Eplemos Skrevet 11. desember 2012 #1901 Skrevet 11. desember 2012 Har TO (2!) eksamen på torsdag! Fy søren det tar eksamensstress til et nytt nivå for meg! Wææ!
Gjest Naria Skrevet 12. desember 2012 #1902 Skrevet 12. desember 2012 Ikke ble det noe lesing i går og i dag har jeg forsovet meg kraftig. Jaja, bare å brette opp ermene å sette i gang!
Mynona Skrevet 12. desember 2012 #1903 Skrevet 12. desember 2012 I dag så jeg på senorveiledningen til den første eksamen... Ikke like selvsikker nå som jeg var da jeg gikk ut av den eksamen... Jaja, det er bare en drøy uke til sensur, så da får vi se. Og jeg har fått en av bøkene jeg skal ha neste semester i posten idag. Blæ!
Gjest Tekola Skrevet 12. desember 2012 #1904 Skrevet 12. desember 2012 Lei. Lei. Lei. Lei. Synes selv at jeg oppsummerte det bra på Facebook i dag. Du vet du er masterstudent når du begynner å kjenne igjen de ulike stadiene du gjennomgår de siste dagene før fristen for å levere hjemmeeksamen. "Dette går aldri", "Hei, jeg får det jo til, jo!", "Hvorfor begynte jeg ikke før?", "Dette går så fint atte, nesten ferdig nå, er jo tross alt halvveis, det er jo nesten ferdig!" og "Hvorfor begynte jeg egentlig på universitetet?" for å nevne noen. 4000 ord igjen. Før fredag klokken 12. Det skal gå...
Gjest Ambitions Skrevet 12. desember 2012 #1905 Skrevet 12. desember 2012 Siste fkings eksamen i morgen før JUL!
Bloodflowers Skrevet 12. desember 2012 #1906 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Hadde muntlig i dag. Fikk trekke to oppgaver og velge en av dem. Den første opogaven skjønte jeg ingenting av. Bokstavene stokket seg og jeg fikk ikke med meg et ord. Den andre oppgaven var on EU og søylestrukturen. Det var en av tingene jeg hadde lest minst på og jeg fikk totalt hjerneteppe. Hadde lyst til å løpe ut derfra, men klarte å stotre meg igjennom det. Fikk en C. Er jo ikke helt fornøyd for jeg vet at jeg kan så mye ner men tenker at det er bedre enn stryk, E og D, så det er da ikke så ille Nå har jeg endelig juleferie! Hurra! Endret 12. desember 2012 av Bloodflowers
chewbacca Skrevet 12. desember 2012 #1907 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har eksamens innlevering i morgen kl 10. Mangler fortsatt 1000 ord, og jeg prøver å finne på måter å trekke ut oppg. men gud så kjedelig dette er. Har bare lyst til å sove!
oreokake Skrevet 13. desember 2012 #1908 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har innlevering klokken 9. For en gangs skyld (usetter ALT) så har jeg faktisk ikke så mye igjen, men det som er igjen er så hinsides kjedeliiiiiig. Så sitter jeg her da, klokken to på natten og føler meg flink fordi jeg faktisk skrev mesteparten på dagtid. Jeez.
Lyd Skrevet 13. desember 2012 #1909 Skrevet 13. desember 2012 Siste eksamen i morgen! Og jeg har ikke prioritert denne i det heeeeele tatt, så føles nesten som om jeg leser boka for første gang.... Bare 28 timer til ferie!
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2012 #1910 Skrevet 13. desember 2012 26 timer til jeg må være ferdig. 3000 ord igjen. Dette skal gå. Og så har jeg f-to-the-fucking-erie! (Bare litt lei )
Silkepote Skrevet 13. desember 2012 #1911 Skrevet 13. desember 2012 Eksamen i morgen, føler meg 90 % sikker på at jeg stryker er så sinnsykt vanskelig, og jeg kan litt om en del, men ikke nok føler jeg.. Vil ikke ta opp igjen eksamen til våren, når jeg har andre eksamener å konsentrere meg om!
Gjest Wilhelmine Skrevet 13. desember 2012 #1912 Skrevet 13. desember 2012 Har også eksamen i morgen. Muntlig, skal opp og forsvare en oppgave. Gikk bra på oppgaven, men synes ikke jeg kan tilleggspensum så godt som jeg burde, og jeg vet at sensoren min er supertøff. Veldig surt og rykke ned etter justeringen når det gikk såppass bra på oppgaven. Fikk B Gruer meg til i morgen :S
Gjest Naria Skrevet 13. desember 2012 #1913 Skrevet 13. desember 2012 Eksamen i morgen her også, og jeg klarer ikke se for meg at det skal gå bra. Ikke er det lagt ut gamle eksamensoppgaver heller, så jeg aner ikke hva jeg kan vente meg. Jeg er trøtt, stressa og sur.
Lyd Skrevet 13. desember 2012 #1914 Skrevet 13. desember 2012 Nå har jeg sittet i hele dag og prøvd å lese, men ingenting vil feste seg Fortsatt like blank. Æsj, er ganske sikker på at jeg stryker på denne
Gjest Naria Skrevet 13. desember 2012 #1915 Skrevet 13. desember 2012 Nå har jeg sittet i hele dag og prøvd å lese, men ingenting vil feste seg Fortsatt like blank. Æsj, er ganske sikker på at jeg stryker på denne Da er vi to. Ikke er det lagt ut tidligere eksamensoppgaver heller, så jeg aner ikke hva slags oppgave jeg kan forvente meg. Angsten har grepet godt tak i meg nå..
floppesopp Skrevet 13. desember 2012 #1916 Skrevet 13. desember 2012 Da er vi to. Ikke er det lagt ut tidligere eksamensoppgaver heller, så jeg aner ikke hva slags oppgave jeg kan forvente meg. Angsten har grepet godt tak i meg nå.. Samme her.. Faget mitt har bare en eksamensoppgave fra tidligere, og den fikk vi som semesteroppgave. Jeg tror ikke jeg kommer meg gjennom pensum engang, og om jeg mot formodning skulle klare det, så husker jeg knaptnok navnet på faget.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #1917 Skrevet 13. desember 2012 Fikk en 4'er på kjemieksamen i dag, og jeg som trodde jeg var på vei opp fra den tiden der jeg fikk middels gode karakterer. Føles som om framtidshåp og selvtillit er fjernet. Hvordan skal jeg klare å nå målene mine når jeg ikke klarer å få mer enn en middels god karakter? Jeg har jo visst at dette kommer til å bli tungt, men jeg har ikke trodd at jeg ville mislykkes så til de grader i høst. Sykdom, latskap, mangel på selvtillit, alt fører til at jeg mislykkes denne høsten i både kjemi og biologi. . Som en bekreftelse på at jeg ikke er god nok, at jeg aldri kan bli "noe"(i dette tilfelle, veterinær). Som om jeg har kapasiteten, men ikke evnen. Jeg trenger å skrive dette et sted, for jeg har aldri følt meg så mislykket som nå. Veldig vondt. Vil ikke lage en ny tråd om det, men det må deles ett sted. Føles ut som om livet mitt er en eneste lang kamp. Anonym poster: d01c7f520ceb3ae8ff3e34a491eb47bd
floppesopp Skrevet 13. desember 2012 #1918 Skrevet 13. desember 2012 Fikk en 4'er på kjemieksamen i dag, og jeg som trodde jeg var på vei opp fra den tiden der jeg fikk middels gode karakterer. Føles som om framtidshåp og selvtillit er fjernet. Hvordan skal jeg klare å nå målene mine når jeg ikke klarer å få mer enn en middels god karakter? Jeg har jo visst at dette kommer til å bli tungt, men jeg har ikke trodd at jeg ville mislykkes så til de grader i høst. Sykdom, latskap, mangel på selvtillit, alt fører til at jeg mislykkes denne høsten i både kjemi og biologi. . Som en bekreftelse på at jeg ikke er god nok, at jeg aldri kan bli "noe"(i dette tilfelle, veterinær). Som om jeg har kapasiteten, men ikke evnen. Jeg trenger å skrive dette et sted, for jeg har aldri følt meg så mislykket som nå. Veldig vondt. Vil ikke lage en ny tråd om det, men det må deles ett sted. Føles ut som om livet mitt er en eneste lang kamp. Anonym poster: d01c7f520ceb3ae8ff3e34a491eb47bd Det er så utrolig mange faktorer som spiller inn på eksamen - dagsform, nervøsitet, evne til å fungere under jernteppe, hvor mye søvn man har hatt, hvordan det står til med magen, hva man har lest på rett før, vinterdepresjoner osv. Det er egentlig ingen god indikator for hva man faktisk kan. Ta det med ro, en 4'er er ikke en dårlig karakter, og iallefall ikke slutten på verden. Om det viser seg at du trenger et høyere snitt kan du ta det opp senere og da studere i ditt eget tempo. Ikke mist håpet, du kan!
Gjest Naria Skrevet 13. desember 2012 #1919 Skrevet 13. desember 2012 Samme her.. Faget mitt har bare en eksamensoppgave fra tidligere, og den fikk vi som semesteroppgave. Jeg tror ikke jeg kommer meg gjennom pensum engang, og om jeg mot formodning skulle klare det, så husker jeg knaptnok navnet på faget. Jeg har nå gitt meg for kvelden. Det er ikke hensiktsmessig å fortsette lesingen uansett. Dette går neppe bra, men har slått meg til ro med at det uansett ikke er verdens undergang. Eksamen kan alltids tas opp igjen og det er nok det som skjer i mitt tilfelle. Juleferie om 17 timer er det uansett!
Lyd Skrevet 13. desember 2012 #1920 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har nå gitt meg for kvelden. Det er ikke hensiktsmessig å fortsette lesingen uansett. Dette går neppe bra, men har slått meg til ro med at det uansett ikke er verdens undergang. Eksamen kan alltids tas opp igjen og det er nok det som skjer i mitt tilfelle. Juleferie om 17 timer er det uansett! Jeg også tenker at det ikke er så farlig om jeg stryker, men en del av meg klarer ikke å la være å tenke på det som et nederlag. Selv om jeg kjenner mange som stryker, det er jo egentlig kjempevanlig! Må bare roe meg ned og slappe litt av nå, begynner å bli fysisk dårlig av alt dette stresset. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå