Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

--

Endret av Fnisu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gaaaah er så lei av at venninnen min heeeele tiden spør meg om ting relatert til skolen og oppgaver.

når starter vi imårra? er det obligatorisk oppmøte? hva er didaktikk? hvilken relasjonsmodell skal jeg velge? hva heter den pensumboka? når er den forelesninga? hvor er den forelesninga? kan du sjekke når jeg har veiledning?

blææææ. gidder ikke svare henne lenger, eller sier bare "vet ikke" så hun kan finne ut selv... hun veit at jeg har oversikt over ting, og tilogmed veit hvor jeg kan finne info om fks veiledning for hele klassa (fordi det står på fronter!!! men det skjønner ikke hu)... så hu spør meg om ALT, og gidder ikke bruke tid på å prøve å finne det ut sjøl engang...

Skrevet

Så kjedelig, otilie. Jeg pleier alltid å svare: Det står på itslearning, eller det står her og der hvis det er noen som maser ofte.

Jeg har fremføring i dag. Iiik! Positive: Snart ferdig med et fag! :hoppe:

Skrevet

Jeg skal levere tre oppgaver om en uke... Og to oppgaver to dager etter det :gjeiper: På toppen av det hele har jeg tatt på meg vikartimer denne uka, og det tar tid. I dag har planen vært å skrive en av de fem oppgavene, men har følt meg helt utenfor i flere timer. Øynene bare lukker seg. Har prøvd alt, meditasjon, kaffe, te, godt leselys, koble fra nettet i en periode, men jeg er like forbaska trøtt, og får ikke gjort så mye som jeg burde :kjefte:

Gjest santus
Skrevet

jeg trenger motivasjon! jeg er tiltaksløs og lei FØR eksamenskjøret er i gang...

Skrevet

Jeg har dessverre ingen motivasjon å gi bort.

Jeg ligger på verandaen i bikini og soler meg :lur: Det er viktig å bygge opp... Eh... noe... mot å jobbe.... :sjenert:

Gjest santus
Skrevet

Jeg ligger på verandaen i bikini og soler meg :lur: Det er viktig å bygge opp... Eh... noe... mot å jobbe.... :sjenert:

Det hørtes digg ut!!:)

Skrevet

En mnd til bachelorinnlevering, har ENDELIG funnet den endelige problemstillingen min. Hei, fire uker sammenhengende på lesesalen! :tommelsmil:

Eneste (og ganske gode) trøst er at mange av de andre ser ut til å ha kommet enda kortere på vei enn meg.

Gjest Armule
Skrevet

Har kommet inn i hatmodus. Hater alt ved oppgaven, og føler at alt må gjøres om.

Gjest Anuket
Skrevet

Strålende sol og kjempefint vær - og hvor er jeg? På lesesalen. Jeg vil også grille og sole meg! :sur:

Skrevet

Jeg sitter også inne med hjemmeeksamen mens sola skinner og (det føles som om) alle andre er ute og griller, koser seg og er sosiale. :snurt:

Skrevet

Gikk det bra med fremføringen din? :)

Send over litt sol hit, da :) Hadde vært mye mer stas å lese om jeg kunne sitti ute i parken samtidig, men her er det grått og kjølig og vind. Som vanlig.

Jeg vurderer å tilkalle et medium som kan kanalisere sjela til Brecht så jeg får stilt ham noen velvalgte spørsmål. Enten det, eller gå og legge meg i fosterstilling. Under senga.

...hater eksamensnerver. Veldig.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg har hjemmeeksamener sammenhengende frem til 8. juni. Selvfølgelig kommer finværet nå.

Skrevet

Offensive Pie: Du kan trøste deg litt med at det blir kaldere fra og med torsdag.

Men... ahhh. Jeg innser jo først nå at jeg faktisk har hatt "ferie" hele dette semesteret, og kjenner derfor ekstra godt på både stress- og angstnervene mine. Eksamen i morgen i politikk. Jeg kan litt, husker noen begreper, og kan kanskje forklare meg vekk i et par sider, men utover det så gruer jeg meg noe helt sinnsykt.

Krysser, satser, ber, håper og alt som går an for at jeg får noe om noe jeg kan, slik at jeg klarer å stå. Om jeg får en E(det er vel det man må ha for å stå) så vil jeg ha en E, så lenge jeg ikke stryker er jeg fornøyd.

Ahhhhhh... :murvegg::kvalm::bond::grine::bond:

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg skal faktisk skrive mer enn det mange skriver som sine bacheloroppgaver, wow. Det slo meg ikke før nå! Men jeg er halvveis i den ene, så jeg har 4000 av 8000 ord. Og så må jeg vel snart begynne på nummer to, som skal være på 4000 ord. Hei, 18. mai. Du kan godt gå enda litt lenger unna. Det gjør ikke noe, liksom. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Gaaah! Spark meg i gang nå. 12 dager til første eksamen, og 4 til etter det... Hittill har jeg drukket tre kopper kaffe, vurdert å vaske badet, rydeet på kjøkkenet og surfet.

Gjest Tekola
Skrevet

14 dager igjen, 7000 ord som skal skrives. Klarer jeg å få til minst 500 ord dagen skal dette gå bra! Håper jeg...?

Gjest Anuket
Skrevet
:bond: Det er ikke lenge igjen til eksamen og likevel surrer jeg! :murvegg: Motivasjon hvor er du? :lete:
Gjest Søgni
Skrevet

Jeg er sykemeldt 50% fra studiene nå. Just great. Føler meg som verdens største taper, det var jo ikke meningen at dette skulle skje.. :murvegg:

Men det er sjelden meningen at sånt skal skje, og det gjør deg heller ikke til en taper :) Skjønner at det er kjedelig da!

Skrevet

Muntlig eksamen på tirsdag i pedagogikk. har på følelsen at denne kommer til å gå rett vest, selv om jeg egentlig er godt i gang! Bare litt mer notater nå så skal det pugges. :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...