Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Javathehut

Driver med det selv, tror ikke jeg får noen A though..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sove. Gruer meg sykt til i morgen, samtidig som jeg er syk og blåfrossen på leppene, stygge feber. Dessuten har jeg sykt vondt i BEINA, i alle dager? Ser ut som det blir allnighter på meg..

Jaja, om ti og en halv time har jeg ferie. Da lover jeg å ikke syte mer her før neste år! :jepp:

Gjest Raindrops
Skrevet

1,5 timer til siste eksamen. 5,5 timer til juleferie.

Jeg er trøtt, full av nerver og vil bare legge meg under dyna å glemme hele greia.

Skrevet

1,5 timer til siste eksamen. 5,5 timer til juleferie.

Jeg er trøtt, full av nerver og vil bare legge meg under dyna å glemme hele greia.

samme her! :):(:) :)

Skrevet

EKSAMEN OM EN TIME!

... herregud, første gang jeg med stor sannsynlighet kommer til å stryke!

tenker bare at jeg må se på det som en "tentamen", også konter jeg til våren:p

lykke til alle dere som har eksamen de neste dagene! :klemmer:

Skrevet

Jeg aner ikke om jeg stryker eller står på lingvistikkeksamen, men det driter jeg i akkurat nå for nå har jeg JULEFERIEEEEEEEEEEE!

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på at jeg ikke har øvd til eksamen + skrevet på et språk jeg ikke kan, så tror jeg det gikk bra.

Nå har jeg iallfall juleferie. :danser:

Gjest Raindrops
Skrevet

Det gikk mye bedre enn forventet! Skjønner ikke hva jeg stresset med :fnise:

JULEFERIE!

Skrevet

Det gikk mye bedre enn forventet! Skjønner ikke hva jeg stresset med :fnise:

JULEFERIE!

Som regel stiller man seg undrende til hvorfor man stresset i etterkant. :)

Skrevet

Fikk den første sensuren i dag. 47% stryk, det var to stykk som fikk A. Jeg var en av de. Utrolig stolt av meg selv.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg har hatt årets siste eksamen i dag, er lyyyykkelig!!!! :bolledeig:

Skrevet

Fikk den første sensuren i dag. 47% stryk, det var to stykk som fikk A. Jeg var en av de. Utrolig stolt av meg selv.

Shit, bra jobbet! :D

Skrevet

JULEFERIE:D og så fikk je B på min første eksamen på universitetet. *lykkelig*. Det er kjempebra for meg som brukte å ligge på rundt 3 på vgs.

Skrevet

Siste eksamen i dag, nå har jeg juuuuuleferieee! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nerd.

Ikke misunnelig i det heeeele tatt.

Gjest Daenerys
Skrevet

Nerd.

Ikke misunnelig i det heeeele tatt.

Hvordan gikk det med bachelorprosjektet ditt Katten? Klarte du å skrive det på så kort tid som du ville?

Skrevet

Hvordan gikk det med bachelorprosjektet ditt Katten? Klarte du å skrive det på så kort tid som du ville?

Bachelor Smachelor.

Skrevet

Vil bare minne om at dette er en SUTRETRÅD og IKKE en "Hurra jeg har juleferie, livet er herlig"-tråd.

Hilsen en sinna Kladd, som er på litteraturstudiestadiet av prosjektoppgaven på 15 stp. som skal leveres om én uke.

:sur:

Skrevet

Vil bare minne om at dette er en SUTRETRÅD og IKKE en "Hurra jeg har juleferie, livet er herlig"-tråd.

Hilsen en sinna Kladd, som er på litteraturstudiestadiet av prosjektoppgaven på 15 stp. som skal leveres om én uke.

:sur:

Jeg får juleferie i midten av januar og må skrive eksamener frem til da, så du får værsågod ti stille om en uke du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...