Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke akkurat et søtsug nå for tiden, men har helt utrolig lyst på enkelte retter. Akkurat nå frister banan/jordbær + smeltet melkesjokolade, porsjonsbiter av brownies i pakke på 10 stk og Kvikk Lunsj melkesjokolade. Confessions of a sjokoholiker. Er veldig spent på veiing på fredag. Skal prøve å holde meg i skinnet til da iallefall. :jepp:

Mmm... kjeks og ost. Fikk innmari lyst på dette også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Kuttet godteri 1. november, og har i tillegg holdt meg unna all usunn mat (type boller, potetgull, brus, saft etc). Jeg har planlagt å holde på frem til 23. desember med godteristreik, men begynner på julekakene den 19. desember! :sikle:

Skrevet

Tenker å starte i morgen... For min egen del klarer jeg stort sett å komme over kneika når det har gått en uke eller to.

Jeg handler stort sett kun en dag i uka - så om jeg unngår å ta med meg masse snop på handleturen er jeg trygg. Bruker da på å stålsette meg før jeg går inn i butikken, og helst unngå godtehyllene totalt. I min butikk er dette mulig ved at man velger hygienehylla fram mot kassene.

Jeg bruker ikke på å ha noen begrensning på frukt/bær, så jeg handler ofte litt ekstra av dette i godtefrie perioder.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Wow! Er veldig imponert over å ha holdt meg fra å spise godterier i 2 måneder og 3 uker! Men nå kjenner jeg at jula har gjort sitt, så nå er det på tide å hive seg på godtestreiken igjen ;) noen som henger seg på? :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med!!! =)

Jeg startet forrige helg og har nå klart meg en uke uten godis, junk, kjeks, potetgull eller brus!!! Jeg er som en hund, stapper alt inn i kjeften og plutselig er det tomt uten at jeg har smakt på det...... Jeg er avhengig!!!

Det har gått veldig fint hittil, men merker at helgen er tøff..Fredagskvelden i går var vanskelig, hadde lyst på noe godis som jeg vanligvis unner meg litt ekstra av i helgen - men den gang ei........ vi får se hvordan helgen går...men stolt av at jeg har klart dette en uke! De sier at dersom kroppen ikke får i seg den type sukker på to uker, så har du avvent kroppen.

Vi får se... Im in!

Skrevet

Elsker godteri, og er av typen som kan sluke 200 g sjokolade fort som svint! Vurderer å henge meg med, men er så "kjedelig" å ikke spise noe godteri. Har klart med LENGE uten sukkerholdige varer før, så jeg vet at det går, men så er det bare å motivere seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...