Nuffen Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Jeg har funnet en jobb på finn.no som jeg skal søke på. Der er det en egen "Søk her"-knapp. Må man da i søknaden ha med adressen til mottakeren? Hvis man skriver søknader som skal sendes via Posten har man jo sin egen adresse øverst, og så mottakeren sin under, men må man det når man sender den elektronisk? Eller holder det å bare skrive navnet på selskapet/bedriften på den plassen? Er innmari i tvil nå, og får jo iiiiiiikke bestemt meg
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Elektroniske søknader er jo ofte bygget opp sånn at man har egne bokser for forskjellige opplysninger, og da står det vel hva du skal skrive i de ulike? I de elektroniske søknadene jeg har vært borti har det i hvertfall ikke vært meningen at man skulle forme det som et formelt brev, slik man gjør på papirsøknader slik du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå