McAdams Skrevet 30. november 2012 #1721 Skrevet 30. november 2012 Samme her! Eksamen om 1,5 time og jeg har IKKE fått sove i natt! Ikke ett minutt engang! Samtidig er alt bare rot i hodet på meg nå, så kan vel i beste fall håpe på en E... Dritt!
Gjest Tekola Skrevet 30. november 2012 #1722 Skrevet 30. november 2012 To uker til levering av to hjemmeeksamensoppgaver på 3000 ord hver. Hvem er det som ikke en gang har begynt?
Fantomina Skrevet 30. november 2012 #1723 Skrevet 30. november 2012 Samme her! Eksamen om 1,5 time og jeg har IKKE fått sove i natt! Ikke ett minutt engang! Samtidig er alt bare rot i hodet på meg nå, så kan vel i beste fall håpe på en E... Dritt! Pust med magen og prøv å tenke på noe helt annet. Det ordner seg! Lykke til til deg og alle andre som har eksamen i dag!
floppesopp Skrevet 30. november 2012 #1724 Skrevet 30. november 2012 Eksamen på mandag, og jeg er så stressa at jeg ikke klarer å lese.. Har istedenfor sunget OL-sangen fra 2008, drukket masse kaffe, gått på do fordi jeg drakk for mye kaffe, og lest på KG, alt mens boka har vært åpen og rett foran nesa på meg. Kanskje på tide å ta noen pusteøvelser og stresse litt ned.. Krysser fingrene for alle dere som hadde i dag! Trøst dere med at det snart er jul~ 3
Gjest Nikee Skrevet 30. november 2012 #1725 Skrevet 30. november 2012 Jeg har virkelig ikke gjort noen ting hele denne uken. INGENTING Etter min muntlige presentasjon har jeg bare sovet, vært på skolen og stirret på skjermen. Dratt hjem og sovet enda mer. Ikke en gang trening har jeg klart å komme meg på.. Jeg håper jeg klarer å ta tak i meg selv nå. Vi er jo i desember imorgen!!
Rubies_ Skrevet 30. november 2012 #1726 Skrevet 30. november 2012 Nå har jeg juleferie!!!! Så masse lykke til på eksamen folkens Det går sikkert kjempebra. Krysser fingrene for dere! 2
Gjest Nikee Skrevet 30. november 2012 #1727 Skrevet 30. november 2012 Nå har jeg juleferie!!!! Så masse lykke til på eksamen folkens Det går sikkert kjempebra. Krysser fingrene for dere! Gratulerer!
Gjest Katee Skrevet 30. november 2012 #1728 Skrevet 30. november 2012 Tvang meg selv til å skrive ut gamle eksamensoppgaver i dag. Har vært lite produktiv når det gjelder pensum, men flink til husarbeidet Men nå skal jeg lese gjennom alle forelesningsnotatene mine
McAdams Skrevet 30. november 2012 #1729 Skrevet 30. november 2012 Pust med magen og prøv å tenke på noe helt annet. Det ordner seg! Lykke til til deg og alle andre som har eksamen i dag! Puh, takk for det! Det gikk da tror jeg! Vil tro jeg i det minste klarte ståkarakter, så får vi se hva det blir ut av det Nå er det frikveld med Mad Men, før jeg slenger meg rundt å leser Journalistikk i morgen. Kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg vel å utsette det til søndag.. Og manda. 1
Gjest alille Skrevet 1. desember 2012 #1730 Skrevet 1. desember 2012 Bah, nå har jeg behov for å lese om andres sutring og vite at det er noen andre som har en like håpløs lørdag som meg. Jeg har eksamen på mandag, i et fag med et veldig rart opplegg. Vi har ikke pensumbok, bare notater. Eksamen består av regneoppgaver og lignende. Og foreleser har et opplegg med at han legger ut noen oppgaver hver dag frem mot eksamen, men han legger bare en og en oppgave om gangen, og jeg har derfor ingenting å gjøre! Hver oppgave tar 30-60 min, så må jeg vente i tiiimesvis på neste. Har ventet siden kl 8 på dagens oppgave, men ingenting! AAAARGH! Hvordan forbereder man seg til eksamen når man ikke har en dritt å gjøre?
Capt. Obvious Skrevet 1. desember 2012 #1731 Skrevet 1. desember 2012 Bah, nå har jeg behov for å lese om andres sutring og vite at det er noen andre som har en like håpløs lørdag som meg. Jeg har eksamen på mandag, i et fag med et veldig rart opplegg. Vi har ikke pensumbok, bare notater. Eksamen består av regneoppgaver og lignende. Og foreleser har et opplegg med at han legger ut noen oppgaver hver dag frem mot eksamen, men han legger bare en og en oppgave om gangen, og jeg har derfor ingenting å gjøre! Hver oppgave tar 30-60 min, så må jeg vente i tiiimesvis på neste. Har ventet siden kl 8 på dagens oppgave, men ingenting! AAAARGH! Hvordan forbereder man seg til eksamen når man ikke har en dritt å gjøre? For sent å gjøre noe med det nå, men dette kan du ta opp med vedkommende/studiestedet i etterkant. Det du beskriver vitner om liten respekt for andres tid, og jeg hadde hvertfall ikke funnet meg i det. 1
Gjest Ambitions Skrevet 1. desember 2012 #1732 Skrevet 1. desember 2012 Fem av ti sider ferdig på semesteroppgaven som skal leveres 13.des, Første av tre eksamener på Tirsdag og jeg er helt kokt i hjernen.. Det er i det minste en trøst at det er 1. Desember og fin snø ute 1
Gjest alille Skrevet 1. desember 2012 #1733 Skrevet 1. desember 2012 For sent å gjøre noe med det nå, men dette kan du ta opp med vedkommende/studiestedet i etterkant. Det du beskriver vitner om liten respekt for andres tid, og jeg hadde hvertfall ikke funnet meg i det. Strengt tatt ikke for sent siden samme opplegget fortsetter i flere fag, men jeg skal innrømme at jeg er redd for å klage - foreleser er ikke akkurat den som er mest åpen for forslag. Vi har prøvd å hinte litt, men får bare til svar at "slik må det være", "dette funker bra fordi resultatene alltid blir så gode" (simpelt enkel eksamen tror jeg...). Bah.
Mynona Skrevet 1. desember 2012 #1734 Skrevet 1. desember 2012 Ååhh, denne tråden passet meg veldig akkurat nå!! ER SÅ LEI! Klarer ikke konsentrere meg, ingenting av det jeg leser på sitter igjen og jeg vil helst gjøre alt annet enn å lese. 9 dager til eksamen. Noen som har tips til å få motivasjon? konsentrasjon? noe? Har lest i kanskje 2 timer i dag - hadde planer om 7-8timer! 2
MissStiles Skrevet 1. desember 2012 #1735 Skrevet 1. desember 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Sofie_22 Skrevet 2. desember 2012 #1736 Skrevet 2. desember 2012 Bah, nå har jeg behov for å lese om andres sutring og vite at det er noen andre som har en like håpløs lørdag som meg. Jeg har eksamen på mandag, i et fag med et veldig rart opplegg. Vi har ikke pensumbok, bare notater. Eksamen består av regneoppgaver og lignende. Og foreleser har et opplegg med at han legger ut noen oppgaver hver dag frem mot eksamen, men han legger bare en og en oppgave om gangen, og jeg har derfor ingenting å gjøre! Hver oppgave tar 30-60 min, så må jeg vente i tiiimesvis på neste. Har ventet siden kl 8 på dagens oppgave, men ingenting! AAAARGH! Hvordan forbereder man seg til eksamen når man ikke har en dritt å gjøre? Har også et fag hvor vi ikke har pensumbok, veldig frustrerende! Men du har ikke noen gamle eksamensoppgaver du kan gjøre?
Gjest alille Skrevet 2. desember 2012 #1737 Skrevet 2. desember 2012 Har også et fag hvor vi ikke har pensumbok, veldig frustrerende! Men du har ikke noen gamle eksamensoppgaver du kan gjøre? Jeg har gjort de få som var relevante - og de fikk vi selvfølgelig som "forberedelsesoppgave" fra foreleser også (etter at jeg hadde gjort de). Så totalt har jeg kanskje brukt 4-5 timer på oppgaver. Tror jeg skal gjøre oppgavene for en tredje gang nå, og glede meg til morgendagen er overstått. Dustefag. Ikke har jeg lært noe nytt heller, og dette er masternivå...
Mynona Skrevet 2. desember 2012 #1738 Skrevet 2. desember 2012 Påan igjen! Måååå lese masse i dag. Kom jo ikke i gang før kl 12, så da får jeg holde på utover kveldinga. Skriver notater i stikkordsform av det jeg tror er viktigst, så får jeg lese på det utover i uka og pugge det neste helg.
Lyd Skrevet 2. desember 2012 #1739 Skrevet 2. desember 2012 Eksamen i morgen! Har lest i hele dag, men føler ikke noenting sitter og alt er bare roooot. Tror hjernen min har smeltet Håper jeg står!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå