cornflake_girl Skrevet 21. mai 2012 #1421 Skrevet 21. mai 2012 Dusteoppgaver på dusteeksamen i dag, og dusteskulder som er betent.
cornflake_girl Skrevet 21. mai 2012 #1422 Skrevet 21. mai 2012 Jeg HATER skjærene utenfor lesesalvinduet. Kr-kr-kr-kr-krrrrrr. Kr-kr-kr-kr-krrrr! HAHA! Det hørtes ufattelig irriterende ut :gjeiper: Og verre blir det når man "henger seg opp i" de utrolig irriterende lydene og (som noen som sitter og snufser på lesesalen, f.eks.)! Håper du får lest litt allikevel
Fantomina Skrevet 21. mai 2012 #1423 Skrevet 21. mai 2012 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 2
belle84 Skrevet 21. mai 2012 #1424 Skrevet 21. mai 2012 HVORFOR ER DET FINT VÆR I TRONDHEIM NÅR JEG HAR HJEMMEEKSAMEN?!?!?! Er i samme situasjon, bare litt lengere sør. Endelig litt fint vær, så må vi sitte inne.
Gjest LillaGorilla Skrevet 21. mai 2012 #1425 Skrevet 21. mai 2012 Er i samme situasjon, bare litt lengere sør. Endelig litt fint vær, så må vi sitte inne. Fint vær hos meg og! Og jeg har eksamen i morgen Har ikke kontroll i det hele tatt :S Da er det alltid kjekt med andre folks facebook-statuser om hvor fint det var på fjellet, hvor mange grader det er ute, hvor godt det er med is, hvem skal grille i parken og hvem drikke pils med hvem...bla bla blaaa.... aargh! Har totalt mistet motivasjonen. Prøver å lese, men hjernen min er opptatt med å tenke på sommeren utenfor vinduet og på han spesielle gutten som plutselig ikke svarer på meldingen min Det får bare gå som det går!
Gjest Misteltein Skrevet 21. mai 2012 #1426 Skrevet 21. mai 2012 (endret) HVORFOR ER DET FINT VÆR I TRONDHEIM NÅR JEG HAR HJEMMEEKSAMEN?!?!?! Jeg smugleser innimellom for jeg er ikke student ENNÅ, men jeg husker alltid..... Fram til jeg skulle ha tentamen, eller eksamen så var det møkkavær. Når jeg skulle ha eksamen (f.eks over en uke) så var det selvfølgelig knallvær! Det er så jævla typisk! Edit: Og, dette var selvfølgelig mening at jeg skulle skrive som anonym! Shit au! Endret 21. mai 2012 av Misteltein
Blackpuma Skrevet 21. mai 2012 #1427 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har eksamen i morgen, og selv om jeg har lest godt de siste tre ukene, så er jeg dødsredd. I går følte jeg at jeg hadde full kontroll, i dag så ble jeg super detaljfokusert og deretter nervøs. Det er privatisteksamen i historie, og jeg satser på 6'ern. Noen som kan si at detaljene ikke er så superviktig? Jeg vet det egentlig, men nå freaker jeg litt ut.
cornflake_girl Skrevet 21. mai 2012 #1428 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har eksamen i morgen, og selv om jeg har lest godt de siste tre ukene, så er jeg dødsredd. I går følte jeg at jeg hadde full kontroll, i dag så ble jeg super detaljfokusert og deretter nervøs. Det er privatisteksamen i historie, og jeg satser på 6'ern. Noen som kan si at detaljene ikke er så superviktig? Jeg vet det egentlig, men nå freaker jeg litt ut. Detaljene er IKKE superviktig, det som teller er å ha oversikt over de store linjene Smådetaljene kan du uansett lese deg opp på under forberedelsestiden! Slæpp åff, det kommer til å gå fint!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1429 Skrevet 21. mai 2012 Prøv å være så godt forberedt som mulig og ha troa på deg selv. Jeg hater muntlig - men de gangene jeg føler det har gått bra og jeg har vært minst nervøs er når jeg har lest meg opp så godt jeg klarer og tenkt: dette kan jeg. Og det hjelper å tenke at man er ekspert på området - mens de derre (sensorene) er de man skal lære det bort til. Hva slags muntlig har du? Takk for svar. Historie dette (bachelorgrad). Synes det er merkelig med muntlig eksamen på høgskolenivå, trodde man var ferdig med sånt på vgs (med mindre det er mer praktiske fag selvsagt, men i et typisk "lesefag" hadde jeg ikke trodd det). Prøver å få oversikt over "de store linjene", leser bare forelesers og mine egne forelesningsnotater, begynner jeg å lese pensumbøkene, henger jeg meg bare opp i detaljer (har lest pensum altså, men før forelesningene bare). Andre som har hatt muntlig eksamen i sånne "lesefag"?
cornflake_girl Skrevet 21. mai 2012 #1430 Skrevet 21. mai 2012 Hadde semesterets siste eksamen i dag, tidenes antiklimaks. Hva gjør jeg nå??? Noen gode ideer?
Gjest Dagdrømmer Skrevet 21. mai 2012 #1431 Skrevet 21. mai 2012 Bare ti timer igjen til eksamen, og jeg har fortsatt ikke fått lest gjennom alt pensumet. Begynner å bli en smule nervøs nå....
belle84 Skrevet 21. mai 2012 #1432 Skrevet 21. mai 2012 Fint vær hos meg og! Og jeg har eksamen i morgen Har ikke kontroll i det hele tatt :S Da er det alltid kjekt med andre folks facebook-statuser om hvor fint det var på fjellet, hvor mange grader det er ute, hvor godt det er med is, hvem skal grille i parken og hvem drikke pils med hvem...bla bla blaaa.... aargh! Har totalt mistet motivasjonen. Prøver å lese, men hjernen min er opptatt med å tenke på sommeren utenfor vinduet og på han spesielle gutten som plutselig ikke svarer på meldingen min Det får bare gå som det går! Lykke til i morgen. Håper han svarer deg. Hjelper å få høre fra dem man kjær. det du ikke har lært til nå, må huskes. Jeg måtte ta en løpetur opp på fjellet nå i stad bare for å ha vært ute i dag.
Gjest LillaGorilla Skrevet 21. mai 2012 #1433 Skrevet 21. mai 2012 Lykke til i morgen. Håper han svarer deg. Hjelper å få høre fra dem man kjær. det du ikke har lært til nå, må huskes. Jeg måtte ta en løpetur opp på fjellet nå i stad bare for å ha vært ute i dag. Tusen takk Han svarte (jippi)! Han er ikke noen jeg har kjær akkuratt (ikke enda iallfall), men han bidrar til litt sommerfugler og nervøsitet, overanalysering og annen unødvendig bruk å hjernen og tankene mine Gir meg for kvelden nå, hodet mitt er fullt! Så hærlig :D Kanskje jeg må gjøre det samme i morgen etter eksamen. Alltid godt å lufte hode og sinn
krem Skrevet 22. mai 2012 #1434 Skrevet 22. mai 2012 Vil bare si at dere er flinke alle sammen! Uansett hva dere selv tenker Jeg har to uker til min (forhåpentligvis) aller siste eksamen på mange mange år, og er så mentalt ferdig med å studere at jeg egentlig ikke har lyst til å lese. Men men, det kommer nok snart Jeg tror det viktigste tipset man kan gi en stressa student er å gå seg en tur i naturen kvelden før eksamen, jeg slipper i alle fall skuldrene godt ned og puster litt roligere etterpå 1
belle84 Skrevet 22. mai 2012 #1435 Skrevet 22. mai 2012 Tusen takk Han svarte (jippi)! Han er ikke noen jeg har kjær akkuratt (ikke enda iallfall), men han bidrar til litt sommerfugler og nervøsitet, overanalysering og annen unødvendig bruk å hjernen og tankene mine Gir meg for kvelden nå, hodet mitt er fullt! Så hærlig :D Kanskje jeg må gjøre det samme i morgen etter eksamen. Alltid godt å lufte hode og sinn Så bra han svarte, høres ut som du er litt småforelsket. Håper eksamen gikk bra i dag
Blackpuma Skrevet 22. mai 2012 #1436 Skrevet 22. mai 2012 Detaljene er IKKE superviktig, det som teller er å ha oversikt over de store linjene Smådetaljene kan du uansett lese deg opp på under forberedelsestiden! Slæpp åff, det kommer til å gå fint! Puh, nå har jeg fullført med toppkarakter, og kan si meg fornøyd med meg selv! Det eneste jeg må jobbe med er nervøsiteten, den tar nesten overhånd. Jeg tror alltid det skal gå bra, men plutselig skyller nervøsiteten over meg. Men det har ikke hindret meg i å få toppkarakter på de to siste eksamenene mine.
otilie Skrevet 22. mai 2012 #1437 Skrevet 22. mai 2012 hundre ting å gjøre med verv og greier.. midt oppi eksamensperioden... og venninna mi gadd ikke kjør meg en liten tur for å hente noen papirer.. selv om jeg tilbydde henne betaling for det. Og hun er faktisk med i det vervet selv, så jeg forventer at andre kan hjelpe LITT til også... tar max 10 min... så jeg må bare jobbe som faen med de siste to rapportene, og en ped-oppgave..... får knapt tid til å lese til ped eksamen blæh.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 22. mai 2012 #1438 Skrevet 22. mai 2012 Det er ikke ofte jeg kommer med kraftutrykk, men: faen i svarte helvete! Idag møtte jeg opp nokså forberedt til eksamen, jeg hadde lest pensum og gjennomgått forelesninger og powerpointer. Så får vi oppgavearket, og jeg som var klar for tunge oppgaver om feks Det ottomanske riket, Israel- Palestina konflikten, revolusjonen i Iran og lignende, sitter som et spørsmålstegn når jeg leser: " Hvem var Yasir Arafat", "Hva var Balfourerklæringen" osv. Selvsagt fikk jeg spørsmål om grunnleggende Midtøsten-kunnskap som var glemt og fortrengt for årevis siden og det verste av alt er at jeg verken fikk nok tid til å svare på alt eller at jeg svarte riktig på de få tingene jeg kunne, (i alt stresset klarte jeg å skrive ting som at Saudi-Arabia ble grunnlagt i 1923 av feil familie, når det var 1903 av Saud-familien, og at Arafat fikk fredsprisen med Sharon når jeg egentlig mente Perez!). Jeg er heldig hvis jeg får en E i det hele tatt! Jadda, gjett hvem som må ta opp eksamen igjen neste vår?
Luppa Skrevet 22. mai 2012 #1439 Skrevet 22. mai 2012 Sola skinner, kjæresten sitter i parken og jeg sitter inne med den hælvettes bacheloroppgaven som nå bør være ferdig en uke før tiden da jeg har fått stikk motsatte jobbvakter av det jeg ønsket, og dermed mister en uke lesing til muntligeksamen. Er tett i hele hodet og huepine som dunker. 100 ord for mye på oppgaven og enda ikke ferdig. JEG GLEDER MEG TIL FERIE JEG.
Lunivere Skrevet 22. mai 2012 #1440 Skrevet 22. mai 2012 FAEN JEG ER SÅ LEI!! Hadde eksamen igår som gikk straka vegen til helvette. Kunne ingenting, skrev nesten ingenting, og det jeg skrev var bare bullshit. Så da er det bare å gjøre seg klar til ny eksamen neste vår, som om vi ikke har nok eksamener da allerede. I tillegg så måtte jo alle andre bare fortelle hvor bra det gikk med dem, hvor glade de var for oppgavene vi fikk, og hvor mye de skrev. FU!! I tillegg skinner sola ute, det er 25 grader og alle ligger i parken, soler seg og spiser is. Mens jeg, jeg sitter inne på en klam og utrivelig hybel i nærmest isolat. Mens jeg prøver å pugge om ernæring, livsstilssykdommer, hjerter, lunger, anatomi med mer. Det er SÅ tørt og jeg er så LEI. Jeg vil ikke høre mer om det perifere eller sentrale nervesystemet, jeg vil ikke lese mer om dendritter eller hvor mange prosent som har den og den sykdommen. Jeg vil ut i sola!! Jeg burde også ha vasket klær, sengetøy og hybelen, som er så full av dritt og støv nå at jeg nærmest deler seng med hybelkaniner. Så er det isfront mellom meg og han jeg er glad i, så det er jo bare toppen av drittkaka. Og alt dette svirrer rundt i hodet mitt, som snart går under full lockdown.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå