Aspera Skrevet 6. oktober 2011 #21 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg spiser uansett bare "sunt" godteri - så nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
power pus Skrevet 6. oktober 2011 #22 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikka88 Skrevet 6. oktober 2011 #23 Del Skrevet 6. oktober 2011 jeg tror dette kommer til å gå knakende bra jeg! er værtfall motivert til de tusen. Har bestemt meg for null snop helt til julaften, må ha sjokolade og is når jeg skal se tre nøtter til askepott ) utrolig glad for at så mange vil bli me på godterisrtreik, blir bare enda mer motivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 6. oktober 2011 #24 Del Skrevet 6. oktober 2011 jeg tror dette kommer til å gå knakende bra jeg! er værtfall motivert til de tusen. Har bestemt meg for null snop helt til julaften, må ha sjokolade og is når jeg skal se tre nøtter til askepott ) utrolig glad for at så mange vil bli me på godterisrtreik, blir bare enda mer motivert. Enig med deg!! Mye mer motiverende å vite at flere er i samme situasjon Da får man konkurranseinstinkt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. oktober 2011 #25 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan går det med alle sammen og godtestoppen? Her går det faktisk veldig bra, savner det ikke så mye som jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan går det med alle sammen og godtestoppen? Her går det faktisk veldig bra, savner det ikke så mye som jeg trodde. Det går bra her også! MEN jeg har spottet en liten synder. For jeg har nemlig gitt meg lov å spise måltidserstattere, sånne barer. Men det ender bare med at jeg spiser dem som vanlig godteri, altså i tillegg til måltidene. Og da er jo vitsen borte:p Så nå skal jeg kutte ut det også. Men ellers går det bra! I går var jeg borte på middag og de hadde dessert. Jeg har sjelden lyst på dessert, men tar det alltid for å ikke virke "rar". Men nå hadde jeg jo en god grunn som alle respekterte;) Faktisk er det litt befriende å ikke skulle spise godteri, kaker og annen snacks. For selv om jeg kan ha lyst på så slipper jeg å gå og gruble på om jeg skal tillate meg det eller ikke (noe som som oftest fører til at jeg finner ut at jeg fortjener det). For nå har jeg jo allerede tatt et valg! Pluss at jeg har forpliktet meg til å holde det her i denne tråden! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 8. oktober 2011 #27 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har ett spørsmål: Er tørristede peanøtter lov? :gjeiper: Det er jo bare nøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
power pus Skrevet 8. oktober 2011 #28 Del Skrevet 8. oktober 2011 Merket søtsuget tidligere i dag! Tok meg ei grov brødskive i håp om at søtsuget ville forsvinne, men den gang ei! Dette blir vanskelig merker jeg, men jeg skal klare dette! Det er så kjekt at så mange blir med, blir bare mer motivert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 9. oktober 2011 Merket søtsuget tidligere i dag! Tok meg ei grov brødskive i håp om at søtsuget ville forsvinne, men den gang ei! Dette blir vanskelig merker jeg, men jeg skal klare dette! Det er så kjekt at så mange blir med, blir bare mer motivert da Jeg merket også verktøy søtsug i dag. Og det hjelp ikke at mamma hadde disket opp med ei skål smågodt til meg... Eeeen liten bit gjør jo INGENTING tenkte jeg. Men nope - her måtte mr. Viljestyrke steppe inn og klapse meg på fingrene. For man har faktisk IKKE godteristreik hvis man spiser en bit godteri. Hva med å spise litt frukt og yoghurt for å døyve suget? Eller drikke søtet te. Det gjør i hvert fall jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har ett spørsmål: Er tørristede peanøtter lov? :gjeiper: Det er jo bare nøtter. Det er helt opp til deg hva du ønsker med godteristriken:) Men nøtter er jo sunt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. oktober 2011 #31 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er helt opp til deg hva du ønsker med godteristriken:) Men nøtter er jo sunt det! Spiste det som mellommåltid i går, jeg Det er bare nøtter og er absolutt ikke godter for meg så jeg godkjente det for meg selv. Jeg har også hatt et helt jævlig godtesug i dag.. Søndag er kosedag for meg. Vel, ikke i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 10. oktober 2011 #32 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) hvordan klarer dere å gå langt over en måned uten godterier? Har lyst til å være med fra 20.oktober til 15.desember, men er redd for å forplikte meg til det her, tenk om jeg ikke klarer det :| Er veldig avhengig :| Endret 10. oktober 2011 av shirelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvordan går det med alle alle? :D Her går det strykende! Ikke så fristet mer, men jeg har likevel et lite søtsug. Men søt tyggis og epler redder meg;) shirelle: kan du ikke bare bli med til 1. Desember i første omgang? Fra 20. Oktober til 1. Desember er jo knallbra det da! Over en måned uten godteri og snacks er en bragd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 12. oktober 2011 #34 Del Skrevet 12. oktober 2011 Her går det kjempe fint uten snop nå har jeg holdt på siden 21 september. Det var værst i begynnelsen, nå bryr jeg meg såvidt atkins har noen gode barer viss lysten kommer snikende. Ellers går d i tyggis og en sjelden gang,- snack a Jack med bbq smak. Den erstatter chips viss jeh plutselig for lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 12. oktober 2011 #35 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) shirelle: kan du ikke bare bli med til 1. Desember i første omgang? Fra 20. Oktober til 1. Desember er jo knallbra det da! Over en måned uten godteri og snacks er en bragd. Jeg har bestemt meg for å joine fra 20.oktober og være med til 15.desember!! håper det går bra. eller det Skal gå bra. Jeg skal ikke spise: Godteri, sjokolade, kaker, boller, potetgull, snacks, brus, saft, hvitt brød. Frukt, nøtter og grønnsaker med dip er ok Endret 12. oktober 2011 av shirelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 14. oktober 2011 #36 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg blir med! Her blir det hverken godis, kaker eller is, men hva tenker dere om sukkerfrie pastiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nouveau Skrevet 14. oktober 2011 #37 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så flinke dere er! Er det lov å stille spørsmål uten å være med i streiken? (foreløpig...) For jeg lurer på hvor mye godteri dere spiste før godistreiken? Altså, når vet en at en streik er på sin plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvus Skrevet 14. oktober 2011 #38 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fortsatt mulig å hoppe på? Denne høsten har jeg dessverre blitt til prototypen på den usunne studenten. Og jeg som alltid har blitt sett på som en helsefrik. Har som mål å kutte ut ALT som inneholder sukker, bortsett fra fruktsukker i frukt da. Men vil også begrense fruktinntaket. Målet mitt er 16. desember, da reiser jeg hjem og det er jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så flinke dere er! Er det lov å stille spørsmål uten å være med i streiken? (foreløpig...) For jeg lurer på hvor mye godteri dere spiste før godistreiken? Altså, når vet en at en streik er på sin plass? Såklart kan du stillespørsmål! Mitt svar er at i hvert fall JEG spiste way too much.. Type 6 ganger i uka, og ekstra mye i helgene, på bursdager osv. Godteri er liksom det beste jeg veit, og siden jeg er slank så var det ikke så lett å si nei til meg selv;) men den dårlige samvittigheten nådde meg likevel og var virkelig ikke verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 14. oktober 2011 #40 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg må være med. Men begynner ikke før på mandag, men må allikevel skrive inn her for å faktisk begynne på mandag. Målet er da frem til slutten av måneden. Spiser vanligvis noe som er usunt omtrent hver dag, så det er en god start selv om det ikke er så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå