Gjest Nikee Skrevet 15. november 2012 #1601 Skrevet 15. november 2012 Vi er heldigvis kun 14 stk, liten klasse - men er fremdeles nervøs! Jeg er på master i historie
Rubies_ Skrevet 15. november 2012 #1602 Skrevet 15. november 2012 Vi er heldigvis kun 14 stk, liten klasse - men er fremdeles nervøs! Jeg er på master i historie Oia, ja men da er det jo ikke så veldig skummelt! Bare litt Skjønner du er nervøs, men det går sikkert kjempebra.
Mermaid Blues Skrevet 16. november 2012 #1604 Skrevet 16. november 2012 Åheisann, tråden! Savna denne Jeg tror faktisk jeg dævver nå, sånn på ordentlig. Skal ha presentasjon i litteratur på mandag. Får også tilbake oppgaver på mandag, samt at mandagsforelesningen i teater er den første om Ibsen. Tror jeg har fått frem poenget. Mandag = viktig og spennende dag. Og her kommer moroa: I morres våkna jeg med litt ugg i kroppen, ble taktfast verre utover dagen, og nå ligger jeg dau på sofaen med 38,9 i feber og kaktus inni panna. Våkna for en time siden og får ikke sove igjen. For mye au i hodet. Ingen verdens tvil om at det er bihulebetennelse. Vanligvis når jeg får faenskapet varer det i 10-14 dager. Legen vil ikke gi meg antibiotika mot det lenger fordi jeg har det så ofte og fordi det er meningen at det skal gå over av seg selv. Bainna lege. Bainna bihuler. Jeg klikker inni livet mitt, på ordentlig. Vet faktisk ikke om jeg skal le eller grine. For å gjøre det enda verre er jeg tom for smertestillende, og det finnes ikke døgnåpne kiosker i denne delen av byen. (Jeg hater livet mitt.) Puh, det var mye sutring på en gang, det! 1
Gjest Nikee Skrevet 16. november 2012 #1605 Skrevet 16. november 2012 Åheisann, tråden! Savna denne Jeg tror faktisk jeg dævver nå, sånn på ordentlig. Skal ha presentasjon i litteratur på mandag. Får også tilbake oppgaver på mandag, samt at mandagsforelesningen i teater er den første om Ibsen. Tror jeg har fått frem poenget. Mandag = viktig og spennende dag. Og her kommer moroa: I morres våkna jeg med litt ugg i kroppen, ble taktfast verre utover dagen, og nå ligger jeg dau på sofaen med 38,9 i feber og kaktus inni panna. Våkna for en time siden og får ikke sove igjen. For mye au i hodet. Ingen verdens tvil om at det er bihulebetennelse. Vanligvis når jeg får faenskapet varer det i 10-14 dager. Legen vil ikke gi meg antibiotika mot det lenger fordi jeg har det så ofte og fordi det er meningen at det skal gå over av seg selv. Bainna lege. Bainna bihuler. Jeg klikker inni livet mitt, på ordentlig. Vet faktisk ikke om jeg skal le eller grine. For å gjøre det enda verre er jeg tom for smertestillende, og det finnes ikke døgnåpne kiosker i denne delen av byen. (Jeg hater livet mitt.) Puh, det var mye sutring på en gang, det! Uff føler med deg Mermaid Blues! Ingenting er for mye sutring - viktig å få det ut Jeg kan gjerne gi vekk litt av søvnen min, jeg sover ALT for mye! Skulle stå opp 7, nå er kl 1021.... Jeg trenger noen som vekker meg, og som ikke går vekk før jeg har stått opp
hermoine Skrevet 16. november 2012 #1606 Skrevet 16. november 2012 bleh... skrive to praksisrapporter!! greit, det er to praksisperioder, men det er jo på samme skole med samme klasse og lærere alt, bare forskjellige oppgaver vi skal gi elevene! kjedeliiiig ifjor trengte vi bare skrive en!
Rubies_ Skrevet 16. november 2012 #1607 Skrevet 16. november 2012 Stod opp kl 05 i dag! Tok meg en løpetur med hunden, en god frokost, og dro deretter på uni. Kom hjem nå nettopp. Kjenner det blir tidlig kveld i kveld!
Miah Skrevet 16. november 2012 #1608 Skrevet 16. november 2012 Skrev verdens verste oppgave. Nettopp begynt i arbeidsgruppe, og det er slik at vi leverer en oppgave i uken og må kommentere på to andre sines oppgaver. Har fint lite kunnskap om hvordan det ble forventet at teksten skulle settes opp, og jeg kan jo ikke juss enda! Mye jobb forrige uke, så ble en svært dårlig oppgave. Nå er jeg redd for at jeg kommer til å bli sett på som gruppens dårligste, men så smarte som andre folk er der, så er jeg nok det.
Mermaid Blues Skrevet 17. november 2012 #1609 Skrevet 17. november 2012 Uff føler med deg Mermaid Blues! Ingenting er for mye sutring - viktig å få det ut Jeg kan gjerne gi vekk litt av søvnen min, jeg sover ALT for mye! Skulle stå opp 7, nå er kl 1021.... Jeg trenger noen som vekker meg, og som ikke går vekk før jeg har stått opp Takk takk, det hjelper å få det ut Ikke mye bedring å skue, men har snakka med seminarlæreren min, og jeg får i det minste utsette presentasjonen dersom jeg er for sjuk til å krøke meg opp på uni på mandag. Mager trøst Vi kan godt bytte - jeg våkner ca en gang i timen, og bihulene går ingen steder før jeg har stått opp og spraya dem. Vel, de går ingen steder da heller, men de holder i det minste fred i en liten stund. Men skjønner hva du mener, jeg pleier å være kjempeflink til å sove sjæl, ulempe med å bo alene. Skjønner ikke hvorfor samfunnet på død og liv må være lagt opp etter a-mennesker Fikk heldigvis gjort litt fornuftig i dag også, ved siden av all sytinga, nå har jeg fullført en ganske omfattende dramaturgisk analyse av Et Dukkehjem, og det er ikke snakk om at jeg skal gå glipp av seminargruppa vi skal ha på tirsdag om Ibsen. En kompis av meg er tilfeldigvis landets fremste ekspert på zombier, så i verste fall får jeg be ham om råd til hvordan reanimere ødelagt legeme :gjeiper:
Gjest Vinglepetra Skrevet 17. november 2012 #1610 Skrevet 17. november 2012 Melder meg inn her! Har 79 sider som skal leses ut til kollokvie på tirsdag. Tillegg til oblig og en bok som skal leses ut i løpet av helgen. Venner møter jeg på Face og middag spiser jeg rundt kl.2100 hver dag. gleder meg virkelig til eksamen er over!!
Gjest Nikee Skrevet 18. november 2012 #1611 Skrevet 18. november 2012 Det er søndag, jeg har sovet lenge, spist en god frokost og prøver å komme inn i lesemodus. Men jeg klarer det bare ikke. Jeg vil ha fri - søker motivasjon!
Harlequin Skrevet 18. november 2012 #1612 Skrevet 18. november 2012 Det er søndag, jeg har vært på universitet siden 10 og lest. Alle twitrer om kebab og dagen derpå, mens jeg har eksamensangst (1 og en halv uke til) og har mest lyst til å gå i hi...
Harlequin Skrevet 18. november 2012 #1613 Skrevet 18. november 2012 Åheisann, tråden! Savna denne Jeg tror faktisk jeg dævver nå, sånn på ordentlig. Skal ha presentasjon i litteratur på mandag. Får også tilbake oppgaver på mandag, samt at mandagsforelesningen i teater er den første om Ibsen. Tror jeg har fått frem poenget. Mandag = viktig og spennende dag. Og her kommer moroa: I morres våkna jeg med litt ugg i kroppen, ble taktfast verre utover dagen, og nå ligger jeg dau på sofaen med 38,9 i feber og kaktus inni panna. Våkna for en time siden og får ikke sove igjen. For mye au i hodet. Ingen verdens tvil om at det er bihulebetennelse. Vanligvis når jeg får faenskapet varer det i 10-14 dager. Legen vil ikke gi meg antibiotika mot det lenger fordi jeg har det så ofte og fordi det er meningen at det skal gå over av seg selv. Bainna lege. Bainna bihuler. Jeg klikker inni livet mitt, på ordentlig. Vet faktisk ikke om jeg skal le eller grine. For å gjøre det enda verre er jeg tom for smertestillende, og det finnes ikke døgnåpne kiosker i denne delen av byen. (Jeg hater livet mitt.) Puh, det var mye sutring på en gang, det! Stakkars, stakkars deg, da er det lov å sutre! Masse god bedring til deg, trøsten er vel at det som regel ordner seg til slutt 1
Rubies_ Skrevet 18. november 2012 #1614 Skrevet 18. november 2012 Det er søndag, jeg har vært på universitet siden 10 og lest. Alle twitrer om kebab og dagen derpå, mens jeg har eksamensangst (1 og en halv uke til) og har mest lyst til å gå i hi... Kjenner følelsen!
Gjest Nikee Skrevet 19. november 2012 #1615 Skrevet 19. november 2012 Kjenner jeg blir sprø snart, og kommer til å eksplodere av irritasjon hvert øyeblikk. Det sitter en fyr ved siden av meg som spiser lunsj på lesesalen, vanligvis går dette så og si smertefritt fordi de fleste tar hensyn. Men han her: smatter (utrolig høyt), sitter urolig og vrir og vender på seg hele tiden, slafser, bråker med bestikket, og peser(!). Jeg bare lyst å hive hele fyren ut fra lesesalen...
oreokake Skrevet 19. november 2012 #1616 Skrevet 19. november 2012 Skrev verdens verste oppgave. Nettopp begynt i arbeidsgruppe, og det er slik at vi leverer en oppgave i uken og må kommentere på to andre sines oppgaver. Har fint lite kunnskap om hvordan det ble forventet at teksten skulle settes opp, og jeg kan jo ikke juss enda! Mye jobb forrige uke, så ble en svært dårlig oppgave. Nå er jeg redd for at jeg kommer til å bli sett på som gruppens dårligste, men så smarte som andre folk er der, så er jeg nok det. Åh.. I feel ya! Høres ut som vi går på det samme gitt, og jeg føler akkurat det samme Tror de fleste er veldig usikker.. Vår gruppe kjenner ikke hverandre i det hele tatt enda, så superkleint å kommentere de andre sitt når man egentlig ikke kan noe mer selv!
noisy Skrevet 19. november 2012 #1617 Skrevet 19. november 2012 (endret) Kjenner jeg blir sprø snart, og kommer til å eksplodere av irritasjon hvert øyeblikk. Det sitter en fyr ved siden av meg som spiser lunsj på lesesalen, vanligvis går dette så og si smertefritt fordi de fleste tar hensyn. Men han her: smatter (utrolig høyt), sitter urolig og vrir og vender på seg hele tiden, slafser, bråker med bestikket, og peser(!). Jeg bare lyst å hive hele fyren ut fra lesesalen... Haha, jeg føler med deg. Jeg irriterer meg også mye over folk på lesesalen. Folk som har hviskende samtaler, snufser, har pipenese, rister på foten... Noen ganger blir jeg så sint at jeg bare må gå hjem Send ham masse stygge blikk, sukk høylytt og håp at han tar hintet! In other news: i dag er det bare 5 uker til julaften (og 31 dager til jeg tar juleferie)! Endret 19. november 2012 av brb7 1
Miah Skrevet 19. november 2012 #1618 Skrevet 19. november 2012 Åh.. I feel ya! Høres ut som vi går på det samme gitt, og jeg føler akkurat det samme Tror de fleste er veldig usikker.. Vår gruppe kjenner ikke hverandre i det hele tatt enda, så superkleint å kommentere de andre sitt når man egentlig ikke kan noe mer selv! Vi har hatt "bli-kjent-kveld", men folk deler seg opp i forskjellige grupper uansett. Håper det blir bedre. Hehe, ja, kommentarene mine var ganske dårlige. Blir så dumt å måtte kommentere ting man ikke engang kan selv. Burde fått en bedre innføring i alt dette her, gjerne før arbeidsgruppene begynte.
Gjest Nikee Skrevet 19. november 2012 #1619 Skrevet 19. november 2012 Haha, jeg føler med deg. Jeg irriterer meg også mye over folk på lesesalen. Folk som har hviskende samtaler, snufser, har pipenese, rister på foten... Noen ganger blir jeg så sint at jeg bare må gå hjem Send ham masse stygge blikk, sukk høylytt og håp at han tar hintet! In other news: i dag er det bare 5 uker til julaften (og 31 dager til jeg tar juleferie)! Uff, de verste er de som absolutt MÅ ha samtaler om kveldens eller helgens spennende hendelser - for all del jeg liker også sånne samtaler, men man sitter ikke på lesesalen og snakker om dette. Eller spiser knekkebrød/gulrot Er det mulig Jeg tror hele raden satt og sendte han stygge blikk på et tidspunkt, han må ha tatt hintet fordi han forsvant etter 20 min Heldig du! Jeg har eksamen i juleferien, så ikke fri på meg
Mermaid Blues Skrevet 19. november 2012 #1620 Skrevet 19. november 2012 Stakkars, stakkars deg, da er det lov å sutre! Masse god bedring til deg, trøsten er vel at det som regel ordner seg til slutt Tusen takk Er ganske skutt nå i kveld, men klarte til slutt å slepe meg opp til uni i dag, stappa kroppen full av ibux og nesespray. Fikk god tilbakemelding på presentasjonen min, så får se neste uke om det blir en akseptabel karakter, håper på en B. Fikk B1 på oppgaven også (og var helt ærlig forberedt på maks B3/C1), så nå er det bare å glede seg til å ødelegge hele snittet med eksamen om to uker, hurra Prøver å fortelle meg selv at litteratur er ikke hovedfaget mitt og det er ikke så farlig hva jeg får, men det er jo artig med gode resultat uansett :gjeiper: Kjenner jeg blir sprø snart, og kommer til å eksplodere av irritasjon hvert øyeblikk. Det sitter en fyr ved siden av meg som spiser lunsj på lesesalen, vanligvis går dette så og si smertefritt fordi de fleste tar hensyn. Men han her: smatter (utrolig høyt), sitter urolig og vrir og vender på seg hele tiden, slafser, bråker med bestikket, og peser(!). Jeg bare lyst å hive hele fyren ut fra lesesalen... Gå bort, ta gaffelen, stikk ut øynene hans (unnskyld, jeg har visst lest for mye Shakespeare), rekk ham en lighter og ei bensinkanne og si søtt "se her, ta disse og så går du på utsiden og TENNER PÅ DEG SELV!!" ...stressa studenter i eksamenstid bør terges like lite som en sovende jerv. Du har min fulle sympati! Jeg er veldig takknemlig for sone-ordningen vi har på biblioteket her, grønn sone er steder hvor man kan spise, drikke og ha gruppearbeid/diskusjoner, gul sone er det tillatt med drikke og enkel snacks som ikke bråker (forbud mot potetgull, gulrøtter, osv) men ingen snakking eller påslåtte mobiltelefoner, og i rød sone er det totalforbud mot absolutt alt som lager lyd. Pusting er tillatt under tvil. ...klokka er såvidt passert 8 på kvelden, og jeg vurderer helt seriøst å legge meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå