AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1441 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har så lite penger!!!!! har 600 på konto nå, og 300 kr går til ungdomskort, imens 300 går til strøm :gjeiper: lurer på hvordan dette skal gå.....
Gjest Anuket Skrevet 23. mai 2012 #1442 Skrevet 23. mai 2012 Eksamen idag! Æsj jeg vil heller ligge i parken og sole meg...
ninuska_ Skrevet 23. mai 2012 #1444 Skrevet 23. mai 2012 Leverer oppgaven nå. En dag for tidlig. Orker ikke pirke mer. Skal sole meg litt nå på dagen og nyte A'en min 2
belle84 Skrevet 23. mai 2012 #1445 Skrevet 23. mai 2012 Fikk tilbake eksamensresultatet på EU-eksamenen min i dag. Jeg fikk en B!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1446 Skrevet 23. mai 2012 1 uke til bacheloroppgaven skal leveres. Føler det mangler mye, samtidig som jeg føler meg ferdig...øhhhh... Forsøker å finne små skrivefeil, trøblete setninger og svakheter i argumentasjonene, noe som ikke er lett når det er strålende sol ute.
belle84 Skrevet 23. mai 2012 #1447 Skrevet 23. mai 2012 1 uke til bacheloroppgaven skal leveres. Føler det mangler mye, samtidig som jeg føler meg ferdig...øhhhh... Forsøker å finne små skrivefeil, trøblete setninger og svakheter i argumentasjonene, noe som ikke er lett når det er strålende sol ute. Hjemmeoppgaver føler man seg vell aldri helt ferdig med før man får eksamensresultatet. De er litt vonde sånn sett. Men du klarer det. Du må levere om en uke.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1448 Skrevet 23. mai 2012 Hjemmeoppgaver føler man seg vell aldri helt ferdig med før man får eksamensresultatet. De er litt vonde sånn sett. Men du klarer det. Du må levere om en uke. Takk!
otilie Skrevet 23. mai 2012 #1449 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hurra, ferdig med rapporten, skal bare sette inn sidetall og innholdsfortegnelse..... setter inn sidetall... noen av bildene forsvant!! AAARGHHHHH PIRKARBEID!!!!!!!!! Hater at det legges til en linje på hver side også, når jeg setter inn sidetall, så alt flyttes en linje lenger ned og det bare fucker opp alt. blæææ Endret 23. mai 2012 av otilie
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1450 Skrevet 23. mai 2012 Holder på med bachelroppgave, men sliter med motivasjonen. Hver dag tenker jeg at i dag, i dag skal jeg gjøre mye. Men jeg sitter der og får ikke gjort særlig mye produktivt. Noen tips?
Bijate Skrevet 24. mai 2012 #1451 Skrevet 24. mai 2012 Alriiiight. 1. Strøk på én eksamen i fjor. 2. Fant akkurat ut at jeg strøk på den første eksamenen min som jeg følte det gikk skikkelig bra på. 3. Trakk meg fra eksamen nummer 2. 4. Er 99,9% sikkert på at eksamenen min i Ex.phil gikk lukt til helv... og at jeg dermed ligger nesten garantert(når siste eksamenssensur kommer) 40 POENG BAKPÅ? Ahhhrwhssdgkjlsdhgd. Hva skjeddee?
McAdams Skrevet 24. mai 2012 #1452 Skrevet 24. mai 2012 Jessda... Jeg møtte ikke opp på eksamenen min nr.1, rett og slett fordi jeg ikke kunne stoffet. Eksamen nr. 2 er jeg rimelig sikker på gikk til hel****, og eksamen nr tre har jeg om... 6,5 timer og jeg sliter som fy. Så mest sannsynlig kommer jeg til å stryke i alle fag dette halve året. Har bare meg selv og takke, for jeg har ikke vært særlig flink til å ta tak i det, men gud bedre meg som jeg angrer nå!! I tillegg har jeg klart å bruke opp så å si hele stipendet mitt, så jeg må leve på luft og kjærlighet den siste mnd. Hurra, hurra!
Gjest Vodka Skrevet 24. mai 2012 #1453 Skrevet 24. mai 2012 Alriiiight. 1. Strøk på én eksamen i fjor. 2. Fant akkurat ut at jeg strøk på den første eksamenen min som jeg følte det gikk skikkelig bra på. 3. Trakk meg fra eksamen nummer 2. 4. Er 99,9% sikkert på at eksamenen min i Ex.phil gikk lukt til helv... og at jeg dermed ligger nesten garantert(når siste eksamenssensur kommer) 40 POENG BAKPÅ? Ahhhrwhssdgkjlsdhgd. Hva skjeddee? aiai :| Det får vel bli sommerferie-lesing på deg da.
belle84 Skrevet 24. mai 2012 #1454 Skrevet 24. mai 2012 Jessda... Jeg møtte ikke opp på eksamenen min nr.1, rett og slett fordi jeg ikke kunne stoffet. Eksamen nr. 2 er jeg rimelig sikker på gikk til hel****, og eksamen nr tre har jeg om... 6,5 timer og jeg sliter som fy. Så mest sannsynlig kommer jeg til å stryke i alle fag dette halve året. Har bare meg selv og takke, for jeg har ikke vært særlig flink til å ta tak i det, men gud bedre meg som jeg angrer nå!! I tillegg har jeg klart å bruke opp så å si hele stipendet mitt, så jeg må leve på luft og kjærlighet den siste mnd. Hurra, hurra! Er der jeg og. Slitsomt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1455 Skrevet 24. mai 2012 ÅÅÅÅÅH, trodde helt seriøst jeg skulle få A på en økonomieksamen, har visst totalt bommet, for fikk i dag beskjed om at jeg fikk en C!! helvette, skulle ha B i snitt i år, nå er alt ødelagt
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1456 Skrevet 24. mai 2012 Holder på med bachelroppgave, men sliter med motivasjonen. Hver dag tenker jeg at i dag, i dag skal jeg gjøre mye. Men jeg sitter der og får ikke gjort særlig mye produktivt. Noen tips? Hvis du sitter fast på en del, start på en annen
Drømmespill Skrevet 24. mai 2012 #1457 Skrevet 24. mai 2012 har min første hjemmeeksamen nå. Går så utrolig seigt å komme i gang! Noen som har noen tips?
Gjest Tekola Skrevet 24. mai 2012 #1458 Skrevet 24. mai 2012 har min første hjemmeeksamen nå. Går så utrolig seigt å komme i gang! Noen som har noen tips? Bare skriv noe. Skriv om det du vet om temaet, selv om du ikke har referanser på det. Lag en disposisjon over hvordan du vil sette den opp og hva du vil ha med, sånn at du kan fylle det ut etter hvert.
Drømmespill Skrevet 24. mai 2012 #1459 Skrevet 24. mai 2012 Bare skriv noe. Skriv om det du vet om temaet, selv om du ikke har referanser på det. Lag en disposisjon over hvordan du vil sette den opp og hva du vil ha med, sånn at du kan fylle det ut etter hvert. takk! Bare det fikk i gang hodet mitt litt igjen! Er førstegangsstudent, og vi har fått så utrolig lite og dårlige råd til hvordan vi skal håndtere dette. Gleder meg til å bli ferdig med dette gitt!
Fantomina Skrevet 24. mai 2012 #1460 Skrevet 24. mai 2012 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå