ikke kjenner fyren det er snakk om..
Gjest Katten. Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Hard to get funker som regel. Husk å ikke ta gulroten for langt vekk, dog.
Månestråle** Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hvorfor vil du ha en player? Hvorfor ikke bare velge en trofast og snill mann istedet? Endret 5. oktober 2011 av Månestråle**
womenwomen Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Joda, generalisering er dumt. Alle er ikke like, og alle liker ikke det samme. Det er ikke svar jeg vil høre nå. HVIS det hadde vært en perfekt oppskrift på å kapre en player, eller en bad boy, hvordan hadde tror du den da hadde vært?? Alle er egentlig på søken etter den " rette ". Den perfekte match man er 100% fornøyd med,en mann / kvinne allt bare stemmer 100% med på de fleste måter, også playere. En av grunnene til at mange såkalte playere eller hard to get people går single lenge, er vell forde de ikke finner den rette.Det er jo ikke enkelt for noen mennesker å finne den rette : ) Det er ikke enklere for playere å finne den rette, enn det er for alle andre alminnelige folk å finne den rette. Hvis du ikke er den rette for han / henne. Har du ikke sjangs i helvete, uansett hvor mye du prøver å kapre hun/han. Bare gi det opp. Dersom du merker at de ikke er like betatt og interesert i deg som du på han/henne. Er vell ingen vits å kapre noen som ikke vil ha deg like mye ? Eier du ikke selvrespekt eller ? Vil ikke du også finne den rette for deg ? Du vet det. Instinktivt den dagen du møter den rette.Da får du følelser du ikke har hatt for andre eller følt på lenge. Så ikke prøv så hardt...det kommer av seg selv. Dersom dere er de rette for hverandre, Vil dere ikke klare å holde dere vekk fra hverandre. Uansett hvor mye man har lyst. Når man tenker med fornuften. Stemmer den ofte ikke overens med følelsene eller lystene : ) INGEN kan i hvertfal kapre meg. Uansett hva de gjør. Så lenge jeg ikke føler det samme. 1
miamarlena Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Playere vil vanligvis vente til de er 27-28 med å slå se til ro. Derfor er det veldig vanskelig å kapre en slik, spesielt om de ser superbra ut og vet de kan få med seg en ny jente hjem hver helg! Playere som ikke ser så bra ut, men bare prøver å vere det, er sannsynligvis lettere å kapre! Er jo mange gutter som bare vil være en player men ikke ser så bra ut at de får det helt til!
womenwomen Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Playere vil vanligvis vente til de er 27-28 med å slå se til ro. Derfor er det veldig vanskelig å kapre en slik, spesielt om de ser superbra ut og vet de kan få med seg en ny jente hjem hver helg! Playere som ikke ser så bra ut, men bare prøver å vere det, er sannsynligvis lettere å kapre! Er jo mange gutter som bare vil være en player men ikke ser så bra ut at de får det helt til! Du er optimist. Mange vil ikke slå seg til ro før de nærmer seg pensjonsalderen.... Da plutselig passer det å finne seg ei jente å slå seg til ro med.En som kan lage mat, vaske, rydde og pleie han på eldre dager ..he he Når han er blitt så gammel at han merker at han ikke har det samme draget lengre.Og sliter stadig tyngre med å få seg noe brukbart.Og potensen begynner å bli sviktende.... Alle roer seg til slutt: ) Er bare et spørsmål om tid... Og må ta til takke med ...ja, damer som ikke ser ut i måneskinn lengre.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Du er optimist. Mange vil ikke slå seg til ro før de nærmer seg pensjonsalderen.... Da plutselig passer det å finne seg ei jente å slå seg til ro med.En som kan lage mat, vaske, rydde og pleie han på eldre dager ..he he Når han er blitt så gammel at han merker at han ikke har det samme draget lengre.Og sliter stadig tyngre med å få seg noe brukbart.Og potensen begynner å bli sviktende.... Alle roer seg til slutt: ) Er bare et spørsmål om tid... Og må ta til takke med ...ja, damer som ikke ser ut i måneskinn lengre. Jeg kjenner en slik tidligere player! Han er nå 35 år og sliter skikkelig med å få damer. Han ser fortsatt ok ut, men oppfører seg så intenst at han skremmer jentene! Sikkert fordi han er super desperat, hehe... Så dette er noe playere bør tenke over =) de fleste "bra" jentene er jo tatt når de er 26-27 vil jeg tro!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Du er optimist. Mange vil ikke slå seg til ro før de nærmer seg pensjonsalderen.... Da plutselig passer det å finne seg ei jente å slå seg til ro med.En som kan lage mat, vaske, rydde og pleie han på eldre dager ..he he Når han er blitt så gammel at han merker at han ikke har det samme draget lengre.Og sliter stadig tyngre med å få seg noe brukbart.Og potensen begynner å bli sviktende.... Alle roer seg til slutt: ) Er bare et spørsmål om tid... Og må ta til takke med ...ja, damer som ikke ser ut i måneskinn lengre. Det er også artig med de som er veldig playere og glad i dager i tenårene, og starten av tyveårene, men når de nærmer seg 30 har de ofte mistet håret og ser ikke like bra ut lengre. Da må de som regel legge fra seg den bruk- og kast holdningen.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Det er også artig med de som er veldig playere og glad i dager i tenårene, og starten av tyveårene, men når de nærmer seg 30 har de ofte mistet håret og ser ikke like bra ut lengre. Da må de som regel legge fra seg den bruk- og kast holdningen. Bare til pass for de! Har selv opplevd å bli skikkelig såret av disse idotene! Ønsker de ikke akkurat noe godt lenger...
Gjest Alfred Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Playere som ikke ser så bra ut, men bare prøver å vere det, er sannsynligvis lettere å kapre! Er jo mange gutter som bare vil være en player men ikke ser så bra ut at de får det helt til! Mener bestemt at flere damer på kg har skrevet at utseendet ikke teller i det hele tatt Kan det hende at de lyver?
miamarlena Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Mener bestemt at flere damer på kg har skrevet at utseendet ikke teller i det hele tatt Kan det hende at de lyver? Ja selvfølgelig! Tiltrekning er viktig, og det har jo ofte litt å gjøre med utsenedet!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #13 Skrevet 5. oktober 2011 Mener bestemt at flere damer på kg har skrevet at utseendet ikke teller i det hele tatt Kan det hende at de lyver? Alle damer er ikke liker, og alle damer på kg har ikke nøyaktig de samme meningene.
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2011 #14 Skrevet 5. oktober 2011 Joda, generalisering er dumt. Alle er ikke like, og alle liker ikke det samme. Det er ikke svar jeg vil høre nå. HVIS det hadde vært en perfekt oppskrift på å kapre en player, eller en bad boy, hvordan hadde tror du den da hadde vært?? Vente til han IKKE ER en player, eller en bad boy, lenger.
Stefan Skrevet 5. oktober 2011 #15 Skrevet 5. oktober 2011 Playere blir ikke kapret før de selv ikke ønsker å være playere lenger. Det vil si veldig sjeldent. Playere kjeder seg fort, skifter ofte, og har vanskeligere for å se for seg deg som den eneste ene. Som oftest ender du kun opp som en av mange, som blir glemt og børstet under senga. Allikevel vil veldig mange kvinner ha disse. 1
womenwomen Skrevet 5. oktober 2011 #16 Skrevet 5. oktober 2011 Det er også artig med de som er veldig playere og glad i dager i tenårene, og starten av tyveårene, men når de nærmer seg 30 har de ofte mistet håret og ser ikke like bra ut lengre. Da må de som regel legge fra seg den bruk- og kast holdningen. Var da veldig tidlig å forfalle allerede i 30 årene . Å neida , mange av oss playere kan holde det gående til vi blir 60 ++ minst.Det spesielle med såkalte playere, er jo at de holder seg usedvanlig godt for alderen,og eldes saktere og penere i forhold til andre folk : ) he he Så ingen vits at dere tar det for gitt at man skal roe seg ned. En gang player alltid player. Dette er noe man er født til. Ikke noe man blir... Jeg tror man er det hele livet.Men det betyr ikke at man ikke kan være trofast.Kall det heller serie monogam. Noe de fleste folk er.
miamarlena Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 Var da veldig tidlig å forfalle allerede i 30 årene . Å neida , mange av oss playere kan holde det gående til vi blir 60 ++ minst.Det spesielle med såkalte playere, er jo at de holder seg usedvanlig godt for alderen,og eldes saktere og penere i forhold til andre folk : ) he he Så ingen vits at dere tar det for gitt at man skal roe seg ned. En gang player alltid player. Dette er noe man er født til. Ikke noe man blir... Jeg tror man er det hele livet.Men det betyr ikke at man ikke kan være trofast.Kall det heller serie monogam. Noe de fleste folk er. Kan jenter være playere? Eller er man bare løs på tråden, og egentlig ønsker en kjæreste?
Stefan Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 Kan jenter være playere? Eller er man bare løs på tråden, og egentlig ønsker en kjæreste? Jeg har vært borti et par kvinnelige playere, så de finnes der ute de også.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Kan jenter være playere? Eller er man bare løs på tråden, og egentlig ønsker en kjæreste? møter tøser hver lørdag. og kaster de ut hver søndag..så de finnes vell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå