Belle de Jour Skrevet 15. desember 2011 #1041 Skrevet 15. desember 2011 Siste eksamen i morgen, så skal jeg ta en svært etterlengtet ferie! Dette har uten tvil vært den seigeste eksamensperioden hittil, men nå er den altså ferdig - må bare komme meg gjennom mrogendagen.
The Kitten Skrevet 15. desember 2011 #1042 Skrevet 15. desember 2011 I kveld fikk jeg beskjed om at jeg sto på mandagens eksamen.
Lunivere Skrevet 15. desember 2011 #1043 Skrevet 15. desember 2011 JULEFERIIIIIEEEEE! Virkelig på tide, jeg er helt utslitt, og skal sove i en uke nå.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1044 Skrevet 15. desember 2011 Siste eksamen i morgen tidlig Føler meg ferdig med å lese, men kommer nok til å titte over notatene før jeg legger meg. Har "bare" hatt tre eksamener spredt over nesten to uker, så har egentlig vært en ok periode, men det betyr også at jeg har eksamenslest tre-fire uker i strekk. Før det var det diverse innleveringer og presentasjoner. Så det skal bli utrolig godt med ferie nå!
Kladd Skrevet 16. desember 2011 #1045 Skrevet 16. desember 2011 Jeg får juleferie i midten av januar og må skrive eksamener frem til da, så du får værsågod ti stille om en uke du og! Føler med deg. Har egentlig fått usettelse til 5. januar selv, men jeg orker virkelig ikke å sitte med dette i jula! Håper du kan ta deg fri i allefall litt Og jeg lover at jeg ikke skal komme inn her og juble om en uke. Kan lage en egen "Jubletråd for studenter!".
Gjest Tekola Skrevet 16. desember 2011 #1046 Skrevet 16. desember 2011 Siste eksamen, tar opp igjen en jeg strøk i for halvannet år siden. Gårsdagen ble brukt på julegaveshopping og kos, men jeg har repetert litt i hvert fall. Klar for ferie nå!
Glynis Skrevet 16. desember 2011 #1048 Skrevet 16. desember 2011 Håper du kan ta deg fri i allefall litt Jeg skal jobbe 100 % i jula ved siden av tre hjemmeeksamener. :) :) Stemmer for egen jubeltråd, ja. Det blir for dumt å lage en sutretråd og så slutte med sutringen bare fordi hoveddelen har ferie, det er usolidarisk!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1049 Skrevet 16. desember 2011 Ferdig med siste eksamen, tror det gikk greit Muntlig eksamen er selsomme greier, veldig forskjellig hva de ulike "forhørerne" legger opp til - fra detaljspørsmål om formler utenfor pensum, til at man får slippe lenge før man har svart alt man tenkte man skulle. I dag hadde jeg en ganske pratsom lærer også, som gjerne slang på en setning eller flere for hvert svar jeg ga. Kjent fenomen at han er slik da To ukers juleferie, og har vært så lur å melde meg på et kurs som begynner en uke før vanlig semesterstart... sånn går det når man er ivrig.
The CupCake Skrevet 16. desember 2011 #1050 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Har eksamen snart. Og jeg begynner å stresse så mye. Er i begynnelsen av odontologistudiet, og er så redd for å stryke så tidlig i studiet. Kommer til å miste motivasjonen helt. Får lese utrolig mye nå framover Endret 16. desember 2011 av The CupCake
NoWorries Skrevet 16. desember 2011 #1051 Skrevet 16. desember 2011 gud, i dag begynte jeg å stresse som bare det! Eksamen på mandag, og gikk gjennom alt stoffet med to andre i dag. Følte ikke at jeg kunne en dritt! Har bare lyst til å grave meg ned et sted
Gjest Tekola Skrevet 16. desember 2011 #1052 Skrevet 16. desember 2011 Da er en egen jubletråd opprettet! Jubletråd for studenter Forloveden har siste eksamen i morgen. Så jeg sutrer litt på hans vegne. Han har en foreleser som ikke har lært bort noe og et pensum som er helt dustete satt opp!
Gjest SoWanted Skrevet 16. desember 2011 #1053 Skrevet 16. desember 2011 Leser farmakologi. Makan til vanskelig fag da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eksamen på mandag og jobbehelg.. Jippi.. Jeg dør.
Bijate Skrevet 16. desember 2011 #1054 Skrevet 16. desember 2011 Sjekket studweb i dag for å se hva slags karakter jeg hadde fått på den ene eksamen min. Det sto: Ikke bestått........ :grine:
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #1055 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Vil gratulere alle mine medstudenter med overstått semester! : : Endret 16. desember 2011 av SemperFi 1
Glynis Skrevet 17. desember 2011 #1056 Skrevet 17. desember 2011 Vil gratulere alle mine medstudenter med overstått semester! : : a) du svarer rett etter en stakkars som strøk på eksamen b) dette er en sutretråd Skjerpings. 1
Kladd Skrevet 17. desember 2011 #1058 Skrevet 17. desember 2011 Sjekket studweb i dag for å se hva slags karakter jeg hadde fått på den ene eksamen min. Det sto: Ikke bestått........ :grine: Så leit! Du hadde ikke forventa det? Jeg ville bedt om en begrunnelse, slik at du om ikke annet vet hva du mangler til du tar den igjen. 1
Gjest nickim Skrevet 17. desember 2011 #1059 Skrevet 17. desember 2011 Sjekket studweb i dag for å se hva slags karakter jeg hadde fått på den ene eksamen min. Det sto: Ikke bestått........ :grine: jeg og fikk ikke bestått på den ene eksamenen min Buhuu
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1060 Skrevet 17. desember 2011 Fakultetet jeg går på må spare inn penger, så det kan hende studiet mitt blir kuttet Får altså fullføre bachelor, men får ikke tatt master :frown: NÅ er jeg sutrete nå!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå