Lady Lovelylocks Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har sett på Ylvis nå, med Kristoffer Joner. Han er jo prikk lik Jodie Foster.. Noen flere? 2
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Marianne Aulie og Dorthe Skappel ligner. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har sett på Ylvis nå, med Kristoffer Joner. Han er jo prikk lik Jodie Foster.. Noen flere? Den ser jeg ikke helt...Jeg synes han ligner på Kevin Bacon. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Den ser jeg ikke helt...Jeg synes han ligner på Kevin Bacon. Jodie foster, kevin bacon og Joner kunne alle vært søsken, synes jeg hehe 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg synes det av og til er vanskelig å se forskjell på Cate Blanchett og Gwyneth Paltrow. Ellers ligner en av skuespillerne fra Pride and Prejudice veldig på hun som spilte lillesøsteren til Hugh Grant i Notting Hill.
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Siden man er inne på norske vs utenlandske: Peter Greene lignet litt på Åsleik Engmark i Under Siege 2: Dark Territory. Men det gjelds ikke sånn ellers. Utenom det, Lori Singer og Daryl Hannah. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke bare kjendiser her, men det er en del av det også: http://totallylookslike.icanhascheezburger.com/
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg synes det av og til er vanskelig å se forskjell på Cate Blanchett og Gwyneth Paltrow. Denne er jeg ikke så enig i, men jeg syns derimot disse fire er veldig like: Cate Blanchett, Claire Danes, Diane Kruger og Naomi Watts.
smalls Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) nicole scherzinger og kim kardashian. Kim Nicole Endret 10. oktober 2011 av smalls
challenger Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 nicole scherzinger og kim kardashian. Kim Nicole De to syntes jeg og var så like før, men nå har jeg lært meg at Nicole er den tynne, og Kim er den litt mer curvy av de. Var sikker på at de var søsken før jeg!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Noen nevnte Kevin Bacon. Jeg er fan av tv-serien dallas, og der var det med en som lignet så mye at det var skremmende, jeg trodde først det var Kevin Bacon, til og med stemmen var lik: Og så har man Kevin Bacon:
EmiraFrost Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 Nicole Scherzinger og Roselyn Sanchez. Roselyn Nicole
digitalw Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 Noen nevnte Kevin Bacon. Jeg er fan av tv-serien dallas, og der var det med en som lignet så mye at det var skremmende, jeg trodde først det var Kevin Bacon, til og med stemmen var lik: Og så har man Kevin Bacon: Marc Singer ja, jeg er helt enig.
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 De to syntes jeg og var så like før, men nå har jeg lært meg at Nicole er den tynne, og Kim er den litt mer curvy av de. Var sikker på at de var søsken før jeg! Jeg trodde lenge det var en og samme dame. Når jeg endelig skjønte det var 2 forskjellige kvinnner lurte jeg på hva kim kardashan var kjent for? Og jeg vet det ikke enda. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg trodde lenge det var en og samme dame. Når jeg endelig skjønte det var 2 forskjellige kvinnner lurte jeg på hva kim kardashan var kjent for? Og jeg vet det ikke enda. Hun jobber som modell? også har hun er tv serie, men husker ikke navnet på den.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Fritjåf Såheim og Stig Henrik Hoff. De er iallefall samme "typen" og jeg blander de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå