LamaLover Skrevet 4. oktober 2011 #1 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kald kalkun! Nå skal jeg ikke spise godteri, kaker eller potetgull på en god stund. None What so ever. Samme hvor mye det frister. Noen som vil være med på dette lille "veddemålet"? Hvor lenge har jeg ikke helt bestemt ennå. Innspill? Og jeg synes en liten belønning er på sin plass også. Men ikke tenkt ut noe der heller. Er fattig student så det blir ikke et cruise, liksom. Og ikke mat, for jeg er ingen hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 4. oktober 2011 #2 Del Skrevet 4. oktober 2011 har en godteristreik gående. min slutter fredag om 9 dager. skal få en belønning av kjæresten min da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Del Skrevet 4. oktober 2011 det er ikke jeg som spiser sjokoladen. den tvinger meg til å spise den.. åååhnei den angriper meg. omnom nom nom 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 5. oktober 2011 har en godteristreik gående. min slutter fredag om 9 dager. skal få en belønning av kjæresten min da Hvor lenge har du holdt den gående, shirelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 5. oktober 2011 #5 Del Skrevet 5. oktober 2011 det er ikke jeg som spiser sjokoladen. den tvinger meg til å spise den.. åååhnei den angriper meg. omnom nom nom Hahahaha! Vi har nok møtt samme hr Sjokolade! Fy, så slem den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 5. oktober 2011 #6 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvor lenge har du holdt den gående, shirelle? 2 dager bare Men jeg er veeeldig sukkeravhengig .. så blir veldig stolt om jeg klarer 9 dager til. eller jeg SKAL klare 9 dager til. Men når jeg er ferdig skal jeg prøve å gå enda lengre neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 5. oktober 2011 #7 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg vil egentlig være med, men så smakte jeg den nye melkedrømsjokoladen med blåbærsaus og vaniljekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 5. oktober 2011 #8 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er med!!! her varer den til 1 desember.! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikka88 Skrevet 5. oktober 2011 #9 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er med! er egentlig ganske flink til å holde meg unna godterier, men når jeg først skeier ut, skeier jeg ut skikkeli... har også merket tidligere at jo lenger du klarer å holde deg unna godterier, jo lettere blir det. Vil nå prøve å klare meg uten godterier helt til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpio Skrevet 5. oktober 2011 #10 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er med! Ut denne uka er første delmål! Det inkluderer også sukker, kjeks, godteri, chips, SJOKOLADE osv for min del! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 5. oktober 2011 #11 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg er også med. Og trenger virkelig og være med, for ble alt for mye godis ved mensen sist. Vet ikke hvor lenge jeg blir med da. Men må ihvertfall klare meg en måned. Helst fram til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 5. oktober 2011 #12 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hm .. ja, har faktisk vurdert det, men må fortsatt tenke litt på det. Har hatt sjokoladebollestreik, og klart å holde meg 3 uker uten (og er ganske fornøyd med det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 5. oktober 2011 #13 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har en gående (bare noen dager siden jeg startet) og skal holde på til slutten av november. Men for min del er sukkerfri brus og pastiller, og usaltede nøtter lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har satt meg dato til 1. Desember! Da blir det sjokoladekalender;) I dag var det den første store fristelsen. Var på besøk hos ei venninne som hadde bakt sjokoladekake (helt fra bunnen av og eksperimentert med glasuren og greier). Følte meg slem som ikke tok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 5. oktober 2011 #15 Del Skrevet 5. oktober 2011 Wææ, jeg har lyst å være med!! Er mye lettere å være en del av et fellesskap. Alene kan man miste motivasjonen og bryet etter hvert. Lurer på om jeg skal ha en tidsfrist? Har dere tidsfrist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) SÅÅ, hvem er med fram til 1. Desember?? - cardigan - momo - scorpio - Nikka88 - Survival Fler? :D Dette er bindende greier altså Endret 5. oktober 2011 av LamaLover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 5. oktober 2011 #17 Del Skrevet 5. oktober 2011 Frem til 1.desember. Jamen dette må vi klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 6. oktober 2011 #18 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har litt lyst å være med.. Men det kommer til å bli kjempevanskelig! men hvis jeg blir med blir det fra slutten av måneden i så fall. Skal ha ferie først så jeg bestemmer meg om en stund Dere som er med er flinke hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lol, jeg drømte i dag at jeg spiste en Daim! Glemte helt at jeg hadde godteristreik og så bare "holy shit, hva eeeer det jeg driver med???" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 6. oktober 2011 #20 Del Skrevet 6. oktober 2011 Første dagen på godtenekt gikk jo helt fint den Jeg og venninna mi var på butikken og hun var forferdelig godtesjuk så det første hun gjorde var å løpe bort til smågodthylla og plukke seg ett kilo godis. Jeg hadde ikke en gang lyst på!! Bra hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå