Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er mer eller mindre ferdig med bacheloren (dvs jeg er drittlei av den, har korrekturlest og tenker å levere i morgen), og føler meg veeeldig ferieklar. Men så var det muntlig om to uker da... Motivasjonen er lik null når det gjelder den eksamenen. Jeg og kjæresten skulle være i samme båt og lese masse de neste to ukene, nå har han trekt seg fra sin eksamen og kommer vel til å henge i parken og pilse, og jeg kommer til å ha vanskelig for å la være å bli med:P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke karakterkravet for registrert i årsoppgjør/god regnskapsskikk :(

Jeg studerer bachelor i regnskap da, så trenger ikke mer enn bestått for å bli autorisert regnskapsfører. Men jeg hadde ønsket å få en C, så jeg kunne blitt revisor en gang om jeg hadde villet det også..

Jeg fikk en D, og det var gjennomsnittet på skolen, så det var jo ikke sånn sykt dårlig da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke karakterkravet for registrert i årsoppgjør/god regnskapsskikk :(

Jeg studerer bachelor i regnskap da, så trenger ikke mer enn bestått for å bli autorisert regnskapsfører. Men jeg hadde ønsket å få en C, så jeg kunne blitt revisor en gang om jeg hadde villet det også..

Jeg fikk en D, og det var gjennomsnittet på skolen, så det var jo ikke sånn sykt dårlig da :)

karakterkravet for registrert revisor skulle det stå i første linje

Gjest Imsdal
Skrevet

Jeg har eksamen i morgen, nest siste eksamen før jeg er ferdig med bacheloren min. Jeg er så nervøs at jeg spyr snart :spy:

Jeg har aldri hatt så dårlig kontroll på pensum før, krysser fingre og tær for at læreren gir oss ei god oppgave!

Skrevet

Hjeeelp! Skal snart av første av to eksamner. Resultatet avgjør om jeg kommer inn på master eller ikke, jeg er så innmarri nervøs!!!!!

Skrevet

Sommerferie :hjerter:

Jeg tror detteer rett tråd for deg ;)

Skrevet

Katniss, legg deg ned og dø... (neida. Joda, litt... :sjenert: )

Ikke ferie før om en heeeeel uke :natti:

Jeg har ikke lest gjennom eksamensreglemanget ordentlig, så de papirene jeg trodde jeg skulle levere elektronisk skulle leveres i papirform i morgen skal vist leveres i papirform. Ikke noe stress, hadde det bare ikke vært for at printekortet mitt ikke fungerer, ikke har fungert på ett helt år og ingen ser ut til å finne ut av hvorfor :filer: Litt småstressa her jeg leter etter folk med printer. At jeg ikke har fullført det som skal printes hjelper jo heller ikke...

AnonymBruker
Skrevet

Den stygge streiken gjør så jeg kanskje ikke får tatt de siste to eksamnene i år :kjefte:

Jeg som har øvd MASSE! Vil ta den nå så jeg ikke glemmer det til etter sommeren :( Ikke går jeg opp i lønn før jeg har fått tatt de også :kjefte: 3 måneder jeg kunne tjent mye mer og fått flere vakter også blir det kanskje ikke noe av :kjefte::kjefte:

Det var det :takke:

Skrevet

Håper det ordner seg for deg, AB! At streiken blir avblåst før den tid. Når har du eksamen? Må være litt demotiverende å lese til noe man ikke vet om blir noe av :sukk:

Jeg har skikkelig hodepine, og jeg får ikke lukket øynene for å legge meg. Jeg som skulle opp grytidlig i morgen for å lese... :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe???

Hvordan unngår jeg sidetall på de første sidene i et worddokument, slik at når jeg starter med sidetall, så starter sidetallene med "side 1" f.eks. i dokumentets 3. side?

Gjest Anuket
Skrevet (endret)

Levert hjemmeeksamen! Puh! :hoppendeglad: Nå skal jeg ta meg et par timers pause, med en serie, en treningsøkt og deretter jobb - så starter siste leseinnspurt for muntlig neste uke!

*snart ferie* *snart ferie* *snart ferie* :fnise:

Endret av Anuket
Gjest Armule
Skrevet

Noen som kan hjelpe???

Hvordan unngår jeg sidetall på de første sidene i et worddokument, slik at når jeg starter med sidetall, så starter sidetallene med "side 1" f.eks. i dokumentets 3. side?

Har ikke tid til å forklare akkurat nå, men les deg opp om inndelingsskift. Legg f.eks. et inndelingsskift (neste side) på siden du vil starte sidetallet på. Deretter ser du til at underteksten ikke er koblet til den forrige, og setter inn sidetall på side 3 via verktøylinjen, og sier at den skal starte som s.1.

AnonymBruker
Skrevet

Håper det ordner seg for deg, AB! At streiken blir avblåst før den tid. Når har du eksamen? Må være litt demotiverende å lese til noe man ikke vet om blir noe av :sukk:

Jeg har skikkelig hodepine, og jeg får ikke lukket øynene for å legge meg. Jeg som skulle opp grytidlig i morgen for å lese... :bond:

ja, er veldig demotiverende! Har den i mårra så kan fortsatt håpe! :)

AnonymBruker
Skrevet

ja, er veldig demotiverende! Har den i mårra så kan fortsatt håpe! :)

Yaaaay :danse: fikk vite nå at det blir eksamen!!!! :danse: yohooo! :hoppendeglad:

Da kommer bare utfordringen med å gå fra Kg da :fnise:

Skrevet

Yaaaay :danse: fikk vite nå at det blir eksamen!!!! :danse: yohooo! :hoppendeglad:

Da kommer bare utfordringen med å gå fra Kg da :fnise:

Jeg må fnise litt her jeg sitter. Har aldri sett noen SÅ glad for å få ha eksamen :ler:

Men veldig bra! :hoppe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tid til å forklare akkurat nå, men les deg opp om inndelingsskift. Legg f.eks. et inndelingsskift (neste side) på siden du vil starte sidetallet på. Deretter ser du til at underteksten ikke er koblet til den forrige, og setter inn sidetall på side 3 via verktøylinjen, og sier at den skal starte som s.1.

Hei!

Takk for tipset. Har lest om dette og forsøkt. Men får det ikke til. :kjefte:

Skrevet

Woho, eksamensinnlevering er flyttet frem en time. Perfekt for slike som meg som alltid gjør alt i siste liten.... Nå må jeg få tak i en printer :kjefte:

Skrevet

Jeg droppet eksamen i dag. Føler meg som en person som svikter når det virkelig gjelder, men det er bare at hjernen ikke har fungerte den siste uken, og jeg har virkelig ikke lest noe som helst til denne eksamen. Noen som kan gi meg noen trøstende ord?... :sukk:

Men jeg har igjen én eksamen, og den SKAL jeg fullføre!!

Skrevet

Jeg droppet eksamen i dag. Føler meg som en person som svikter når det virkelig gjelder, men det er bare at hjernen ikke har fungerte den siste uken, og jeg har virkelig ikke lest noe som helst til denne eksamen. Noen som kan gi meg noen trøstende ord?... :sukk:

Men jeg har igjen én eksamen, og den SKAL jeg fullføre!!

Du kan alltids ta den opp! :blomst: Eneste er vel at man bruker et forsøk på å ikke dukke opp?

Brannøvelse på skolen midt i eksamenstiden :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...