Gjest Daenerys Skrevet 3. desember 2012 #1781 Skrevet 3. desember 2012 Akkurat nå har jeg litt panikk! Jeg kan greit det har øvd på, men herregud! Tenk om oppgaven min blir så mangelfull at jeg stryker! Jeg aner jo ikke hva som kreves (er førsteårsstudent)...huff. Hjemmeoppgaven som vi hadde tidligere i høst gikk jo kjempebra! Men da hadde vi jo boka. Nå er det liksom ingenting annet enn det tomrommet oppi hjernen. Er redd jeg ikke klarer å se sammenhenger og lange linjer...Uff, nei Puh, måtte bare får ut litt frustrasjon igjen! Snakkes i morgen når eksamen har gått rett til H****** for å si det sånn... Nå vet jeg ikke hva du studerer, men generelt - vist analytisk evne og bredde Kan noe pensum kobles til noe annet? Lykke til!
Gjest Raindrops Skrevet 3. desember 2012 #1782 Skrevet 3. desember 2012 Jeg måååå sove. Aldri vært så våken i hele mitt liv.
Mermaid Blues Skrevet 3. desember 2012 #1783 Skrevet 3. desember 2012 Nå er det ikke plass til mer info inni hodet mitt, tror jeg. Har gått gjennom samtlige eksamener fra de siste 5 årene i dette faget, og jeg føler meg trygg på at jeg kan besvare omtrent hva som helst innen fem av syv moduler, og de to siste (som jeg teknisk sett kan velge vekk, vi skal dekke totalt tre moduler i to oppgaver) har jeg i det minste grei oversikt over, om ikke stålkontroll. Herregud, nervøs nå. Helt latterlig nervøs, faktisk. Er den korteste av eksamenene mine i høst, føler virkelig ikke at halvannen time er nok til å vise hva jeg kan, men jeg satser på at fokuset setter inn når jeg får oppgaven i morra og at jeg ikke får skrivekrampe sånn helt med en gang Også kan jeg jo trøste meg med at så snart jeg er ferdig i morra, så er det rett tilbake til bøkene og ny eksamen på torsdag - juhuu
awesome. Skrevet 3. desember 2012 #1784 Skrevet 3. desember 2012 Det er en uke til min første eksamen og nervene har ikke ankommet. Jeg blir nervøs av at jeg ikke er nervøs. Tror jeg trenger ferie.
antibac Skrevet 4. desember 2012 #1785 Skrevet 4. desember 2012 Bahhh, skulle ønske jeg hadde minst TO dager til å lese på, men har kun én. Vurderer å sitte oppe natten før eksamen. Hvorfor begynte jeg ikke å lese litt tidligere?? Skippertak suger! Jaja, har i det minste kun denne eksamenen igjen før juleferie, så får det gå som det går...
Bloodflowers Skrevet 4. desember 2012 #1786 Skrevet 4. desember 2012 Aff, ferdig med skriftlig. Fikk reformasjonen, takk GUD! Det var det jeg hadde øvd mest på. Redejørelsen gikk greit, men da jeg kom til drøftingsdelen hadde jeg mest lyst til å gråte og bare levere inn oppgava Jeg skrev are to sider, ikke helt det engang, og det var bare tull! Jeg visste ikke hva jeg drev med og ville bare bli ferdig med det! Håper det er nok til å stå iallefall....
Fantomina Skrevet 4. desember 2012 #1787 Skrevet 4. desember 2012 Første eksamen overstått. Ble overrasket over den ene oppgaven. Jeg trodde begge kortsvarsoppgavene skulle være et tekstutdrag vi skulle kommentere. Istedet er det en "do you agree" om synspunktet på en tekst. En tekst jeg kunne lite om. Sjangset på at jeg var enig og skrev noe helt generelt om sjangeren og forfatteren. Uuuutrolig irriterende. Heldigvis er det bare 10% av karakteren, men det suger likevel...
Mermaid Blues Skrevet 4. desember 2012 #1788 Skrevet 4. desember 2012 Er det teit å sutre over kulda? Jeg satt med skjerf på under eksamen i dag, og ønsket meg fingervanter! Nå har jeg full fyring i stua, men det er minusgrader og bitende vind i Glasgow i dag, og skottene kan jo søren meg ikke å isolere hus skikkelig! Jeg bor i en gammel bygård, vinduene trekker og gulvene er iskalde. Herlig! Første eksamen overstått, fikk virkelig ikke de spørsmålene jeg hadde ønsket meg mest, men tror det gikk sånn noenlunde ok likevel, til tross for at jeg måtte skrive om Shakespeare Nå er det full peis på lesinga frem til eksamen på torsdag og fredag. Hvem pokker synes det var en god idé med TO litteratur-eksamener på TO dager???? Ikke jeg, hvertfall!!
Lyd Skrevet 4. desember 2012 #1789 Skrevet 4. desember 2012 Eksamen i psykologisk biologi i morgen og jeg kan absolutt ikke nok. Kan omtrent bare det som ble spurt om på de to siste eksamenene. Det er så vanskelig fag! Tok en "minieksamen" på nett med spørsmål fra boka, og klarte 5 av 25 Jadda. Det var mye mer spesifikke spørsmål enn vi kommer til å få, men likevel... Så om jeg står eller ikke kommer helt an på hvor flaks jeg har med spørsmålene!
Mynona Skrevet 4. desember 2012 #1790 Skrevet 4. desember 2012 3 stk som er ferdig med en eksamen i dag. Det gik sikkert fint med dere, selv om dere knotet litt Min forrige eksamen var jeg så redd for å fryse på, så jeg hadde på meg MASSE klær Ull og fleece! Kommer til å gjøre det til uka og. 1
Gjest Raindrops Skrevet 4. desember 2012 #1791 Skrevet 4. desember 2012 Da jeg leverte i dag tenkte jeg "aaaaayeah, der var B'en boks *mental highfive og klapp på skuldra*" Ti minutter senere er jeg sikker på at jeg har krøpet ned til en C. Etter å ha snakket med andre som tok samme eksamen (jeg lærer aldri...) er jeg sikker på at jeg er heldig om jeg vår en D. *gå å kjøpe sjokolade* 6
Gjest Katee Skrevet 4. desember 2012 #1792 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har funnet frem ulltrøya mi og er klar for å møte mine lufte-glade medstudenter i morgen tidlig brr! Føler jeg ikke kan noe som helst veldig glad for at vi har skrevet en oppgave som teller 50% av endelig karakter. Om 18 timer er det hele over for denne gang
Mynona Skrevet 4. desember 2012 #1793 Skrevet 4. desember 2012 Åhh.. man må aldri snakke med andre... Jeg gjør det selv da. Eller aller helst - finner sensorveiledningen fort som fy. Tidligere pleide de å legge den ut i de fleste fag et par dager etter eksamen.
Ivana Skrevet 4. desember 2012 #1794 Skrevet 4. desember 2012 akkurat nå er jeg så innmari lei linjeintegral, Gauss, Green, parametrisering og annen matematiske dritt..
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1795 Skrevet 4. desember 2012 Har eksamen i samfunnsvitenskapelig forskningsmetode på torsdag. Synes de siste tre eksamenene ser greie ut og hadde klart de, men med en gang jeg ser lenger tilbake innser jeg at jeg ikke kan noen ting Er ikke vant til å ikke forstå ting, dette er så utrolig frustrerende! Anonym poster: b7bb2add12973a91e5abd0dc9fa214b1
Mynona Skrevet 4. desember 2012 #1796 Skrevet 4. desember 2012 Ja, da har jeg jo vært flink å lest nøyaktig... 0 sider i dag! Blæ! KG er så fin unnskyldning! Også er det fint å unnskylde seg med at man har jobbet 10,5 time i dag Skulle hatt eksamen i unnskyldninger! Hadde fått A!
Gjest Raindrops Skrevet 4. desember 2012 #1797 Skrevet 4. desember 2012 Åhh.. man må aldri snakke med andre... Jeg gjør det selv da. Eller aller helst - finner sensorveiledningen fort som fy. Tidligere pleide de å legge den ut i de fleste fag et par dager etter eksamen. Sensorveiledning? Hvor hvor hvor? Det fikk vi ikke da jeg gikk på høgskole, dette høres både forferdelig og fantastisk ut.
Glynis Skrevet 4. desember 2012 #1798 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har aldri fått sensorveiledningen før sensuren, de la det ut samtidig. Fikk det ikke i alle fag heller, men i noen.
floppesopp Skrevet 4. desember 2012 #1799 Skrevet 4. desember 2012 Skulle være sååå flink å lese i dag, har lest kanskje fire sider med forelesningsnotater og lagd pizza.. huff To dager igjen til neste eksamen, 15-poengers denne gangen, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å lese. Håpløs ustrukturert fag
Mynona Skrevet 4. desember 2012 #1800 Skrevet 4. desember 2012 BI la det ut et par dager etter eksamen tidligere. Men de har sluttet med det nå. De har visst for mye å gjøre, så de prioriterer å legge ut sensur Men jeg synes alltid det er så greit å se på, for da vet jeg hvertfall omtrent hvor jeg ligger på skalaen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå