Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mappeeksamen skrives ut NÅ! :heiajente:

Hurra! Godt jobba! :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleferie om tjuefire og en halv time og 1000 (i hvert fall ti da) sider med skriving :pisk:

Skrevet

F#%n. Er så sykt lei å lese til eksamen nå. Null konsentrasjon. Null motivasjon. Har 5 eksamener denne høsten, 3 er fullført. Men jeg er rimelig lei!!! Arrgh. Neste eksamen er på fredag og jeg føler for å gi blanke f#%n..... Eksamen kommer til å gå rett vest uansett. KJEMPE mye stoff og helt ufattelig hvorfor jeg i det hele tatt gidder!!! Har nå hatt over en mnd med kun eksamenslesning og er dritt lei. DET er litt for mye for min del. Sitter nå på leserom på skolen og leser på kg istedenfor. frustrert.

Arrgh. Måtte bare få det ut

Skrevet

holder på med hjemmeeksamen i exfac. den skal leveres i morgen kl. 14.00, og jeg har skrevet 5 sider (må skrive 6-7). Men nå står jeg helt fast, jeg klarer ikke å skrive noe!! På toppen av det hele så bruker jeg å sitte hjemme og jobbe, fordi jeg konsentrerer meg best her, men nå er det tydeligvis noen som skal bake her :kjefte: og jeg klarer ikke å konsentrere meg når det ikke er helt stille..

Skrevet

holder på med hjemmeeksamen i exfac. den skal leveres i morgen kl. 14.00, og jeg har skrevet 5 sider (må skrive 6-7). Men nå står jeg helt fast, jeg klarer ikke å skrive noe!! På toppen av det hele så bruker jeg å sitte hjemme og jobbe, fordi jeg konsentrerer meg best her, men nå er det tydeligvis noen som skal bake her :kjefte: og jeg klarer ikke å konsentrere meg når det ikke er helt stille..

Det høres ut som om du har akkurat samme eksamen som meg. UiA? Jeg er nettopp ferdig med min hjemmeeksamen i Ex.fac, og jeg satt fast for et par dager siden. Jeg tror det kan hjelpe å søke litt på nettet etter alternativ litteratur, for det var da det plutselig datt ned noen hundre ord i hodet mitt og jeg ble ferdig :-) Lykke til med resten av skrivingen!

Skrevet

gaaaaah!

Har nå slitt meg gjennom litt over en måned med skippertak, hvor man har buret seg inne og lest/skrevet oppgaver fra 0700 til 0200 så si hver dag. sliten.com, men andre ord.

klarer...ikke..lese..mer..

Har 2 eksamener igjen, den neste i morgen.

Noen her som har hatt/ skal ha eksamen i metode og dataanalyse?! det er jo helt UMULIG!

leker med tanken på å ikke lese, møte opp, konte til våren... :sjenert:

Skrevet

Det høres ut som om du har akkurat samme eksamen som meg. UiA? Jeg er nettopp ferdig med min hjemmeeksamen i Ex.fac, og jeg satt fast for et par dager siden. Jeg tror det kan hjelpe å søke litt på nettet etter alternativ litteratur, for det var da det plutselig datt ned noen hundre ord i hodet mitt og jeg ble ferdig :-) Lykke til med resten av skrivingen!

Nei, jeg går på UiO. Men takk for tipset:) Jeg føler ihvertfall at oppgaven min går rett til helvete, jeg er heldig om jeg står liksom. Jeg har ikke noe vidde på oppgaven i det heletatt, det er mye urelevant som står der, og mye svada... og så legger ikke oppgaveteksten opp til noe drøfting eller noe heller, men jeg regner med jeg må ha det uansett...

Skrevet

gaaaaah!

Har nå slitt meg gjennom litt over en måned med skippertak, hvor man har buret seg inne og lest/skrevet oppgaver fra 0700 til 0200 så si hver dag. sliten.com, men andre ord.

klarer...ikke..lese..mer..

Har 2 eksamener igjen, den neste i morgen.

Noen her som har hatt/ skal ha eksamen i metode og dataanalyse?! det er jo helt UMULIG!

leker med tanken på å ikke lese, møte opp, konte til våren... :sjenert:

Den hadde eg for vel en uke siden :) Gikk greit nok, c/b?

Hvor studerer du?

AAAAAH endelig juleferie! Bare synd at eg fikk vite karakteren for første eksamen nå etter eksamen i dag. Fikk c... Skuff når en har instillt seg på en B...! :grine:

Skrevet

Den hadde eg for vel en uke siden :) Gikk greit nok, c/b?

Hvor studerer du?

AAAAAH endelig juleferie! Bare synd at eg fikk vite karakteren for første eksamen nå etter eksamen i dag. Fikk c... Skuff når en har instillt seg på en B...! :grine:

.... herregud, hvordan klarer du c/b i MET?! ....hjernen min VIL ikke forstå det faget :kjefte:

jeg går på BI Trondheim. Heldige du som har ferie! synd med den karakteren; know the feeling ;)

Skrevet

Jeg må skrive ca 3000 ord innen imorgen tidlig kl 8.00, er det realistisk? Please si jeg kan klare det.... :sjenert: Det er heldigvis ikke endelig innlevering, men jeg bør absolutt ha hele. Jeg vet sånn noenlunde hvordan jeg har tenkt å sette det opp og hva jeg skal skrive om, tror dere det går?

Hurra til meg selv, i dag leverte jeg bacheloroppgaven!!! :natti: Om jeg står på den er en annen sak!

Noen som vet hvor mye som skal til for å stryke på universitetet?

Jeg tror helt fint at det kan gå, men begynn nå og ha nok å spise og drikke på! You can do it! :duskedame: :duskedame: :duskedame::danser:

Tusen takk! :goodbye:

Skrevet

.... herregud, hvordan klarer du c/b i MET?! ....hjernen min VIL ikke forstå det faget :kjefte:

jeg går på BI Trondheim. Heldige du som har ferie! synd med den karakteren; know the feeling ;)

Altså eg aner ikke. Lærern er... Spesiell... så kan gå begge veier. Noe tiden vil vise :)

Skrevet

Siste lesedag i dag, og jeg er veldig lite motivert... vil bare ha juleferie

:nisse:

Skrevet

Hurra til meg selv, i dag leverte jeg bacheloroppgaven!!! :natti: Om jeg står på den er en annen sak!

Noen som vet hvor mye som skal til for å stryke på universitetet?

Gratulerer så masse! :duskedame: Jeg har synske evner og krystallkula sier at du står med glans ;)

Skrevet

SK-eksamen i morgen.. veksler mellom "herregud neineineinei" og "jaa, ferie om 19 timer!" JEG ER REDD. Aner ikke om jeg kan nok til å bestå eller ikke, siden vi må ha halvparten rett. Hva om jeg har lagt mest fokus på ting vi ikke får om? Hva om jeg får hjerneteppe og glemmer alt i morgen? JEG HAR IKKE LYST TIL Å STRYKE. Dessuten er jeg syk, o føler absolutt mest for å ligge under dyna. Men må vel ta den siste innspurten og se over notatene og transkribere litt, lage noen morfologiske trær og litt annet.. herregudherregudherregud.

Skrevet

Eh...

Eksamen i morgen og jeg kan ingenting.

Ingenting, sier jeg.

Jaja.

Snart juleferie :gave::nissegutt::nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissevink::vin: :nissekyss:

Skrevet

Gratulerer så masse! :duskedame: Jeg har synske evner og krystallkula sier at du står med glans ;)

Har du synske evner? Står jeg på førstkommende eksamen på fredag? :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...