Gå til innhold

GODTERISTREIK

LamaLover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

oooh jeg vil være med! Fra og med i morgen er jeg med frem til 1 desember. Ikke at jeg er en stor godterispiser fra før av, men man kan alltid bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dropkick

Jeg er også med, og med streik mener jeg all slags godteri,kaker,kjeks,pottis ,brus.. også brus som ikke inneholder ordentlig sukker.. skal prøve å holde meg unna alt som har med søtsmak å gjøre.

wee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til bli med på dette om det er greit! Fra og med i morgen og fortsette fram til 1. desember (evt. til juleferien begynner). Trenger et lite spark så jeg holder meg i skinnet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Her går det over all forventning! :)

Men i morgen er det starten på en ny uke, håper jeg klarer meg gjennom den også. Det sies at søtsuget skal gå vekk etter ei uke, men det har det ikke gjort her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på godteristreiken! :hoppendeglad: Trenger litt motivasjon, er veldig sukkeravhengig ;)

Er med frem til 1. desember, da er det tid for julebrus! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Her går det over all forventning! :)

Men i morgen er det starten på en ny uke, håper jeg klarer meg gjennom den også. Det sies at søtsuget skal gå vekk etter ei uke, men det har det ikke gjort her.

Den forsvinner nok snart :) Jeg har unngått snop og søtsaker tidligere (ikke med hensikt), og da forsvant den etter 2-3 uker. Tror nok de sier 1 uke for at man skal gidde å i det hele tatt prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Den forsvinner nok snart :) Jeg har unngått snop og søtsaker tidligere (ikke med hensikt), og da forsvant den etter 2-3 uker. Tror nok de sier 1 uke for at man skal gidde å i det hele tatt prøve :P

Hehe, okei :) Dette var godt å lese. Nå fikk jeg motivasjon til å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :) min godteristreik starta idag! Føler jeg får mye mer motivasjon når flere er med på det. Men det er vel snakk om godteri, brus og potetgull? Ikke kaker i spesielle anledninger? har bursdag og et selvskap i løpet av den tiden skjønner dere..

Jeg har bestemt med for å ha godteristreik til 15. desember, noen som blir med? Da føler jeg at jeg får ENDA bedre samvittighet når juleferien starter (og da er ikke kaker lov, borsett fra i spesielle anledninger)

Endret av Ronjja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koser dere dere med i helgen da?

Virker så innmari trist og ikke kunne spise sjokolade og chips...

:klo:

Jeg kommer ikke til å spise godteri i helga. Det er jo trossalt godteri streik. Jeg elsker godteri men jeg har bestemt meg for å klare det.

I helga kan man jo spise god mat til middag (taco, pizza, delige vegetariske retter) og spise deilig frukt som mango, kiwi osv lurt å skjære opp frukten og legge den på et fat. Pære som man dypper i yourt som er blandet med syltetøy er KJEMPE GODT! det er jo bare å bruke fantasien. Man kan spise nøtter, og ha grønnsaker med dipp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koser dere dere med i helgen da?

Virker så innmari trist og ikke kunne spise sjokolade og chips...

:klo:

Det er jo litt trasig... Men for min del må det nesten bli full stopp istedet for litt her og litt der. Om jeg spiser sjokolade i helgene, er det innmarig vanskelig å ikke spise noe på mandag. Søtsuget går ikke bort før neste torsdag/fredag, og da er det jo helg igjen. :fnise:

Er IFA/YUP/DOC lov? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så BRA at så mange joiner!:D og så bra at det går bra med alle som har vært med en stund. Det blir nok lettere når man er mange :natti:

Så her kommer en oppdatert liste over hvem som er med på streieken:

- cardigan

- momo

- scorpio

- Nikka88

- Survival

- shirelle

- Corvus

- Bocla

- Lulu21

- Kamilledilla

- Thessie!

- lindur

- Dropkick

- Raindrops

- JollyJolly

- Safira

- Ronjja]

Flinkinger!! :romeo:

Endret av LamaLover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste visst 10 g sjokolade i helgen :sjenert: Selv om det ikke har vært noe problem å ikke spise godteri. Men etter å ha vært dårlig i over en uke så mente kjæresten at det var lov likevel :fnise: Så jeg fortsetter som om ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst å bli med,men det er 99% sikkert at jeg ikke klarer det :S

Men du taper ikke noe på å prøve? Du kan jo sette deg et mål om 1-2 uker i første omgang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på godteristreik! Har allerde hatt godteristreik i to uker, men med sprekk. Ble tilbudt kake og sjokolade i går, sa ikke nei ... Men NÅ er det stopp. Kjæresten min har hatt godtestopp i over en mnd og greid det helt fint, så jeg har ingen unnskyldning!

Godteri for meg inkluderer potetgull og alle kaker/boller. Alt søtt, egentlig, all snacks. Peanøtter er heller ikke lov :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så BRA at så mange joiner!:D og så bra at det går bra med alle som har vært med en stund. Det blir nok lettere når man er mange :natti:

Så her kommer en oppdatert liste over hvem som er med på streieken:

- cardigan

- momo

- scorpio

- Nikka88

- Survival

- shirelle

- Corvus

- Bocla

- Lulu21

- Kamilledilla

- Thessie!

- lindur

- Dropkick

- Raindrops[/font]

Flinkinger!! :romeo:

Glemt noen ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt noen ;)?

Bra du er observant! Noen fler kom med mens jeg skrev innlegget, men nå tror jeg listen skal romme alle de godteristreikende :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...