Romla Skrevet 17. oktober 2011 #61 Del Skrevet 17. oktober 2011 Eg og typen min slenger oss på ditta, huff no grua eg meg! Får no sjå kor lenge eg klare ditta. Men sukkerfrie pastillar må eg ha eller så kjem eg til å knekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. oktober 2011 #62 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Dag 1 og det går fortsatt kjempefint Jeg har spist et eple da, men i min godteristreik så er det lov å spise så mye frukt man bare orker Endret 17. oktober 2011 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronjja Skrevet 17. oktober 2011 #63 Del Skrevet 17. oktober 2011 Bra du er observant! Noen fler kom med mens jeg skrev innlegget, men nå tror jeg listen skal romme alle de godteristreikende :) Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 17. oktober 2011 #64 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er med!! Dag 2 og det går vel ganske greit På lørdag KASTET jeg faktisk en HELT NY pose Seigmenn og nesten en hel pose Non Stop! Målet mitt er å slutte med godteri i ukedagene og kjøre full barnehage stil: Lørdagsgodt! Men nå er det full stopp 24/7. Belønningen min er et par Louboutins når jeg skal til London om 1 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikka88 Skrevet 17. oktober 2011 #65 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har klart å holde meg, men det var en dag som var helt grusom. Har gått veldig bra frem til da, egentlig ikke hatt noe lyst på godterier i d hele tatt. Men plutselig kom suget etter noe godt(sjokolade), og det ga seg ikke uansett hvor mye frukt jeg pakket i meg. Det endte med at jeg gikk og tenkte på godterier hele dagen, men det var over til neste dag. Utrolig gla for at jeg klarte å holde meg men om noen rundt meg hadde tilbudt meg godter, vet jeg ikke om jeg hadde klart å motstått :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 17. oktober 2011 #66 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har klart å holde meg, men det var en dag som var helt grusom. Har gått veldig bra frem til da, egentlig ikke hatt noe lyst på godterier i d hele tatt. Men plutselig kom suget etter noe godt(sjokolade), og det ga seg ikke uansett hvor mye frukt jeg pakket i meg. Det endte med at jeg gikk og tenkte på godterier hele dagen, men det var over til neste dag. Utrolig gla for at jeg klarte å holde meg men om noen rundt meg hadde tilbudt meg godter, vet jeg ikke om jeg hadde klart å motstått :/ Så bra! Jo flere slike dager man holder ut, jo lettere blir det! Du har all grunn til å være stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 17. oktober 2011 #67 Del Skrevet 17. oktober 2011 Motiverende å se at så mange har blitt med! I helgen fant jeg på en alternativ snacks som hjalp på sukkersuget: Ferske dadler og brie, nam! Det minnet meg faktisk om gulrotkake med ostekrem. Anbefales! Vet ikke om alle tillater seg dadler da, på grunn av det høye sukkerinnholdet. Føler selv at det er litt i grenseland, men det er jo tross alt en frukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 17. oktober 2011 #68 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dag 1 og det går fortsatt kjempefint Jeg har spist et eple da, men i min godteristreik så er det lov å spise så mye frukt man bare ronker Koffert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. oktober 2011 #69 Del Skrevet 17. oktober 2011 Koffert. hah! Skulle selvsagt stå "orker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 17. oktober 2011 #70 Del Skrevet 17. oktober 2011 Æsj, jeg tok meg i å bildegoogle "melkesjokolade" nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronjja Skrevet 17. oktober 2011 #71 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har dere klart godteristreiken så langt? Jeg har klart meg, men drakk pepsi max, men det går vel ikke under godteri og brus og sånt? Det er jo ikke noen kalorier i det. Isteden for godteri spiste jeg jordbær, usalta nøtter, og masse annet frukt i løpet av dagen Hadde en sunn delig kyllingsalat til middag også. Hva har dere spist isteden for søtsaker ? Er det foresten lov å drikke kakao hvis det er fra skjokolade med 80% kakao? Har ikke gjort det, men snakker om helga. Og er nutrilett lov eller går det under sjokolade? jeg har ikke spist det for føler det blir sjokolade aktig, hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 17. oktober 2011 #72 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har dere klart godteristreiken så langt? Jeg har klart meg, men drakk pepsi max, men det går vel ikke under godteri og brus og sånt? Det er jo ikke noen kalorier i det. Isteden for godteri spiste jeg jordbær, usalta nøtter, og masse annet frukt i løpet av dagen Hadde en sunn delig kyllingsalat til middag også. Hva har dere spist isteden for søtsaker ? Er det foresten lov å drikke kakao hvis det er fra skjokolade med 80% kakao? Har ikke gjort det, men snakker om helga. Og er nutrilett lov eller går det under sjokolade? jeg har ikke spist det for føler det blir sjokolade aktig, hva mener dere? Det er vel opp til hver enkelt å lage regler for seg selv, hvis du føler at det hjelper deg å drikke kakao så ville jeg gjort det, den høres jo ikke så ille ut Selv tillater jeg pepsi max i helgene, for så lenge jeg gjør det så greier jeg meg stort sett uten noen annen form for snacks. Jeg ser bare på nutrilett som godteri meg litt ekstra næringsstoffer, men du får se det an selv. Jeg drikker te i stedet for godteri, men nå spiser jeg uansett ikke så veldig mye godteri til vanlig. Grønnsaker med kesamdipp er et godt alternativ til usunn tv-kos. I helgen har jeg spist tørket frukt (uten sukker, tørket den selv) og ellers ikke noe spesielt (bortsett fra at jeg "skeide ut" denne helgen og spiste to små ruter sjokolade siden jeg var syk og kjæresten da mente at jeg skulle få lov, hehe ...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. oktober 2011 #73 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har dere klart godteristreiken så langt? Jeg har klart meg, men drakk pepsi max, men det går vel ikke under godteri og brus og sånt? Det er jo ikke noen kalorier i det. Isteden for godteri spiste jeg jordbær, usalta nøtter, og masse annet frukt i løpet av dagen Hadde en sunn delig kyllingsalat til middag også. Hva har dere spist isteden for søtsaker ? Er det foresten lov å drikke kakao hvis det er fra skjokolade med 80% kakao? Har ikke gjort det, men snakker om helga. Og er nutrilett lov eller går det under sjokolade? jeg har ikke spist det for føler det blir sjokolade aktig, hva mener dere? Jeg ville heller drukket en kopp mørk kakao enn å drukket pepsi max, men det er meg. I bunn og grunn lager man vel seg sine egne regler. Jeg kommer til å drikke kakao og kanskje spise kanelboller til og med. For meg så er det godteri, brus, potetgull og slike ting som er verstingene, uansett hvor sukkerfri brusen er :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Mj# Skrevet 18. oktober 2011 #74 Del Skrevet 18. oktober 2011 jeg er med! skal prøve å slutte å drikke pepsimax og, men kommer nok til å drikke litt i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 19. oktober 2011 #75 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg måtte åpne dørene for litt honning idag. Skulle gå i posten, og ble trukket mot 7 Eleven på tilbakeveien bare for å stå og kikke lengselsfullt på sjokolahylla. Kjøpte ingenting, men savnet sjokolade like mye da jeg kom hjem, så måtte bare ta en brødskive med honning og kakaopulver (det er forresten veldig godt, pleier alltid å blande honning med kakaopulver. Mmm, som sjokoladepålegg). Skal selvklart fortsette med streiken da, men tror nok jeg må tillatte meg selv honning. Klarer ikke hive den når den er såpass dyr, så den har stått og fristet meg i skapet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 19. oktober 2011 #76 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hadde min første test nå. Fikk veldig lyst på is, men jeg klarte å holde meg. Tidligere har jeg bare spist det med en gang jeg har fått lyst på det. Men jeg tror nok at jeg skal tillate meg litt på lørdag, hvis ikke tror jeg ikke at jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 19. oktober 2011 #77 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg måtte åpne dørene for litt honning idag. Skulle gå i posten, og ble trukket mot 7 Eleven på tilbakeveien bare for å stå og kikke lengselsfullt på sjokolahylla. Kjøpte ingenting, men savnet sjokolade like mye da jeg kom hjem, så måtte bare ta en brødskive med honning og kakaopulver (det er forresten veldig godt, pleier alltid å blande honning med kakaopulver. Mmm, som sjokoladepålegg). Skal selvklart fortsette med streiken da, men tror nok jeg må tillatte meg selv honning. Klarer ikke hive den når den er såpass dyr, så den har stått og fristet meg i skapet hele tiden. Honning og kakaopulver? Den var ny, og må definitivt prøves en gang Dere er flinke å motstå cravings, må jeg si! Hvordan går det? Går veldig bra her, men må innrømme at jeg innimellom tar megselv i å dagdrømme om nonstop med melkesjokolade, oreois og smeltet sjokolade. Føler ikke noen trang for å sprekke dog, så gir meg selv lovt til å fortsette å drømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 21. oktober 2011 #78 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg er med! Skal prøve å være brus- og godterifri fram til 1. desember. Får se hvordan det går... Ikke noe kaker, boller, brus, chips, sjokolade osv. Lettbrus kommer jeg til å unne meg en gang i blant. Hvis jeg kommer i situasjoner før 1. desembe der jeg "må" spise noe slikt (selskaper e.l.), skal jeg ta en veldig liten mengde. Er motivert! Men litt vanskelig å starte på en fredag. Og hjemme ligger det melkehjerter og en lefse fra gårsdagens utskeielser. Blir vanskelig å boikotte det når det allerede er i huset. Men jeg skal være sterk, skal ta meg et eple istedenfor. Endret 21. oktober 2011 av Bomullsdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 21. oktober 2011 #79 Del Skrevet 21. oktober 2011 Æsj.. Tror ikke jeg er så bra på dette jeg. Helgen er her, og jeg tror sjansene for at jeg ikke spiser noe godteri i det hele tatt, er svæææært liten. Huff Lykke til videre dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 21. oktober 2011 #80 Del Skrevet 21. oktober 2011 Minigulrøtter og sukkererter er kjempegodt som alternativt "snacks". Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå