Gjest finurlig Skrevet 13. desember 2011 #981 Skrevet 13. desember 2011 Selv om dette er en sutretråd, må jeg bare si at nå har jeg juleferie!! :D Lykke til med innspurten, alle andre 2
Mermaid Blues Skrevet 13. desember 2011 #982 Skrevet 13. desember 2011 MB: ja, E er ståkarakter, F er stryk. Var det jeg syntes å mene var logisk jeg også, men av en eller annen merkelig grunn er E stryk her. Raringuniversitet SKRIVEKRAMPE! Jeg også! Finnes det noen lure triks mot sånt? Jeg har også gnagsår på tuppen av pekefingeren og ytterste knoke på langfingeren. Og jeg bruker til og med sånn fancy ergonomisk penn. Ævva fingeren. Jeg har fått høsten sensur, og jeg har gjort det utrolig bra! Jeg fikk min første A Ah lettelse og ren glede Krysser fingrene for dere som snart snart har juleferie Hang in there Åååååh, så bra!!! Gratulerer så masse, dette har du fortjent God jul! Jeg har nå overlevd to eksamener, merkelig nok kom ikke det store grønne monsteret og spiste meg levende, slik som jeg hadde forventet. Har en stygg følelse av at språk-eksamen gikk langt inn i den finske skogen og hang seg i et middels høyt grantre, men det er uansett ikke det verste å måtte ta om igjen. Fikk fullstendig jernteppe og glemte alt om kasus i gammelengelsk, dativ og genitiv blanda seg fullstendig. Så ble ren gjetting på 1/3 av eksamen I går hadde jeg litteratur, og det gikk til gjengjeld mye bedre Fikk akkurat de spørsmålene jeg ville ha, fikk dratt inn sekundære kilder (til og med et temmelig sexy sitat fra en forfatter som ikke er i nærheten av literaturlista vår engang, men som har sagt mye fornuftig om gjeldende tema) Brukte nesten alle tipsene fra seminarlæreren også, så jeg håper jeg ikke har gått i noen feller og at det kanske holder til en B2 eller i det minste en C1. Så det ble feiring på pub med ei venninne etterpå - grillet duebryst og Laphroaig Nå er det bare én eksamen igjen, og den er jeg temmelig nervøs for. Sitter og nileser alt som kan være relevant, og pugger Artauds to manifest for grusomhetens teater. Samt skriver notater fra alle forestillingene jeg har sett i høst - godt over 30, så det er mye å få kontroll over. Må skrive om minst 2-3 av dem i kontekst, så prøver å være forberedt på alt. Vi fikk "the graveyard shift" på eksamen også - kl halv fem på fredag, takk for den, nissen
Kladd Skrevet 13. desember 2011 #983 Skrevet 13. desember 2011 Ååååh Nesten alle på lesesalen min begynner å bli ferdig med prosjektoppgaven sin, mens jeg er milevis unna! Som regel har jeg meg selv å takke når jeg sitter med kniven på strupen den siste uka av semesteret, men denne gangen er det totalt ufortjent! Jeg har jobbet som en hest hele semesteret, jeg har et fag mindre enn jeg skulle, men fortsatt er det alt for mye å gjøre! Og jeg skjønner fortsatt ikke hva oppgaven min skal svare på, og jeg er fortsatt ikke ferdig med teoridelen. ...eller resultater, diskusjon, innledning, metode og ja.. I tillegg har jeg dataproblemer med modelleringsprogrammer som ikke funker som de skal, og officeprogrammer som også bare loker. Generelt er det altså dårlig stelt! Hvorfor skal det være så vanskelig??
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #984 Skrevet 13. desember 2011 Semesterets største eksamen unnagjort, og jeg tror det gikk relativt bra Var et overraskende stort oppgavesett, og noen overraskende detaljerte og snåle spørsmål sammenliknet med tidligere år, men hadde noe fornuftig å si om det meste. Kommer på noen detaljer/punkter her og der jeg burde fått med, men var opptatt med å rekke over alle oppgavene.
Gjest nickim Skrevet 13. desember 2011 #985 Skrevet 13. desember 2011 gleder meg så sykt til å være ferdig med eksamen..!! 1
Fandenivoldsk Skrevet 13. desember 2011 #986 Skrevet 13. desember 2011 gleder meg så sykt til å være ferdig med eksamen..!! Seconded! Vi må ha halvparten rett for å bestå SK-eksamen, fant jeg ut nå. GREAT. Trodde det var 40%.. de 10% ser jeg for meg kan være katastrofalt for min del så nå er jeg litt beyond hope og gleder meg bare til juleferie, om jeg står eller stryker får være det samme. Merker at jeg kan en god del egentlig, men når det gjelder syntaks er jeg dum som et brød. Heldigvis er ikke det hele eksamen.. 48 og en halv time til dommedag, 52 og en halv time til FERIE!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #987 Skrevet 13. desember 2011 Jeg tror det koster penger, ja. Men ikke sikker! Vi får det i alle fall fra gratis fra universitetet. Jeg bruker ikke web-funksjonen, klarer meg fint med bare programpakka på pcen. Og den skal fungere med Mac OS Jeg går i England. Finner bare link til et sted vi kan bestille det til studentpris på nettet til over £150. Som om ikke de blodige skolepengene var nok!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #988 Skrevet 13. desember 2011 Jeg går på BI nå, og har strøket på Finans og økonomistyring 2 ganger. Skal ta den på nytt nå igjen på fredag. er alikevel livredd for å stryke og lurer på hva som skjer HVIS jeg stryker denne gangen også, og ikke får innvilget et 4.forsøk? Kan jeg ta faget på et universtitet, hvis de har noe lignende der? utrolig kjipt å måtte slutte på hele studiet pga. et fag..
Pixtive Skrevet 13. desember 2011 #989 Skrevet 13. desember 2011 KL 13.15 i MORGEN er det ferie! Skal bli deiligt etter 3 uker med så og si bare lesing... 1
Gjest SemperFi Skrevet 13. desember 2011 #990 Skrevet 13. desember 2011 Vil tro at du kan ta det opp på en ny BI skole.
Ethereal Skrevet 13. desember 2011 #991 Skrevet 13. desember 2011 Må sutre litt! Eksamen i morgen, og jeg gruer meg kjempemye! Væææææ! Har mest lyst til å rømme landet!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #992 Skrevet 13. desember 2011 Jeg sutrer sjelden, men nå trenger jeg det! Er midt i en hjemmeeksamen nå, har brukt 6 dager på å klemme ut 6 sider nå, resten av oppgaven(som vil si minst 6 sider til) må skrives ferdig imorgen. Jeg står fast og kommer ingen vei. I tillegg så leverte jeg blankt på en annen eksamen i forrige uke. Jeg vet ikke hva som skjedde, for jeg kunne stoffet veldig godt og eksamen var relativt lett. Det var bare et eller annet som blokkerte meg helt. Satt i tre timer og stirret på oppgaven, prøvde å lage tankekart og alt mulig annet, men ingenting funket. Så begynte jeg nesten å hyperventilere og ble redd for at jeg skulle besvime, så leverte en tom eksamen, før jeg dro hjem og grein i dusjen i en time. Jeg er ingen superstudent, men jeg er ikke dum heller. Jeg får til og skjønner det meste, og selv om jeg ikke får A i alt, så har jeg heller aldri strøket eller fått under C. Så den siste uka med eksamener nå har mildt sagt føltes som en gedigen nedtur. Jeg føler meg helt på bunnen nå, sliten,får ikke sove, mister matlysten, dårlig selvtillit, skuffa over meg selv. Bare dårlige følelser. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig er sånn
Pixtive Skrevet 13. desember 2011 #993 Skrevet 13. desember 2011 Må sutre litt! Eksamen i morgen, og jeg gruer meg kjempemye! Væææææ! Har mest lyst til å rømme landet! Lykke til i morgen! Dette går bra vettu :D Og anonymbruker Sett på en kaffe, noe god musikk og fyr i gang. Dette klarer du . Selv om at du har hatt en stor nedtur nå så kommer det en dag i morgen og du kan fint ta eksamen opp igjen! Fortid er fortid og det det eneste en kan gjøre er å konsentrere seg om fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #994 Skrevet 13. desember 2011 Lykke til i morgen! Dette går bra vettu :D Og anonymbruker Sett på en kaffe, noe god musikk og fyr i gang. Dette klarer du . Selv om at du har hatt en stor nedtur nå så kommer det en dag i morgen og du kan fint ta eksamen opp igjen! Fortid er fortid og det det eneste en kan gjøre er å konsentrere seg om fremtiden. AB her! Ja, og takk Jeg vet det på en måte, men samtidig så får jeg ikke meg selv til å forstå det. Jeg tror det går helt greit å ta den opp til våren igjen, siden jeg kan stoffet såpass godt. Jeg er nok bare sliten og lei og klar for ferie Må prøve å ikke tenke på så mye ukonstruktivt.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #995 Skrevet 13. desember 2011 Jeg føler meg helt på bunnen nå, sliten,får ikke sove, mister matlysten, dårlig selvtillit, skuffa over meg selv. Bare dårlige følelser. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig er sånn Det går over! Pust ut. Jeg var en B/C-student uten store problemer før jeg plutselig etter fire års studier fikk totalt panikkanfall, første og eneste gang i mitt liv jeg har hatt det. Ble superkvalm, fikk ikke sove, ikke spise, følte meg bare helt ute av min egen kropp. Gråt uten grunn. Klarte ikke å gjennomføre eksamen, enda jeg var godt nok forberedt til å i det minste bestå med glans og noko attåt, samme hvilken oppgave som kom. Tok eksamen opp året etter og fikk A, aldri mer hatt slike problemer. Uforklarlig, men det gikk over!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #996 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har blitt syk med omgangssyke og sår hals og skal ha eksamen imorgen på BI. jeg har fått snakket med lege og skal innom på torsdag og få sykemelding. Må jeg ringe til skolen imorgen tidlig å gi beskjed om at jeg ikke kommer, eller holder det at jeg kommer med legemelding til dem på torsdag?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #997 Skrevet 13. desember 2011 Det går over! Pust ut. Jeg var en B/C-student uten store problemer før jeg plutselig etter fire års studier fikk totalt panikkanfall, første og eneste gang i mitt liv jeg har hatt det. Ble superkvalm, fikk ikke sove, ikke spise, følte meg bare helt ute av min egen kropp. Gråt uten grunn. Klarte ikke å gjennomføre eksamen, enda jeg var godt nok forberedt til å i det minste bestå med glans og noko attåt, samme hvilken oppgave som kom. Tok eksamen opp året etter og fikk A, aldri mer hatt slike problemer. Uforklarlig, men det gikk over! Ah, takk. Det hjelper litt å høre at andre har hatt det sånn innimellom også Så føler jeg meg ikke så håpløs og dum liksom, hehe. Håper virkelig dette er noe forbigående, ja.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #998 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har blitt syk med omgangssyke og sår hals og skal ha eksamen imorgen på BI. jeg har fått snakket med lege og skal innom på torsdag og få sykemelding. Må jeg ringe til skolen imorgen tidlig å gi beskjed om at jeg ikke kommer, eller holder det at jeg kommer med legemelding til dem på torsdag? BI "bryr seg ikke" om du er syk. Du må få legeerklæringen, fylle ut sykemeldingsskjema, og levere det på SSS innen 5 virkedager.
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2011 #1000 Skrevet 13. desember 2011 Mappeeksamen skrives ut NÅ! Sugge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå