Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får man ikke noen annen tilbakemelding på skriftlig eksamen ved UiT enn bare karakteren? Hvordan skal man vite hva som var bra og var som var dårlig med oppgaven, osv?

Anonym poster: b15d80af4fa5ac590292c3768c111e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man ikke noen annen tilbakemelding på skriftlig eksamen ved UiT enn bare karakteren? Hvordan skal man vite hva som var bra og var som var dårlig med oppgaven, osv?

Det er svært uvanlig å få andre tilbakemeldinger enn karakteren ved skriftlig eksamen. Men du har rett på begeunnelse. Hvordan du går frem og frister står sikkert forklart på hjemmesidene.

• Liker 2
Skrevet

Du kan be om begrunnelse - det pleier jeg å gjøre (:

Usikker på hvordan det gjøres på UiT, men det finnes sikkert noe om det på studentweb eller UiTs hjemmesider.

Skrevet

Jeg vil ha resultatene! Baaaah! Det ene resultatet skulle ha vært klart før jul, så tålmodigheten er ikke på topp.

Skrevet

Jeg fikk min første på fredag - verdens mest uventede A. Fortsatt sjokkskadd.. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk min første på fredag - verdens mest uventede A. Fortsatt sjokkskadd.. :fnise:

Gratulerer! :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! :)

Takk :laugh: Trenger den oppturen nå, da jeg er rimelig sikker på at jeg strøk på den siste eksamenen.. :fnise:

Skrevet

ikke noe sutring fra meg i dag: jeg fikk tilbake karakter på eksamen! Jeg leverte det mest råtne og dårligste og rævvaste noen sinne produsert av en student, og jeg fikk C!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg var totalt forberdt på å måtte konte den neste år, men JIPPIIII JEG SLIPPER.

Nå kan man jo lure på hva sensor har røyket før han rettet oppgaven min........

Skrevet

Er jeg den eneste som fortsatt sitter og leser til eksamen?? :trist:

Huff, jeg har ikke mine eksamener før januar, så kommer til å sitte og lese hele jula og fram til midten av januar. Merker at det er ekstra slitsomt og deprimerende når jeg ser at alle andre rundt meg er på eller har ferie.

Har jo "ferie" jeg også 2 uker nå, men det er ment til lese til eksamen.

er så sliten.....

Anonym poster: c1201b1a6d9692f77e40960d8c3aa0a0

Jeg har også eksamen i januar, nærmere bestemt 3. jan, så du er ikke alene. Det blir beskjeden nyttårsfeiring, for å si det sånn. ...Jeg skulle så gjerne hatt den i desember. Nå føler jeg at jeg har glemt alt, og det kommer til å gå rett vest! Men men, får bare se over notatene igjen, og friske opp minnet, så går det forhåpentligvis ;)

Skrevet

Jeg stod på eksamen, men fikk dårlig resultat. Ikke akkurat overraskende, men likevel KJIPT :(

Skrevet

Blir nok konting av 3 fag til våren! Så jeg kommer til totalt til å ha 7 fag.. ååhhh!!

Skrevet

Begynner å bli utålmodig på de to siste karakterene mine... En drøy uke igjen til sensur på de..

Skrevet

Mine 3 neste kommer i morgen :bond:

Og Akademika er teeeeeeit - når det står at boka er "POD", hva betyr egentlig det? :sur:

Skrevet

Mine 3 neste kommer i morgen :bond:

Og Akademika er teeeeeeit - når det står at boka er "POD", hva betyr egentlig det? :sur:

Kan hende dette er et skudd i mørke, men gir det mening dersom POD står for Print on demand? Dvs at boka ikke fysisk trykkes før noen har bestilt den, og det dermed ikke finnes noen på lager. (Om jeg har forstått det riktig)

Skrevet

Kan hende dette er et skudd i mørke, men gir det mening dersom POD står for Print on demand? Dvs at boka ikke fysisk trykkes før noen har bestilt den, og det dermed ikke finnes noen på lager. (Om jeg har forstått det riktig)

Det ville gitt sense. I så fall må jeg vel belage meg på å vente litt.. Oh well, bra de to bøkene det gjelder ikke skal brukes før i slutten av februar/begynnelsen av mars :laugh:

Skrevet

Sensurfristen i det ene faget mitt er utsatt til 10. februar. Det er sykt lenge å vente!

Skrevet

Hm, hvorfor er det slik, tro? Som student fikk jeg som regel alltid det jeg trodde jeg kom til å få. Det burde jo være umulig å prestere godt nok til å få A, men før man får vite karakteren tro at man har gjort det mye dårligere.

Hvilket fag var dette?

Gjest Vampen
Skrevet

Hm, hvorfor er det slik, tro? Som student fikk jeg som regel alltid det jeg trodde jeg kom til å få. Det burde jo være umulig å prestere godt nok til å få A, men før man får vite karakteren tro at man har gjort det mye dårligere.

Hvilket fag var dette?

Hvorfor burde det være umulig? Jeg har også fått en totalt uventet A denne eksamensperioden.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor burde det være umulig? Jeg har også fått en totalt uventet A denne eksamensperioden.

Jeg tenker at det kanskje skorter på evnen til å vurdere seg selv, når noe sånt skjer. Men det kan også ha med hvilket fag det var å gjøre, nettopp derfor jeg spurte om det.

Hvilket fag var det for din del?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...