Gå til innhold

Nabohunden er ALDRI løs ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jammen var han ikke her i kveld igjen ... Hva gjør man??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapporterer til eier er jo en god start?

Gjest Consensio
Skrevet

Om det er eieren av hunden sonpåstår at den aldri er løs, så får du jo filme det og vise det til eieren. Kanskje det skjer en forandring da

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo velge den tøffe metoden og ringe politiet og melde om løshund?

Hvis de henter den og setter den på kennel vil det fort koste hundeeier noen lapper og hente den igjen - og kanskje gi vedkommende en lærepenge.

Hvis du, derimot, ikke ergrer deg over den løse hunden kan du jo enkelt og greit følge den hjem og si at du fant den "aldti løse hunden din" i gården vår?

Skrevet

Hvis du, derimot, ikke ergrer deg over den løse hunden kan du jo enkelt og greit følge den hjem og si at du fant den "aldti løse hunden din" i gården vår?

Jeg ergrer meg egentlig ikke over at hunden er løs, men over naboen som forteller at den aldri er det ... Tror nok ikke jeg vil gjøre noe med det. Måtte i så fall være å filme den og vise naboen :fnise:

Gjest Apophis
Skrevet (endret)

Ta den inn og ring nabo for å få hunden hentet? Då må de jo bare innrømme at hunden har faktisk vært løs :gjeiper:

Endret av Apophis
  • Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke bryr deg, hvorfor bryr du deg da? :P

Bare la naboen tro h*n har rett.

Skrevet

Hvis du ikke bryr deg, hvorfor bryr du deg da? :P

Bare la naboen tro h*n har rett.

Jeg bryr meg ikke om hunden, den liker jeg. Jeg irriterer meg bare litt over den påståelige naboen som alltid skal ha rett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...