AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg trenger å tenke på andre ting, men aner ikke hvordan. Jeg møter venner, går ut å spiser, trener, ser på TV, prøver å lese bøker, men uansett hva jeg gjør klarer jeg ikke å konsentrere meg om noe som helst. Jeg sitter bare å venter og håper på å høre noe fra gutten jeg er interessert i. Jeg trenger virkelig hjelp til å få tankene over på andre ting. Noen som har tips eller sliter med det samme?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Hvor har du møtt denne personen da? Går kanskje ann å unngå å treffe han for mye, kanskje det hejlper
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor har du møtt denne personen da? Går kanskje ann å unngå å treffe han for mye, kanskje det hejlper Mulig jeg ikke utrykket meg helt klar her. Saken er at jeg egentlig ikke vet hvor jeg har fyren, og ikke vil være masete, derfor trenger jeg å konsentrere meg om andre ting, men det virker dessverre helt umulig. Er ikke sånn at jeg treffer på han stadig vekk, men jeg vil gjerne treffe han igjen, og klarer derfor ikke å tenke på noe annet enn at han skal ringe eller sende melding
LoneWolf Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Det eneste som hjelper er vel å snakke med han og sjekke om han vil finne på noe en dag eller noe slikt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Det eneste som hjelper er vel å snakke med han og sjekke om han vil finne på noe en dag eller noe slikt. Lykke til! Jeg har bestemt meg for det ja. Tror ikke jeg finner roen ellers. Har bestemt meg for å gjøre det i morgen
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 TS her igjen. Jeg sendte han melding, og fikk ikke svar, så da er i grunnen saken oppklart. Var i grunn det utfallet jeg hadde regnet med, så det er egentlig en lettelse å ha fått det hele oppklart. Hvis han plutselig svarer flere dager etterpå vet jeg at han ikke er så veldig interessert. Det typiske er at de plutselig ringer midt på natten en dag de er på byen
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 TS her igjen. Jeg sendte han melding, og fikk ikke svar, så da er i grunnen saken oppklart. Var i grunn det utfallet jeg hadde regnet med, så det er egentlig en lettelse å ha fått det hele oppklart. Hvis han plutselig svarer flere dager etterpå vet jeg at han ikke er så veldig interessert. Det typiske er at de plutselig ringer midt på natten en dag de er på byen Slå av telefonen på natten. Og svar ikke uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Slå av telefonen på natten. Og svar ikke uansett. Jeg trenger da ikke å slå av telefonen for å la være å svare. Irriterer meg likevel over frekkheten de tar seg med å kun ringe i 2-3 tiden på natten.
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg trenger da ikke å slå av telefonen for å la være å svare. Irriterer meg likevel over frekkheten de tar seg med å kun ringe i 2-3 tiden på natten. Ja, det er en psyk uvane en del har tydeligvis. Og jeg ser forøvrig ikke poenget med å ha på telefonen om natta. Når man sover. Dessuten mister de fort lysta til å ringe noen som ikke har på telefonen. Tro meg. Endret 6. oktober 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Ja, det er en psyk uvane en del har tydeligvis. Og jeg ser forøvrig ikke poenget med å ha på telefonen om natta. Når man sover. Dessuten mister de fort lysta til å ringe noen som ikke har på telefonen. Tro meg. Tror du misforstår litt her. Problemet er ikke at de ringer og vekker meg, men at enkelte mener jeg er god nok kun når de er kåte kl 03 om natta. Men lite å gjøre med det er vel sånn enkelte menn er skapt.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Tror du misforstår litt her. Problemet er ikke at de ringer og vekker meg, men at enkelte mener jeg er god nok kun når de er kåte kl 03 om natta. Men lite å gjøre med det er vel sånn enkelte menn er skapt. Jeg forstår faktisk veldig godt hva du mener. Og en effektiv måte å stoppe en slik oppførsel på er altså å slå av telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå