Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sverger, ingenting, selv ikke eksamen, gjør meg like stressa som denne:

Jeg ble nesten rørt første gang jeg så den! Fikk en sånn "jeg er ikke alene"-følelse! Men så ble jeg selvfølgelig rimelig stressa etterpå da, da det gikk opp for meg hvor få dager det faktisk var til det var min tur. Jaja. 1 down, 4 to go!

*heie på alle*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Stronger
Skrevet

Haha, jeg ble litt sånn "Ja!! Vi står sammen om dette! Jeg er stolt av meg selv!!" etter å ha sett den reklamen, jeg! Bra at noen tenker på oss stakkars studenter og alle eksamenene våre! Men etter hvert som eksamen har nærmet seg blir jeg bare mer og mer stressa.. Kjenner nervøsiteten krype inn på meg nå.. Eksamen i morgen! :rodme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har eksamen på fredag og føler meg langt i fra godt forberedt. Uff, hvordan skal skal dette gå!? Jeg kan deler av pensum ganske godt, men har utelatt å lese noe særlig godt på det vi mest sannsynlig ikke får (ut ifra tidligere eksamensoppgaver og hva som har blitt sagt i kollokviegrupper). Det er typisk at jeg får det jeg ikke har lest på.

Håper bare jeg får en en god natts søvn dagen før. Stressnivået er alltid på topp dagen før eksamen:s

Skrevet

Ønsker alle andre lykke til!:) Ikke lenge igjen til juleferien nå!

Gjest Raindrops
Skrevet

aaaah de neste dagene blir et helvete. Tre dager på å ta inn hele pensum i det største drittfaget. Satt på skolen til nærmere 22.30 idag, opp tidlig i mårra for å sitte der hele dagen, mer skole på fredag før jeg skal jobbe til halv tre på natta og komme meg på eksamen klokka 9 dagen etter, for deretter å jobbe enda en natt.

Jeg vil ha massasje, sex, et ryddig hjem og energi. Men jeg orker ingenting. /syte

:(

• Liker 1
Skrevet

Har eksamen om snart 6 timer og jeg har ikke kontroll! Har nesten ikke vært på forelesninger i detta faget. Vært umotivert så til de grader. Så her sitter jeg og kikker i lufta, mens jeg håper på at informasjonen skal komme dalende. Aldri i verden om jeg står på denne! :( Har juleferie kl 15 idag, men klarer ikke glede meg...

Skrevet

Status: Akkurat levert inn oppgavene til mappeeksamen! og dette beskriver best følelsene mine akkurat nå: :bond::kvalm::question::unsure:

Spørsmålene kverner i hodet, har jeg svart på oppgaven? Har jeg tolket riktig? Har jeg brukt nok pensumlitteratur? Har jeg brukt for lite bøker? HVA ER DET JEG HAR GJORT!?!?!?!?!?

Godt å få det ut. Nå skal det leses, pugges og forstås fram til mandag morgen klokka 0830 og eksamen starter. Godt at det hele er over om 4 dager og da er det ferieeeee.

Skrevet

Andre eksamen overstått, nå er det jaggu bare en igjen. Er fryktelig dårlig forberedt, men som de sier: wing it tae fuck! Har spurt julenissen veldig pent om å få et spørsmål om kjønnsroller på den komparative biten og et nærlesingsspørsmål på den andre - det kan funke som fjell. Det har vært spørsmål om kjønnsroller på ca hver eneste eng.lit-eksamen siden krigen, så jeg håper virkelig de gir oss et i år også! Og vi har fått beskjed om at det blir nærlesingsoppgaver til noen av tekstene, så da krysser jeg alt jeg har for at det ikke er til de to tekstene jeg ikke har lov å skrive om..

Og jeg sier det igjen: fyttisteike så kaldt det er!!! :fryser:

Bijate: Jeg skjønner så altfor godt hva du mener, og den følelsen suger maksimalt! Uansett hvor sikker jeg føler meg på oppgaven før jeg skal levere får jeg helt hetta i det øyblikket jeg slipper tak i den. :sukk:

Skrevet

Jeg er litt sjalu på dere som har juleferie nå (eller veldig snart). Jeg har forsåvidt bare en uke igjen selv, når jeg tenker meg om, men det får meg ikke til å føle meg så mye bedre i og med at jeg liksom skal skrive 5-6000 ord i løpet av den uka :gjeiper:

Lykke til alle sammen som har eksamen i nær framtid!

• Liker 3
Skrevet

Typisk med migreneanfall dagen FØR eksamen! åååå, som jeg hater migrene :(

Anonym poster: 36af548883453ece1b2f08ec01493595

• Liker 1
Skrevet

Typisk med migreneanfall dagen FØR eksamen! åååå, som jeg hater migrene :(

Anonym poster: 36af548883453ece1b2f08ec01493595

åh, jeg føler med deg! Hadde migrene i natt, og nå har jeg menssmerter ut av en annen verden. ALT verker, og jeg må løpe på do hele tiden :fnise: Gleder meg til å ha eksamen i morgen når jeg har problemer med magen :redd:

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man pugger statistikk-formler fra helvete??? :(

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man pugger statistikk-formler fra helvete??? :(

Statistikk er da logisk og greit, hva du sliter med der, da?

Skrevet (endret)

Statistikk er da logisk og greit, hva du sliter med der, da?

Mulig det er logisk om man studerer statistikk, men når foreleser ikke en gang gidder å utlede formlene fordi "det er så jævla stygt" blir det litt vanskelig å få med seg logikken bak. ;) Med andre ord må det ren pugging til.

(Faget er ikke statistikk altså, men skal se mye på risiko/std.avvik)

Endret av alille
  • Liker 1
Skrevet

Mulig det er logisk om man studerer statistikk, men når foreleser ikke en gang gidder å utlede formlene fordi "det er så jævla stygt" blir det litt vanskelig å få med seg logikken bak. ;) Med andre ord må det ren pugging til.

(Faget er ikke statistikk altså, men skal se mye på risiko/std.avvik)

Hadde et lignende fag i fjor om kvantitative metoder. Jeg så på tidligere eksamen, pugget alt som sto der og satset på å huske det på eksamen. Hjalp også å google litt på nettet, synes det var lettere forklart der. Lykke til! :)

Skrevet (endret)

Herregud, eksamen om en uke. Alt jeg leser går rett ut igjen, er sååå ukonsentrert !!! Kan ikke en dritt, og aner ikke hva jeg burde konsentrere meg om å øve på?? Vi har ikke fått noen hint av foreleser om hva som kommer på eksamen. Hvordan kan jeg ellers finne ut hva jeg nå burde pugge på? Vil ikke stryke, men føler at det er det som kommer til å skje :( åååååå

Endret av Silkepote
Skrevet

Woho, jeg skrev nettopp ferdig min tredje oppgave, så nå har jeg bare en 3000-ord portfolio igjen og så er jeg ferdig! :danser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt sjalu på dere som har juleferie nå (eller veldig snart). Jeg har forsåvidt bare en uke igjen selv, når jeg tenker meg om

Jeg får juleferie 15. februar, så hold snavla!

Skrevet

Jeg misunner også alle som har juleferie :( Liker ikke gå inn på facebook noe for tida!

Driver med en hjemmeeksamen og aldri skjønt så lite som nå :( Men jeg MÅÅÅ komme meg i mål denne gangen også..

Huff, lykke til alle andre som driver med eksamen eller snart har :)

Anonym poster: 24a0155a86674546f4122f491893176c

Gjest Raindrops
Skrevet

Feeerdig med exphil! Leste i to dager, kuttet sikkert 70 % av pensum og hadde flaks med oppgaven, fikk akkurat det lille jeg leste på så jeg er ganske sikker på at det ikke blir stryk slik som jeg var redd for.

En uke til neste eksamen, føler at det blir smooth sailing i forhold, nå har jeg iallefall tid til å se på hele pensum. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...