Shoes Skrevet 1. november 2011 #101 Del Skrevet 1. november 2011 Hehe, ja, jeg mente i dag! Har kjøpt nå og må spise det ferdig i kveld Gjorde det samme her Bare litt, og sørget for at det var borte før midnatt...skal man så skal man :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2011 #102 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har en gående nå. Slutter 15.desember, for da får jeg juleferie. Ser SÅ frem til å kose meg med julebrus og marsipan på toget hjem til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 1. november 2011 #103 Del Skrevet 1. november 2011 Måtte prøve å lage meg en sånn tøff ticker, jeg og... én snopfri dag er dog ikke mye å skryte av. Den største utfordringen for meg blir nok å unngå bakedager, dersom de nå så hendig havner nå i november. Men den tid, den sorg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2011 #104 Del Skrevet 1. november 2011 Vi får lide sammen, lindur, siden vi er omtrent like langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 1. november 2011 #105 Del Skrevet 1. november 2011 hehe jeg kan bare se på tickeren til lindur jeg da, så slipper jeg å lage egen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 2. november 2011 #106 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har en gående nå. Slutter 15.desember, for da får jeg juleferie. Ser SÅ frem til å kose meg med julebrus og marsipan på toget hjem til jul! Da har vi identiske planer, bare at jeg tar toget den 16. desember! Kommer til å bli den mest kaloririke togturen min noensinne kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. november 2011 #107 Del Skrevet 2. november 2011 Da har vi identiske planer, bare at jeg tar toget den 16. desember! Kommer til å bli den mest kaloririke togturen min noensinne kan jeg tenke meg Samme her. Gosh. Tre dager her nå *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 2. november 2011 #108 Del Skrevet 2. november 2011 Vi får lide sammen, lindur, siden vi er omtrent like langt på vei Jaa, vi må vel det... hehe jeg kan bare se på tickeren til lindur jeg da, så slipper jeg å lage egen ^^ Be my guest! Bare jeg ikke sprekker og havner på null igjen... Tips til noe søtt å tygge på på jobb eller på kvelden: riskaker uten salt! Med alskens pålegg - hører spekemat er veldig godt på, men er selv veldig glad i peanøttsmør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #109 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg husker jeg var så stolt det året jeg greide en godteristreik fra 01. august til 23. desember. Og det var ikke bare godteri, men is, boller, kaker, kjeks, brus og alt annet usunt. Gikk ned 10 kilo, men spiste et tonn med godteri i romjula så en del kilo kom fort på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dropkick Skrevet 3. november 2011 #110 Del Skrevet 3. november 2011 Da har jeg klart meg uten noen form for sukker siden 16 nov! Har også klart meg uten kunstig søtning (pepsi max).. bare drukket vann og spist sunn mat siden den datoen! woohoo. Det blir servert godteri på jobb hver fredag..for ikke å snakke om alle kakene som plutselig står på bordet, crosianter, sjokoladeboller og alt annet søtt.. har vært en kammå å holde seg unna, men nå har jeg faktisk ikke lyst på engang! 19 dager! woop wopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 3. november 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 3. november 2011 Flinkinger! Jeg har falt litt av lasset nå. Har hatt overnattingsbesøk i ei lita uke og da har vi kost oss. I tillegg til at det har vært bursdager og kakekveldr og sånn. Men herregud, sånn er det jo alltid! Hmm... Sliter med motivasjonen jeg nå altså. Jeg synes godteri er så syyykt godt, og jeg tror ikke jeg går opp i vekt heller, hvis jeg bare passer på kaloriene. MEN det jeg ikke slipper unna er at huden min blir veldig stygg av alt sukkeret. Det skal jeg prøve å fokusere på framover. Men jeg er SÅ stolte av dere!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 3. november 2011 #112 Del Skrevet 3. november 2011 Huden min blir også kjempestygg av sukker. Tror jeg. Så bare det er en veldig god grunn til å kutte sukker. Jeg vil jo være pen ^^ haha. I dag er det min 3. dag. Sykt mange dager igjen til målet er nådd. Men det går vel greit, er jo flere her som er i samme båt som meg ! Og det er veldig motiverende Målet mitt er null sukker fram til 30.nov, men kanskje jeg skal prøve helt til 15.des. Må se det an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikka88 Skrevet 3. november 2011 #113 Del Skrevet 3. november 2011 Nå må jeg skryte litt av meg selv. Siden jeg begynte godteristreiken har jeg holdt meg unna stort sett alt som er usunt, ikke bare godterier men også pizza, burger, kebab osv. Og jeg har gått ned 4 kilo! Huden min har også blitt mye bedre, før hadde jeg alltid 5-6 kviser i ansiktet til enhver tid-nå er de borte! Ikke noe nupper eller noe, bare glatt, sunn hud. Men det beste er nok at klærene sitter mye bedre. Det er så fint å se noen resultater, blir bare enda mer motivert. Nå gleder jeg meg til jul for å ta på meg kjolen som jeg kjøpte som en liten belønning til meg selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 3. november 2011 #114 Del Skrevet 3. november 2011 Nå må jeg skryte litt av meg selv. Siden jeg begynte godteristreiken har jeg holdt meg unna stort sett alt som er usunt, ikke bare godterier men også pizza, burger, kebab osv. Og jeg har gått ned 4 kilo! Huden min har også blitt mye bedre, før hadde jeg alltid 5-6 kviser i ansiktet til enhver tid-nå er de borte! Ikke noe nupper eller noe, bare glatt, sunn hud. Men det beste er nok at klærene sitter mye bedre. Det er så fint å se noen resultater, blir bare enda mer motivert. Nå gleder jeg meg til jul for å ta på meg kjolen som jeg kjøpte som en liten belønning til meg selv=) Ååå, så fantastisk flott! Grugleder meg til å gå på vekta i morgen og sjekke selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. november 2011 #115 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg holder på å gå på veggen... Huff, har vært gjennom det før (gikk ned 10 kg) og VET at det er hardt i starten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoes Skrevet 3. november 2011 #116 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) 3 dager har gått ganske greit her men blir vel verre etter noen dager til kjenner jeg meg selv rett Det verste er faktisk på jobb, for der står det konstant ute sjokolade, kjeks og annet snop. *Hente frem masse viljestyrke* Endret 3. november 2011 av Shoes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. november 2011 #117 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er fremdeles med altså, selv om jeg har slettet tickeren min =) Går faktisk litt bedre, selv om jeg lengter veldig innimellom, særlig når hybelkompisen min bøtter i seg med øl, snop, potetgull og pizza. ARGH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 5. november 2011 #118 Del Skrevet 5. november 2011 Lørdag, folkens! Vanskeligste dagen i uka... Hva spiser dere av snacks i kveld? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 5. november 2011 #119 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg slutta med godteri og sukkerholdige ting 1. november, og har holdt meg så langt! Synes jeg er flink jeg, har hatt en tendens til å spise godis nesten hver dag i høst.. Jeg føler meg allerede mer opplagt og våken, kan jo være andre grunner, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 6. november 2011 #120 Del Skrevet 6. november 2011 Lørdag, folkens! Vanskeligste dagen i uka... Hva spiser dere av snacks i kveld? :-) Jeg hadde ost og kjeks - økologisk faktisk Må nok ha vært første kvelden jeg ikke har savnet sjokolade, så det kan se ut som den verste stormen har lagt seg for min del *phew* Eller, jeg googlet riktignok julekaker også i går, og har allerede begynt å lage kakebakeliste, så kanskje det er en illusjon. Stadig usikker på om jeg skal gi med den 1. desember eller holde ut fram til den 16. På den ene siden har jeg to eksamener i den perioden, så det ville vært en fordel å holde blodsukkeret stabilt, men på den andre og mye viktigere siden er det jo desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå