Sofie2103 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Noen som har en god foundation å anbefale? Helst en med middels god "dekkevne" og som passer for de med normal til fet hud. Har vurdert å teste ut Chanel Vitalumiere Aqua. Noen som har prøvd denne? I så fall, er den å anbefale? Takk for alle svar Endret 4. oktober 2011 av Sofie2103
Frøken An Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Det er lurt å spørre hos nærmeste hudpleier, så er du helt sikker på å finne en farge og en type som passer til din hud. De er superflinke! Selv er jeg kjempefornøyd med min foundation fra Clinique og SÆRLIG mineralfoundation fra I.D bare minerals (kjøpt hos hudpleier). Lykke til! Hudpleieren gir også supre sminketips. Lurt å høre på eksperter. Jeg gjorde mye rart før jeg kom meg til henne for å si det sånn... :gjeiper:
superduper Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Chanel Vitalumiere Aqua har veldig lett dekkevne, den er vel egentlig et skritt opp fra en farget dagkrem. Bruker den daglig og elsker resultatet den gir, men så har jeg ganske bra hud og trenger ikke mye dekkevne. Kanskje Diorskin Nude er noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå