Gå til innhold

Seksuelle tanker om dyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt seksuelle tanker om dyr?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

naaai! æsj! og de som evt har det, bør virkelig bli sperra inne! :fy_fy:

Skrevet

Jeg har ofte fantasier om homo sapiens, holder det? (Mennesket er ihvertfall ett pattedyr)

• Liker 1
Skrevet

hvorfor det?

• Liker 7
Skrevet

Syns ikke de burde sperres inne bare pga tankene sine.

Når det skal sies, syns jeg det er forstyrrende tanker å ha, men for all del.. så lenge det forblir bare tanker.

• Liker 1
Gjest Setareh
Skrevet

Det er ekkelt og kvalmt.

Har dere hørt om de som tenner på døde mennesker? hva var det de het igjen?

Skrevet

nekrofile?

Skrevet

Hvor ble det av å trå litt varsomt? Det er ikke menneskenes feil, og det er en stor forskjell mellom å tenne på det og å handle etter det! Mennesker burde ikke bli sperret inne for tanker - kun handlinger!

• Liker 4
Skrevet

Mennesker som tenner på sex med døde mennesker: Nekrofili

Mennesker som tenner på sex med dyr: Zoofili.

Det er ingenting i veien å bare tenke på det, så lenge man ALDRI engang vurderer å gjøre det på ekte.

Man kan ikke styre fantasiene sine.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

hvorfor det?

fordi dyrene ikke kan si i fra om de vil eller ikke!

om man da dyr, så har man også ansvaret for det, akkuratt som med et barn! man skal sørge for at de har det bra, og da synes jeg det blir veldig feil å utnytte dem sexuelt!

og desuten så skjønner jeg ikke at noen kan tenne på dyr!

jeg må bli tent av partneren min, og jeg kan ikke forstå at noen synes en araberhest eller en sjeferhund er jævla sexy og opphissende altså!!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hvor ble det av å trå litt varsomt? Det er ikke menneskenes feil, og det er en stor forskjell mellom å tenne på det og å handle etter det! Mennesker burde ikke bli sperret inne for tanker - kun handlinger!

ja, det er jeg enig i! men jeg tenkte automatisk at ts likte å ha sex med dyr, så da jeg skrev "om man har det" i innlegget mitt, så mente jeg " om noen har sex med dyrene"

Endret av NozMonster
Skrevet

Som nevnt, så er det JÆVLIG stor forskjell på å tenke på noe, og faktisk utføre det. De som faktisk utfører dyresex skal selvsagt ha straff, men så lenge de "holder seg i skinnet" så får de tenke på det så mye de vil, for min del. Så lenge det ikke skader noen.

• Liker 5
Gjest Setareh
Skrevet

om man da dyr, så har man også ansvaret for det, akkuratt som med et barn! man skal sørge for at de har det bra, og da synes jeg det blir veldig feil å utnytte dem sexuelt!

og desuten så skjønner jeg ikke at noen kan tenne på dyr!

jeg må bli tent av partneren min, og jeg kan ikke forstå at noen synes en araberhest eller en sjeferhund er jævla sexy og opphissende altså!!

hahahahah, nå fikk jeg en skikkelig god latter :fnise: nei jeg forstår ikke hvordn de kan tenne på en araberhest jeg også.. men folk er rare.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg, tenker på veldig mye rart iblant. Men kunne aldri tenkt meg det i virkeligheten.

Gjest Katten.
Skrevet

Er forsåvidt et problem at dykkere blir plaget av delfiner som er litt "for vennlige".

Utover det har jeg ingen seksuelle tanker rundt dyr, annet enn at jeg gav katten min en mental high-five når jeg så ham kose seg.

Skrevet

Ikke for å støtte de som tenner på dyr, men så klart kan dyr si ifra om de vil eller ikke vil noe. Fornøyde katter maler, hunder logrer osv. Man merker fort når er dyr ikke vil noe, da enten med kloring, sparking eller biting.

• Liker 1
Skrevet

NEI! Jeg synes det er ekkelt og jeg for min del sammenligner og sidestiller det med skesuelle

overgrep mot barn. En menneskepenis er IKKE beregnet for penetrering på dyr, og mennesker og dyr er IKKE ment å skulle ha seksuell kontakt. Dyr er forsvarsløse, og NEI jeg tror faktisk ikke at mennesker er i stand til å lese dyrs språk i en seksuell setting. Jeg har sett en dokumetar om dyr som blir misbrukt seksuelt og ganske mange av dem måtte avlives på grunn av store indre skader og blødninger!!

Så sykt ekkelt og tragisk!!

Gjest Katten.
Skrevet

NEI! Jeg synes det er ekkelt og jeg for min del sammenligner og sidestiller det med skesuelle

overgrep mot barn. En menneskepenis er IKKE beregnet for penetrering på dyr, og mennesker og dyr er IKKE ment å skulle ha seksuell kontakt. Dyr er forsvarsløse, og NEI jeg tror faktisk ikke at mennesker er i stand til å lese dyrs språk i en seksuell setting. Jeg har sett en dokumetar om dyr som blir misbrukt seksuelt og ganske mange av dem måtte avlives på grunn av store indre skader og blødninger!!

Så sykt ekkelt og tragisk!!

Løve? :D

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt det. Har hatt seksuelle tanker om alt mulig rart (begge kjønn, barn, dyr, fantasi-skapninger osv.) men det har vært kortvarig, og ikke noe som har festet seg noe særlig, dog jeg kan fortsatt tenke på det en sjelden gang. Selv om jeg har hatt seksuelle tanker om så å si alt som kan krype og gå, så vet jeg med meg selv at jeg ikke er i stand til å utføre det i virkeligheten.

Jeg blir ikke opphisset når jeg ser dyr i virkeligheten f. eks., og det har vel noe med at dyrene i fantasiene mine kanskje ikke har vært særlig realistiske. Uansett, det er noe som skjer og man kan ikke kontrollere tanker, men man kan kontrollere handlinger, så det er ikke noe å bekymre seg om.

Jeg ville selvsagt ikke fortalt det til noen, så det er kanskje ikke så rart at jeg skriver anonymt nå.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

man lærer noe nytt hver dag :fnise:

dagens kunnskap: det er helt i orden, og tydeligvis helt normalt og fantasere om sex med dyr! :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...