LoneWolf Skrevet 5. oktober 2011 #21 Skrevet 5. oktober 2011 Tja... Det er vel litt tvilsomt egentlig da, men folk får nå gjøre som dem vil så lenge dem holder det i sitt eget hode. 1
edderkoppdame Skrevet 5. oktober 2011 #22 Skrevet 5. oktober 2011 ok, da har vi fått bekreftet at det er galt å penetrere et dyr, men hvordan stiller dere dere til å bli penetrert av et dyr? "Voff"
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2011 #23 Skrevet 5. oktober 2011 ok, da har vi fått bekreftet at det er galt å penetrere et dyr, men hvordan stiller dere dere til å bli penetrert av et dyr? "Voff" Det må bli doggy det da? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #24 Skrevet 6. oktober 2011 Mennesker som tenner på sex med døde mennesker: Nekrofili Mennesker som tenner på sex med dyr: Zoofili. Det er ingenting i veien å bare tenke på det, så lenge man ALDRI engang vurderer å gjøre det på ekte. Man kan ikke styre fantasiene sine. Jo, man kan styre fantasiene sine. 1
edderkoppdame Skrevet 6. oktober 2011 #26 Skrevet 6. oktober 2011 Det må bli doggy det da? ja, f.eks. Så lenge det er samtykkende sex mellom to parter... 1
corrado Skrevet 6. oktober 2011 #27 Skrevet 6. oktober 2011 Ikke for å støtte de som tenner på dyr, men så klart kan dyr si ifra om de vil eller ikke vil noe. Fornøyde katter maler, hunder logrer osv. Man merker fort når er dyr ikke vil noe, da enten med kloring, sparking eller biting. Bare for å skyte inn en kommentar her, Katter kan male når de har vondt også, ikke bare når de er fornøyde... Men de klorer forhåpentligvis mennesket i filler hvis det skulle prøve seg på noe slikt! Så må jeg også si at dette emnet gir meg frysninger og avsmak! Enig i at folk skal få tenke akkurat det de vil men fysj! Så lenge det forblir en tanke!!!!
Yme Skrevet 6. oktober 2011 #28 Skrevet 6. oktober 2011 En x av meg fortalte at hu hadde lest en artikkel, hvor det hadde vært gjort undersøkelser som viste at sånne menn som syns rumper er det mest sexy på jenta, kunne bli tent av hesterumper, om man så den fra en spesiell vinkel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå