AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Håret mitt er litt tykt, naturlig tørt med krøller/fall. Er det noen som har noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Er kerastase nutrive bedre enn redken allsoft?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har god erfaring med Joico Moisture recovery
-littleme- Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hva med Pureology sin Hydrate-serie? Har hørt mye bra om den, og tenkte jeg skulle prøve den når jeg skal kjøpe nye produkter.
mari4ever Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) jeg elsker all soft serien fra Redken. jeg har naturlig veldig tjukt og veldig tørt hår. sjampoen,balsamen og hårkuren gjør underverker for håret mitt. roer ned frizzy hårstrå .håret blir mykt og glansfullt,lett å gre gjennom og null floker Endret 5. oktober 2011 av mari4ever
frisørmester :) Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Prøv morrocan oil serien. De er veldig fine på fuktighet er veldig gla i redken sin allsoft og, men syns faktisk morrocan oil sine er hakket bedre....
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 morrocan oil serien, fra hvor? høres interessant ut!!
missLynch Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Kerastase Oleo Relax hårkur. Den gir masse fukt og temmer frizzy, litt grovere hår.
frisørmester :) Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 morrocan oil serien, fra hvor? høres interessant ut!! Tja, den er fra Cutrin om det var leverandør du mente.. selges i frisør salonger, sikkert på nettet og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå