Gå til innhold

Er dette for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for lite med:

-3 stk små grovbrød-skiver og et egg til frokost. Melk og juice uten sukker, og grønnsaker som salat, agurk, paprika og cherrytomater.

-pitabrød med grønnsaker som salat, agurk, paprika, cherrytomater og mais, samt en kyllingfilet og 3ts rømme, og 1 ts pesto ril middag?

Drikker vann resten av dagen og en liten kopp biola.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er for lite. Du trenger et skikkelig måltid til, minst.

Skrevet

Er det for lite med:

-3 stk små grovbrød-skiver og et egg til frokost. Melk og juice uten sukker, og grønnsaker som salat, agurk, paprika og cherrytomater.

-pitabrød med grønnsaker som salat, agurk, paprika, cherrytomater og mais, samt en kyllingfilet og 3ts rømme, og 1 ts pesto ril middag?

Drikker vann resten av dagen og en liten kopp biola.

Dette så ut som lunsj og middag.

Hvor er frokost, mellommåltider og kveldsmaten?

Skrevet

Dette så ut som lunsj og middag.

Hvor er frokost, mellommåltider og kveldsmaten?

Ja det er akkurat det..

Det første var frokost. Sein frokost rundt 10-11 om morningen. Det andre var middag..

Jeg spiser sjeldent mellommåltider. Biola-glasset har jeg sett på som et mellommåltid.. :sjenert: kanskje en kopp tomatsuppe til kvelds...

Jeg er ikke i jobb og er meget lite aktiv, så jeg er livredd for å legge på meg. Jeg er ikke midlertidig uten jobb, og kommer mest sannsynlig ikke til å jobbe igjen, så jeg forblir på dette aktivitetsnivået jobbmessig.... :(

Skrevet

Jeg er ikke i jobb og er meget lite aktiv, så jeg er livredd for å legge på meg. Jeg er ikke midlertidig uten jobb, og kommer mest sannsynlig ikke til å jobbe igjen, så jeg forblir på dette aktivitetsnivået jobbmessig.... :(

Men selv om du ikke jobber kan du utmerket godt være i aktivitet. Selv om du har skader og/eller smerter så bør du presse deg selv til å være i litt aktivitet hver dag. Det er svært usunt å være passiv og stillesittende, både for den fysiske helsen og for psyken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...