Pixtive Skrevet 11. desember 2011 #941 Skrevet 11. desember 2011 Jeg må få ut litt frustrasjon: jeg finner ut nå at jeg ikke har kalkulator Jippi, min ekssamboer har tatt den med seg.. og jeg sjekket ikke for boksen ligger jo her. Har ikke hatt bruk for den når jeg har lest, for jeg har bare brukt kalkulator på nett, da vi ikke skal kunne regne så fryktelig kompliserte ting Når skal du ha eksamen da? =) Onsdag kl. 13.15 blir det ferie på meg!
Gjest Silvermist Skrevet 11. desember 2011 #942 Skrevet 11. desember 2011 Sutre, sutre , sutre, SUTRE!! Sutre.
AloeVera Skrevet 11. desember 2011 #943 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har ikke juleferie før den 21 :/ Leenge til! Har hele fem eksamener dette semesteret :/
Gjest Daenerys Skrevet 11. desember 2011 #944 Skrevet 11. desember 2011 Jeg må få ut litt frustrasjon: jeg finner ut nå at jeg ikke har kalkulator Jippi, min ekssamboer har tatt den med seg.. og jeg sjekket ikke for boksen ligger jo her. Har ikke hatt bruk for den når jeg har lest, for jeg har bare brukt kalkulator på nett, da vi ikke skal kunne regne så fryktelig kompliserte ting Oida. Jeg tenkte selv på det i dag, og fant verdens største, mest klumpede og vonde å trykke på sak. Trooor ikke jeg har en til, lette en del etter denne, hvis ikke skulle du fått låne... Akademika? Clas Ohlsen? Ikke bra
Gjest SemperFi Skrevet 11. desember 2011 #945 Skrevet 11. desember 2011 Jeg må få ut litt frustrasjon: jeg finner ut nå at jeg ikke har kalkulator Jippi, min ekssamboer har tatt den med seg.. og jeg sjekket ikke for boksen ligger jo her. Har ikke hatt bruk for den når jeg har lest, for jeg har bare brukt kalkulator på nett, da vi ikke skal kunne regne så fryktelig kompliserte ting Du kan låne min casio fx 9860G2, er bare å komme til sørlandet.
ninuska_ Skrevet 11. desember 2011 #946 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Når skal du ha eksamen da? =) Onsdag kl. 13.15 blir det ferie på meg! I morgen Oida. Jeg tenkte selv på det i dag, og fant verdens største, mest klumpede og vonde å trykke på sak. Trooor ikke jeg har en til, lette en del etter denne, hvis ikke skulle du fått låne... Akademika? Clas Ohlsen? Ikke bra Du kan låne min casio fx 9860G2, er bare å komme til sørlandet. Jeg fant to jeg kunne låne, men de er selvfølgelig ikke godkjent på universitet. Vi har kun to som er godkjent, og det gjør saken enklere.. spesielt siden bokhandelen på universitet ikke åpner før på samme tidspunkt når eksamen starter. De burde da ha åpent hvertfall litt før så man har mulighet til å kjøpe det man skulle finne ut at man mangler Det ordner seg nok, men det var bare så.. panikk.. når jeg så at det var en tom boks Endret 11. desember 2011 av ninuska_
Gjest Daenerys Skrevet 12. desember 2011 #947 Skrevet 12. desember 2011 (endret) Håper det ordner seg ninuska, ser vi bare har regel om ikke-programmerbar... Det ordner seg! Endret 12. desember 2011 av Daenerys
Pixtive Skrevet 12. desember 2011 #948 Skrevet 12. desember 2011 Lykke til i morgen i alle fall ninuska_! Ordner seg alltid for snille moderatorer vettu 2
ninuska_ Skrevet 12. desember 2011 #949 Skrevet 12. desember 2011 Takk for oppmuntringen! Det går nok helt fint: jeg har sendt en sms til en venninne som jeg vet står opp tidlig, som hadde statistikkeksamen i forrige uke. Hun har hvertfall riktig kalkis! Da legger jeg meg, med en vilter katt som garantert ikke lar meg sove, men i morgen er jeg ferdig
Gjest loren Skrevet 12. desember 2011 #951 Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg levert omarbeida utgave av siste arbeidskrav for i år... Merker jeg er litt svett, blir ikke denne godkjent innen 15. desember får jeg ikke gå opp til eksamen.. Merker at om jeg ikke får det gir jeg opp, så mye jeg har slitt dette året for å få ting til å gå opp logistikkmessig og økonomisk så blir jeg rett og slett gretten om det ikke funker nå.. Har brukt de tilbakemeldingene jeg fikk, så da burde det jo gå i orden, håper jeg
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #952 Skrevet 12. desember 2011 Torsdagkl 1300, kan jeg si god jul til meg selv:) lykke til alle dere andre:) 1
Gjest alille Skrevet 12. desember 2011 #953 Skrevet 12. desember 2011 Åååh, siste lesedag! Kan noen være så snill å motivere meg til en lang leseøkt i et utrolig kjedelig fag? Jeg føler faget er så enkelt og greier derfor ikke lese (jeg har jo lest stoffet ørten ganger, men detaljene sitter ikke klistret ennå), men jeg har tatt hele helga fri så jeg MÅ få gjort noe fornuftig i dag...
Gjest Daenerys Skrevet 12. desember 2011 #954 Skrevet 12. desember 2011 Ferie ferie feeeeerie!!! Stå på folkens, det føles så bra når dere kommer til ferie! Alt slit glemmes!
NoWorries Skrevet 12. desember 2011 #955 Skrevet 12. desember 2011 1 uke igjen til det braker løs.. Må lære meg å lese mye mer effektivt enn hva jeg har gjort til nå!
Fandenivoldsk Skrevet 12. desember 2011 #956 Skrevet 12. desember 2011 Fader altså, jeg har greid å bli syk! Lå og kaldsvettet og skalv til klokka åtte i morges før jeg fikk sove, nå har jeg dundrende hodepine og feber.. TRE DAGER FØR EKSAMEN. HVORFOR. Må uansett dra meg ned til universitetet og få tatt breddetest i exphil, men det frister ikke akkurat.. holder på å fryse ihjel under to tykke pledd og dyne. Var jo bare dette som manglet.
Gjest Daenerys Skrevet 12. desember 2011 #958 Skrevet 12. desember 2011 Eksamen gikk utrolig bra Vår var VELDIG merkelig. Halvparten var kjempefornøyd, resten deppa. Jeg vet ikke helt jeg, er midt i mellom. Ferie er det uansett da :D
ninuska_ Skrevet 12. desember 2011 #959 Skrevet 12. desember 2011 Vår var VELDIG merkelig. Halvparten var kjempefornøyd, resten deppa. Jeg vet ikke helt jeg, er midt i mellom. Ferie er det uansett da :D Jeg følte vi hadde veldig fin eksamen. Om man hadde lest, kunne man tenke seg til ting man ikke nødvendigvis kunne helt. Og det var herved min siste skriftlig eksamen!
Gjest SemperFi Skrevet 12. desember 2011 #960 Skrevet 12. desember 2011 Eksamen gikk bra for meg også. Nå skal jeg sove leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå