Nikka88 Skrevet 22. oktober 2011 #81 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har klart meg uten godterier i 1 mnd nå! d hjelper utrolig mye med å spise frukt, eller å drikke te når sutsuget kommer =) I tilegg er det motiverende at så mage andre er med. men nå har jeg kjøpt meg en blender og har lyst til å lage smoothies:) er det noen som har noen gode oppskrifter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 22. oktober 2011 #82 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har klart meg uten godterier i 1 mnd nå! d hjelper utrolig mye med å spise frukt, eller å drikke te når sutsuget kommer =) I tilegg er det motiverende at så mage andre er med. men nå har jeg kjøpt meg en blender og har lyst til å lage smoothies:) er det noen som har noen gode oppskrifter? Gratulerer Te hjelper for meg også, spesielt sånne litt dyre krydderteer som yogi-te og lignende. Min absolutte favorittoppskrift på smoothie er: - en moden mango - en banan - frosne rips eller andre syrlige frosne bær som f.eks tyttebær eller bringebær. Ta i så mye du trenger for å gjøre smoothien kald, eller til forholdet mellom frisk-/syrlighet og søthet er passe etter egen smak Blir én kjempestor porsjon! Etter at jeg prøvde denne kombinasjonen har jeg ikke en gang gitt noen andre smoothie-oppskrifter sjansen, men lager alltid denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikka88 Skrevet 23. oktober 2011 #83 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gratulerer Te hjelper for meg også, spesielt sånne litt dyre krydderteer som yogi-te og lignende. Min absolutte favorittoppskrift på smoothie er: - en moden mango - en banan - frosne rips eller andre syrlige frosne bær som f.eks tyttebær eller bringebær. Ta i så mye du trenger for å gjøre smoothien kald, eller til forholdet mellom frisk-/syrlighet og søthet er passe etter egen smak Blir én kjempestor porsjon! Etter at jeg prøvde denne kombinasjonen har jeg ikke en gang gitt noen andre smoothie-oppskrifter sjansen, men lager alltid denne Takk for oppskriften, gleder meg til å prøve =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 23. oktober 2011 Holy guacamole! I helga har jeg gått på en skikkelig godteri-smell! Ikkje bra, ikkje bra... Men jeg starter nå med ny og sterkere motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 23. oktober 2011 #85 Del Skrevet 23. oktober 2011 Holy guacamole! I helga har jeg gått på en skikkelig godteri-smell! Ikkje bra, ikkje bra... Men jeg starter nå med ny og sterkere motivasjon! Det har jeg og!.. Søsteren min hadde bursdag på fredag, så jeg har spist kake og snop hele helgen. Men nå skal det gå bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. oktober 2011 #86 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kald kalkun! Nå skal jeg ikke spise godteri, kaker eller potetgull på en god stund. None What so ever. Samme hvor mye det frister. Noen som vil være med på dette lille "veddemålet"? Hvor lenge har jeg ikke helt bestemt ennå. Innspill? Og jeg synes en liten belønning er på sin plass også. Men ikke tenkt ut noe der heller. Er fattig student så det blir ikke et cruise, liksom. Og ikke mat, for jeg er ingen hund. Det der er dumt. man skal aldri straffe seg selv med å nekte seg selv alt godt. Da sprekker man på en to tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 27. oktober 2011 #87 Del Skrevet 27. oktober 2011 Lurer på hvordan det går med alle sammen? Jeg sitter og leser til ex.phil, og har til min egen skrekk begynt å sammenligne filosofenes navn med forskjellige sjokolader. Hobbes blir til Hobby og Buddha blir til Bocca Tillater dere dere tørket frukt, som rosiner, mango, tranebær osv.? Selv har jeg ikke spist det til nå siden de fleste som jeg har sett på jo inneholder sukker, men føler det først og fremst er en ganske sunn snacks. Tror ikke det tilsatte sukkeret er så høyt, så er litt i tvil om det er noe stort poeng i å unngå dette. Det er jo en god del sukker i matvarer som ketchup og kaviar også, så hvis det er sukkerinnholdet som bestemmer hva som godteri, så blir jo teknisk sett disse til godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #88 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ikke spist godteri på snart 4 måneder Jeg spiste godteri hver eneste dag før, så jeg er stolt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 27. oktober 2011 #89 Del Skrevet 27. oktober 2011 Holy guacamole! I helga har jeg gått på en skikkelig godteri-smell! Ikkje bra, ikkje bra... Men jeg starter nå med ny og sterkere motivasjon! Jeg med! EN måned uten godteri (for oss uten fram til 1. desember) er vel ikke så ille det heller? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 27. oktober 2011 #90 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg vil prøve meg på en godteristreik. Men i første omgang blir det kun én uke . I og med at jeg er sykelig avhengig av sjokolade, så blir tanken på godtestopp frem til 1. desember for fæl. Så ikke noe godteri på meg frem til neste fredag. Etter å ha sett hvordan dette går så slenger jeg meg kanskje på en godtestreik helt frem til 1. des! Guriland, dette kan bli tøft. Men dersom jeg sprekker skal det spikres opp i et innlegg på KG slik at jeg ikke like lett faller for fristelsen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 29. oktober 2011 #91 Del Skrevet 29. oktober 2011 Woooopsi, gjett hvem som sprakk etter 1 dag?! JEG. Viljestyrke, hvor er du Ok, vi prøver igjen... Ingen godis før neste lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 29. oktober 2011 #92 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nå går det veldig bra her. Jeg spiser snop fredag og lørdag, men ingenting resten av uken. Det er jeg veldig fornøyd med da jeg spiste noe usunt hver dag før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 30. oktober 2011 #93 Del Skrevet 30. oktober 2011 Oi, hele denne godteristreiken har blitt helt avglemt. Delvis på grunn av manglende motivasjon, og litt på grunn av at det er litt lite aktivitet her. Hvor er dere, damer? Vel, har i det minste vært veldig flink til å begrense meg kalorimessig og holdt sjokoladespising hovedsak til helgene, som i hovedsak er det viktigste for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 30. oktober 2011 #94 Del Skrevet 30. oktober 2011 I dag: Hadde en pose Smash liggende, så jeg åpnet den og tok to biter før jeg kom på at jeg hadde godteristreik. Da la jeg posen pent fra meg i skapet igjen. Så det ble ikke store skaden heldigvis, hehe. Tenker at jeg ikke behøver å regne det som en sprekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoes Skrevet 30. oktober 2011 #95 Del Skrevet 30. oktober 2011 For sent å hive seg på? Har uansett planer om å ha hele november som godtefri periode, hvertfall i første omgang. Tror det skal gå bra, med unntak av en bursdag heeelt i slutten av måneden, der har man en utfordring ... Kommer nok til å unne meg et glass brus på lørdagene bare... ellers, null godis, snacks og annet usunt skvip som jeg egentlig ikke er så glad i lenger, men spiser av gammel vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 30. oktober 2011 #96 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er med på sukkerfri november!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #97 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er 10 kr hektoen for smågodt på mix, så skal kjøpe meg litt imorgen og spise det opp samme dag som en slags avslutning:rodme: Kanskje ikke så lurt å skrive i en tråd der folk har godteristreik, men jeg hiver meg på fra 1.nov, vil gjerne holde meg unna godteri frem til 1.des, kanskje litt lenger Blir hardt da jeg har tre eksamener denne måneden og den ene varer i en uke. Men må innrømme jeg har en flunkende ny smothiemaskin som ikke er pakket ut fra eksa enda, og massevis av blåbær, rips og jordbær i fryseren. Skjerpings!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 31. oktober 2011 #98 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er 10 kr hektoen for smågodt på mix, så skal kjøpe meg litt imorgen og spise det opp samme dag som en slags avslutning:rodme: Kanskje ikke så lurt å skrive i en tråd der folk har godteristreik, men jeg hiver meg på fra 1.nov, vil gjerne holde meg unna godteri frem til 1.des, kanskje litt lenger Blir hardt da jeg har tre eksamener denne måneden og den ene varer i en uke. Men må innrømme jeg har en flunkende ny smothiemaskin som ikke er pakket ut fra eksa enda, og massevis av blåbær, rips og jordbær i fryseren. Skjerpings!! Morgendagen, 1. november, blir jo ikke godtefri dersom du kjøper smågodt. Burde du ikke heller gjøre dette i dag? Jeg skal også dog gjøre dette, kose meg litt i kveld og heller gjøre mitt beste på å være godtefri fra 1. november til 1. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #99 Del Skrevet 31. oktober 2011 Morgendagen, 1. november, blir jo ikke godtefri dersom du kjøper smågodt. Burde du ikke heller gjøre dette i dag? Jeg skal også dog gjøre dette, kose meg litt i kveld og heller gjøre mitt beste på å være godtefri fra 1. november til 1. desember. Hehe, ja, jeg mente i dag! Har kjøpt nå og må spise det ferdig i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 1. november 2011 #100 Del Skrevet 1. november 2011 For november avanserer jeg ved også å unngå dadler, som er min store svakhet og som jeg kan spise et lite fjell av på en gang. Føler ikke jeg noengang vil kunne bli kvitt søtsuget så lenge jeg spiser dadler, så for meg må det nok til. Forsåvidt har jeg har én gang før i midt liv klart å holde meg unna sukker lenge nok til at lysten på det forsvant, og det er en ganske befriende følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå