Cava Queen Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Ja vi skal visst dit. Vi reiser med en annen familie og de har booket seg inn på dette hotellet. Altså Blue Sea G D's Hotel. Noen som har bodd der? Ser at det er gammel og ny del og at det tydeligvis er stor forskjell på standard. I tillegg så er det et stranddisco som er sjenerende for den nye delen.... Vi ønsker jo å bo der vennene våre skal bo. Men er det noen her som har erfaring med det hotellet? Det står også at respepsjonen har begrenset åpningstid... Betyr det at man må låse seg inn selv om kvelden...? Eller er hotellområdet bare helt åpent? Tenker på dette med trygghet da vi reiser med barn....!!! Endret 4. oktober 2011 av Cava Queen
Gjest otrivin Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 MÅ dere bo på samme hotell da eller? Vi var en gang på et hotell med begrenset åpningstid i resepsjonen, da måtte vi komme inn før de gikk, ellers var døren låst.
Lizzee Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg var der nede i sommer og bodde på et annet hotel like ved. Det så for meg ut som om Blue Sea ikke er en bygning hvor man må gå inn hoveddøra og gjennom resepsjon for å komme til rommene. Det er flere bygninger og hage rundt og vi gikk nesten igjennom området for å gå ned til stranden en dag. Tror det er direkte inngang til leilighetene utenom resepsjonen.
Lizzee Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 På apollo.no så står det jo at respesjonen har åpningstid: 09.00-20.00. Det betyr vel at det er da resepsjonen er betjent, men at det er fullt mulig å komme og gå der hele tiden, utenom resepsjonen... Ikke vet jeg ettersom jeg ikke har bodd der. Men jeg tolker det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå