Mynona Skrevet 3. desember 2012 #1761 Skrevet 3. desember 2012 Hvordan gikk med eksamen i dag for de som hadde det?? Jeg er kommet opp i et dilemma! Et klassisk eksamensdilemma! Har eksamen på mandag og må lese for fult i helgen som kommer. MEN så skal venninnen min som bor på andre siden av landet på besøk til den andre venninnen min som bor 1,5 time herfra i helgen. Og jeg vil og! Skal jeg reise 1,5 time tur/retur på lørdag for å være sammen med de på kvelden? Eller skal jeg overnatte og ta tidlig tog hjem på søndag? Eller skal jeg bare være hjemme å lese? Har sååå lyst til å reise dit - er så sjelden vi er sammen alle 3!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #1762 Skrevet 3. desember 2012 Hvordan gikk med eksamen i dag for de som hadde det?? Jeg er kommet opp i et dilemma! Et klassisk eksamensdilemma! Har eksamen på mandag og må lese for fult i helgen som kommer. MEN så skal venninnen min som bor på andre siden av landet på besøk til den andre venninnen min som bor 1,5 time herfra i helgen. Og jeg vil og! Skal jeg reise 1,5 time tur/retur på lørdag for å være sammen med de på kvelden? Eller skal jeg overnatte og ta tidlig tog hjem på søndag? Eller skal jeg bare være hjemme å lese? Har sååå lyst til å reise dit - er så sjelden vi er sammen alle 3! Det kommer vel an på hvor klar du føler deg til eksamen. Om du føler at du kan det meste nå og ikke kan lese så mye mer, kan du vel gå. Om du er helt avhengig av å lese neste helg for å klare deg, er vel det lureste å bli igjen hjemme og lese. Hadde det vært meg hadde jeg blitt hjemme og lest. Dette fordi det ikke er noen mulighet for meg å stryke, jeg skal stå. Er veldig umotiverende å måtte lese all pensumet igjen, da det så vidt er overkommelig siden det er så sabla mye. Samtidig pleier jeg alltid å spare krefter dagene rett før eksamen, fordi jeg vet jeg trenger det. Derfor orker jeg ikke å dra noen sted rett før eksamen. Jeg hadde forklart dette til venninnene mine og hadde gledet meg til vi skulle møtes neste gang! ^^ Lykke til uansett hva du foretar deg. Anonym poster: c1201b1a6d9692f77e40960d8c3aa0a0
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #1763 Skrevet 3. desember 2012 Jeg føler meg ikke så veldig klar egentlig Men den teller bare 30%, så egentlig holder det jo bare å stå. Selv om jeg vil ha god karakter. Men åhhh!! Har så lyst. Det kan jo gå over et år til neste gang vi har muligheten til å møtes igjen samtidig alle 3. Må prøve å være flink å lese på ukedagene da. Så kan jeg lese på toget! og på mandag - for eksamen starter ikke før kl 16. Må vurderes gjennom hele uka!
Bijate Skrevet 3. desember 2012 #1764 Skrevet 3. desember 2012 Sitter og redigerer mappeoppgave som skal inn på torsdag, og tilbakemeldingen min var at jeg i stor grad har bommet på oppgaven, og må endre på det. Det er forsåvidt greit, men nå trodde jeg at jeg hadde fått ordnet litt på det, leser kommentaren på nytt og ser at jeg kanskje må endre på hele drittennnnnn. :bond:
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2012 #1765 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hadde eksamen i dag. Har en god følelse og det liker jeg ikke! merker at jeg er lettere panisk denne uka. Skrev 19 sider og har vondt i tommelen etter at jeg holdt for hardt på kulepennen. Rookie mistake. Var redd det ikke skulle gå igjennom gjennomslagspapiret Bare en eksamen igjen. På onsdag Endret 3. desember 2012 av Alyah
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #1766 Skrevet 3. desember 2012 Haha, på den forrige hadde jeg skrivekrampe etter 2 sider!! Damn you computer som gjør skrivehånda sløv
hermoine Skrevet 3. desember 2012 #1767 Skrevet 3. desember 2012 3 oppgaver som må være ferdig neste uke... to av de er jeg bare halvveis igang med, og den tredje har jeg ikke begynt på engang:( er så umotivert. Teite, vanskelige oppgaver!!!
Gjest Ambitions Skrevet 3. desember 2012 #1768 Skrevet 3. desember 2012 Skriiiik! Eksamen i morgen kl 9!!!! æææ
Leifern Skrevet 3. desember 2012 #1769 Skrevet 3. desember 2012 Jeg føler meg ikke så veldig klar egentlig Men den teller bare 30%, så egentlig holder det jo bare å stå. Selv om jeg vil ha god karakter. Men åhhh!! Har så lyst. Det kan jo gå over et år til neste gang vi har muligheten til å møtes igjen samtidig alle 3. Må prøve å være flink å lese på ukedagene da. Så kan jeg lese på toget! og på mandag - for eksamen starter ikke før kl 16. Må vurderes gjennom hele uka! Bestem deg for å være med venninnene dine, dvs. les så mye i uka at du er klar til eksamen på fredag. Ombestem deg så, og les enda mer i helga, og vips, så går det veldig bra på eksamen, som selvsagt skal prioriteres her.
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #1770 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Uff.. det hørtes lurt ut Leifern. men jeg er SÅ lei av å lese og. Skal prøve! Endret 3. desember 2012 av Mynona
Leifern Skrevet 3. desember 2012 #1771 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Uff.. det hørtes lurt ut Leifern. men jeg er SÅ lei av å lese og. Skal prøve! Vet hvordan det er. Jeg skal selv ta en eksamen, mandag om to uker. Er snakk om høyere matematikk som er relevant for jobben jeg har i dag. Har master, men det er 4 år siden den ble levert inn, så mye som må repeteres i tillegg. Det jeg kan garantere, er at jeg kommer ikke til å prioritere noe som helst annet de siste 4 dagene før eksamen. Jeg er lei før jeg har begynt, tror jeg må låse inn alle datamaskiner og mobiltelefoner, og sende nøkkelen til meg selv i posten! Endret 3. desember 2012 av Leifern
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #1772 Skrevet 3. desember 2012 Jeg jobber 100% (med overtid i tillegg denne uka) og studerer 50%, så jeg synes det er ekstra slitsomt å ikke ha noe liv ved siden av. Driver med utdanning som er relevant for jobben, men akkruat dette faget finnes ikke relevant. Så egentlig er jeg ikke på jakt etter et supert vitnemål. Men så lider jeg av flink-pike-syndromet, så jeg vil liksom ha en god karakter og. Tror det hadde vært lurt å låse inn alt ja. Menn nå har jeg faktisk løst en halv eksamensoppgave muntlig på en halvtime her *stoooolt* hvis jeg tar for meg 1 eksamensoppg hver kveld denne uka, og leser effektivt i helgen! Da må jeg jo være godt forberedt!
Lyd Skrevet 3. desember 2012 #1773 Skrevet 3. desember 2012 Hadde første eksamenen i dag! Det gikk ikke supert, men jeg tror jeg står i hvert fall Da er jeg fornøyd! 2
Strixvaria Skrevet 3. desember 2012 #1774 Skrevet 3. desember 2012 Jeg har første eksamen på onsdag. Er så leeeei. Lagde to tidslinjer i går, men gadd ikke mer enn det. I dag har lest skrevet et par sider med notater, men så gadd jeg ikke mer.. Det her er sååå dødsdømt.. Tror jeg aldri har vært så lite produktiv i hele mitt liv..
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #1775 Skrevet 3. desember 2012 Godt å se at det er mange som er lei! Vi er hvertfall i samme båt
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2012 #1776 Skrevet 3. desember 2012 Jeg jobber 100% (med overtid i tillegg denne uka) og studerer 50%, så jeg synes det er ekstra slitsomt å ikke ha noe liv ved siden av. Driver med utdanning som er relevant for jobben, men akkruat dette faget finnes ikke relevant. Så egentlig er jeg ikke på jakt etter et supert vitnemål. Men så lider jeg av flink-pike-syndromet, så jeg vil liksom ha en god karakter og. Tror det hadde vært lurt å låse inn alt ja. Menn nå har jeg faktisk løst en halv eksamensoppgave muntlig på en halvtime her *stoooolt* hvis jeg tar for meg 1 eksamensoppg hver kveld denne uka, og leser effektivt i helgen! Da må jeg jo være godt forberedt! Skjønner hvordan du har det. Studerer på fulltid og jobber nesten 70 % i tillegg. Fritid og det å kunne være sosial er så kjærkomment når jeg får tid til det Det kommer nok til å gå bra med deg, det høres ut som at du har selvdisiplin og gode leserutiner 1
Lyd Skrevet 3. desember 2012 #1777 Skrevet 3. desember 2012 Glemte å sutre! Eksamen igjen på onsdag :( :(
Leifern Skrevet 3. desember 2012 #1778 Skrevet 3. desember 2012 Problemet med eksamen er at det er så sjelden. På jobb er det i praksis eksamen hele tiden, og da er det bare å få det unnagjort, gå hjem og vende tilbake neste dag for nok en haug "eksamensoppgaver". Eksamen som student, der er det så greit å utsette og utsette fordi det er ikke noe ubetinget krav at man må jobbe jevnt og trutt underveis.
floppesopp Skrevet 3. desember 2012 #1779 Skrevet 3. desember 2012 Vi trappa opp, rundt 70 stykker som skulle ha eksamen i idrettsbygget på Dragvoll, det var masser av fag og masser av folk, men vårt fag - det hadde de glemt. Vi ble sendt fra en ende til en annen, opp i andre etasje og ned igjen før de fant ut at de måtte bære inn ekstra pulter og stoler til oss. Klokka 9:00 var det fortsatt folk fra klassen som ikke hadde pulter og stoler, og eksamensoppgavene våre kom ikke før 9:15, og navnelistene ikke før lenge etter det igjen.. Dårlig start på eksamen, men oppgaven var i alle fall grei. Vi fikk en halvtime ekstra tid også, så det var ikke verdens undergang. Da er det bare å legge begynne på neste fag som er på fredag. Lykke til tirsdags- og onsdags-folk! 1
Bloodflowers Skrevet 3. desember 2012 #1780 Skrevet 3. desember 2012 Akkurat nå har jeg litt panikk! Jeg kan greit det har øvd på, men herregud! Tenk om oppgaven min blir så mangelfull at jeg stryker! Jeg aner jo ikke hva som kreves (er førsteårsstudent)...huff. Hjemmeoppgaven som vi hadde tidligere i høst gikk jo kjempebra! Men da hadde vi jo boka. Nå er det liksom ingenting annet enn det tomrommet oppi hjernen. Er redd jeg ikke klarer å se sammenhenger og lange linjer...Uff, nei Puh, måtte bare får ut litt frustrasjon igjen! Snakkes i morgen når eksamen har gått rett til H****** for å si det sånn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå