Gå til innhold

Noen som har en hund å låne meg i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å dra på gå-, jogge- eller skiturer, men har ingen å dra med, så orker aldri alene. Har alltid hatt lyst på hund, men har ikke plass til en hund der jeg bor nå. Så er det noen som har lyst til å låne bort hunden sin til meg så vi kan dra på tur? :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Jeg foreslår at du setter opp plakater i nærområdet av der du bor :) Jeg kan godt tenke meg at noen vil være villig til å låne deg hunden som turkamerat dersom de blir litt bedre kjent med deg og føler at de kan stole på deg.

Sett opp plakater på nærbutikken, i lokalavisa osv.

Skrevet

hehe :D sett opp plakater med telefonnr ja :) og skriv litt om deg selv. bor ikke i trondheim jeg, men sikkert mange andre som kan låne deg en voff ;)

Skrevet

Skulle gjerne lånt bort hund til deg, men bor 3 mil unna Trondheim :-/

Skrevet

Bare husk at en hund ikke er det samme som å låne sukker ..

Skrevet

Eg hadde aldri lånt vekk bikkja mi til noen, spesielt ikkje ein ukjent :lete: Tror du har bedre hell med å lete etter ein treningsvenn, mange som vil ha noen å gå tur eller jogge med..

• Liker 2
Gjest Oblivion
Skrevet (endret)

Eg hadde aldri lånt vekk bikkja mi til noen, spesielt ikkje ein ukjent :lete: Tror du har bedre hell med å lete etter ein treningsvenn, mange som vil ha noen å gå tur eller jogge med..

Hva om man blir litt kjent først da?

Til TS: Jeg gikk tur med hunden til noen eldre naboer da jeg var liten, fikk til og med noen kroner for det. Nå er det jo en litt annen sak i og med at du er voksen -men heng opp lapper eller ring f.eks røde kors. Det kan jo være noen småbarnsforeldre i tidsklemma eller noen eldre som ikke lenger klarer å gi hunden sin den mosjonen den trenger/ har lyst på! :)

Røde Kors blir kontaktet av mange eldre som trenger en besøksvenn -det har hendt at de også ringer for å få hjelp med pass av dyr. Kanskje de ønsker at du vil stikke innom på en kaffe før du går tur med hunden, slå av en prat, lese litt av avisa høyt -men da slår du jo litt to fluer i en smekk om du kunne tenkt deg å gjøre dette, du får trent og kost deg, du hjelper og gjør bikkja glad og du lyser opp litt i hverdagen til noen ellers kanskje bruker det meste av hverdagen på å stirre ut av vinduet uten noen å prate med.

Endret av Oblivion
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke hund, men jeg kunne godt ha lånt bort meg selv til gåturer ^^

Gjest Survival
Skrevet

Kunne aldri lånt bort hunden min jeg heller, men jeg vet at det er mange hundeeiere i landet som godt kunne tenkt seg å gjøre det.

Skrevet

da jeg var 10-11 år hadde jeg sykt lyst til å gå tur med hunden til naboen. jeg spurte han i mange år om jeg kunne, men han påsto at hunden var for sterk for meg. han hadde ikke kontroll på den. var ikke noe i verden jeg ville mer enn å gå på tur med den... fikk hund av pappa etter årevis med mas :) hunder er så søte!

Skrevet

Jeg syns dette er en god idé, jeg! :) Det er da så mange vofser som er alene i 8 timer hver dag og som ikke får så lange turer når eierne kommer hjem heller. Lykke til med jakt på treningskamerat :)

Skrevet

Kontakt Charlottes omplassering /eller annen omplasseringsplass i Tr.heim.De kansje trenger noen til å lufte hundene de har inne

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...