Gå til innhold

GODTERISTREIK

LamaLover

Anbefalte innlegg

Har ikke akkurat et søtsug nå for tiden, men har helt utrolig lyst på enkelte retter. Akkurat nå frister banan/jordbær + smeltet melkesjokolade, porsjonsbiter av brownies i pakke på 10 stk og Kvikk Lunsj melkesjokolade. Confessions of a sjokoholiker. Er veldig spent på veiing på fredag. Skal prøve å holde meg i skinnet til da iallefall. :jepp:

Mmm... kjeks og ost. Fikk innmari lyst på dette også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! Kuttet godteri 1. november, og har i tillegg holdt meg unna all usunn mat (type boller, potetgull, brus, saft etc). Jeg har planlagt å holde på frem til 23. desember med godteristreik, men begynner på julekakene den 19. desember! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å starte i morgen... For min egen del klarer jeg stort sett å komme over kneika når det har gått en uke eller to.

Jeg handler stort sett kun en dag i uka - så om jeg unngår å ta med meg masse snop på handleturen er jeg trygg. Bruker da på å stålsette meg før jeg går inn i butikken, og helst unngå godtehyllene totalt. I min butikk er dette mulig ved at man velger hygienehylla fram mot kassene.

Jeg bruker ikke på å ha noen begrensning på frukt/bær, så jeg handler ofte litt ekstra av dette i godtefrie perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Wow! Er veldig imponert over å ha holdt meg fra å spise godterier i 2 måneder og 3 uker! Men nå kjenner jeg at jula har gjort sitt, så nå er det på tide å hive seg på godtestreiken igjen ;) noen som henger seg på? :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!!! =)

Jeg startet forrige helg og har nå klart meg en uke uten godis, junk, kjeks, potetgull eller brus!!! Jeg er som en hund, stapper alt inn i kjeften og plutselig er det tomt uten at jeg har smakt på det...... Jeg er avhengig!!!

Det har gått veldig fint hittil, men merker at helgen er tøff..Fredagskvelden i går var vanskelig, hadde lyst på noe godis som jeg vanligvis unner meg litt ekstra av i helgen - men den gang ei........ vi får se hvordan helgen går...men stolt av at jeg har klart dette en uke! De sier at dersom kroppen ikke får i seg den type sukker på to uker, så har du avvent kroppen.

Vi får se... Im in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker godteri, og er av typen som kan sluke 200 g sjokolade fort som svint! Vurderer å henge meg med, men er så "kjedelig" å ikke spise noe godteri. Har klart med LENGE uten sukkerholdige varer før, så jeg vet at det går, men så er det bare å motivere seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...