Gjest alille Skrevet 1. juni 2012 #1541 Skrevet 1. juni 2012 Går til siste eksamen nå før sommerferien, så om 6 timer har jeg forhåpentligvis fullført en bachelorgrad! :D Er kjempenervøs nå da, og har sovet dårlig i natt. Usj.
ninuska_ Skrevet 1. juni 2012 #1542 Skrevet 1. juni 2012 Kan jeg bli sinna nå.. Ja, det blir jeg.. Jeg gikk fra A til B.. Fordi jeg hadde to skrivefeil og jeg hadde glemt å sette opp en kilde riktig. Hadde blanda mellom to bokstaver. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.. dritt Så UTROLIG kjedelig! Er det en eksamen du klagde på, eller får dere oppgitt hvor dere ligger på karakternivå? Kanskje du kan ta den opp?
Strixvaria Skrevet 1. juni 2012 #1543 Skrevet 1. juni 2012 Kun en side litteraturliste? Wow, det skulle jeg gjerne sett her Jeg fant ut at eksamen er en dag tidligere enn det jeg trodde Ikke så lett å holde oversikt over innleveringsdager. Panikk! Kanskje med bittelitensuperduperministørrelse på skriften? Neei, og hvertfall ikke hvis det er flere ting som kommer ganske likt, det er bare forvirrende. Lykke til på eksamen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1544 Skrevet 3. juni 2012 Hos oss er pensum bare 400 sider (ca), men den er til gjengjeld fordelt over 6 bøker pluss diverse artikler. Å kjøpe 6 ulike og dyre bøker for kun noen få sider er så utrolig meningsløst, spesielt når det er siste året med dette kurset og vi mest sansynligvis ikke får solgt dem igjen. Jeg har en av bøkene, ca 1/3 av pensum og jeg har lest nettartiklene, men jeg mangler jo fortsatt en del pensum og alt er utlånt på biblioteket Ingen som har bøkene som er villig til å låne dem bort så nærme eksamen og ingen av dem som har lånt dem vil levere dem tilbake før eksamen er over. Kan bli en spennende eksamen 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1545 Skrevet 3. juni 2012 Kan jeg bli sinna nå.. Ja, det blir jeg.. Jeg gikk fra A til B.. Fordi jeg hadde to skrivefeil og jeg hadde glemt å sette opp en kilde riktig. Hadde blanda mellom to bokstaver. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.. dritt Er det slemt å ikke tro på dette? 1
otilie Skrevet 5. juni 2012 #1546 Skrevet 5. juni 2012 (endret) gaaah... vi skulle ha fått en karakter igår, så sa de at vi skulle få den idag, men så plutselig sier dem at vi skal få den imårra.. har sitti de to siste dagene nå og oppdatert studentweb til jeg fikk beskjedene håper den kommer imårra da!!! Endret 5. juni 2012 av otilie
Gjest Amanda. Skrevet 5. juni 2012 #1547 Skrevet 5. juni 2012 3 slitsomme lesedager igjen før siste eksamen på fredag. Vurderer nesten å døgne frem til eksamen, for det er så mye pensum jeg ikke har kommet meg igjennom Hvorfor begynte jeg ikke å lese før??
Gjest Anuket Skrevet 6. juni 2012 #1549 Skrevet 6. juni 2012 Jeg hadde min siste idag! Puh, nå kan jeg puste ut og slappe av! Masse lykke til dere som har eksamen, you can do it!
Gjest Daenerys Skrevet 6. juni 2012 #1550 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har også hatt siste muntlige i dag, og har nå ferie. Lykke til dere, dette klarer dere alle sammen!
Sophia Skrevet 6. juni 2012 #1551 Skrevet 6. juni 2012 Nå er jeg såå LEI. Kom opp sist av alle sammen til muntlig eksamen, med den absolutt verste eksaminatoren. Han er kjent for å være krass, streng og stille detaljspørsmål Skal ikke ha eksamen før om en og en halv uke, men jeg ORKER rett og slett ikke mer. Har bodd på skolen fra 08:00 til 21:00 i altfor mange uker nå og er så sliten at jeg tror jeg kreperer. Usj...
Gjest boblebrus Skrevet 6. juni 2012 #1552 Skrevet 6. juni 2012 Hjemmeeksamen skal leveres i morgen, jeg er bare halveis. Surprise! Hadde virkelig trodd at dette skulle gå forholdsvis greit, men fy som jeg sliter med å drøfte. Det stopper liksom opp hele tiden, og da tar jeg pauser og tiden flyr. Jaja. Kaffekanna er klar, og vi stålsetter oss for en lang natt. Når eksamen er levert er det derimot ferie!!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1553 Skrevet 6. juni 2012 Har muntligeksamen 7 og en halv time! ALT jeg leser går ut igjen av hode! HJELP!!!! Jeg er så redd at jeg tror jeg besvimer. Kommer til å stamme og hukommelsestap.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1554 Skrevet 6. juni 2012 Har muntligeksamen 7 og en halv time! ALT jeg leser går ut igjen av hode! HJELP!!!! Jeg er så redd at jeg tror jeg besvimer. Kommer til å stamme og hukommelsestap. Det kommer til å gå myyyye bedre enn du tror! Lek verdensmester, da høres du ut som en også! :D
Luppa Skrevet 11. juni 2012 #1555 Skrevet 11. juni 2012 Muntligeksamen om en time. Jeg har lyst å spy. MEN BARE EN OG EN HALV TIME TIL FERIE!!! Så skal resten av uka bare brukes på å sjekke studentweb tretti ganger om dagen for å se etter karakter på bachloroppgaven.
Gjest Vampen Skrevet 11. juni 2012 #1556 Skrevet 11. juni 2012 Leeeeeeei! To av to eksamner utsatt! Den første pga streik. Etter mye om og men tar jeg sannsynligvis den til høsten. Den andre skulle jeg ha hatt i dag, men fikk tlf i dag tidlig om at den er utsatt noen dager. Fuckme! Jeg er så ubeskrivelig lei av eksamensrot.. Luppa: lykke til!
The Kitten Skrevet 11. juni 2012 #1557 Skrevet 11. juni 2012 I helgen følte jeg at sommerferien hadde begynt. Så kom jeg på at jeg har muntlig eksamen igjen. Heldigvis trenger jeg ikke øve til den.
Nienna83 Skrevet 13. juni 2012 #1558 Skrevet 13. juni 2012 En heeeeel uke igjen til eksamen og sommerferie :kjefte: Jeg vil også bli ferdig!!!
Gjest Linaria Skrevet 14. juni 2012 #1560 Skrevet 14. juni 2012 Nå er jeg skuffa. Fikk bare 3 på privatiskeksamen i gym. Jeg er typisk 6-er elev, og har 6 i nesten alt, men nå må jeg sitte med en 3-er i gym. Hvorfor har vi karakter i gym?! Aah, er så skuffa... Men jeg må bare prøve å ikke tenke på det. Jeg har såpass gode karakterer at jeg kommer inn på det jeg vil uansett. Var bare så irriterende. Føler meg så dum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå