Gjest Katten. Skrevet 11. desember 2011 #921 Skrevet 11. desember 2011 Har en eksamen i morgen og innlevering av bachelor på torsdag. Ikke begynt på noen av delene! :DDDDDDD
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #922 Skrevet 11. desember 2011 Siste eksamen i morgen. Ser bare fram til at klokken blir ett i morgen, og jeg ikke kan gjøre noe mer fra eller til. Da har jeg FERIE!
Gjest Vampen Skrevet 11. desember 2011 #923 Skrevet 11. desember 2011 Ja, jeg synes det er rart hun har sånn fokus på det, men ikke har forslag til bøker om det. Er bare sånn "kjempespennende!", og det var det. Forresten, sånn av ren nysgjerrighet, hva handler den ene artikkelen om? Jeg håper Appleyards leseroller er nevnt?
Gjest Vampen Skrevet 11. desember 2011 #924 Skrevet 11. desember 2011 Har en eksamen i morgen og innlevering av bachelor på torsdag. Ikke begynt på noen av delene! :DDDDDDD Ikkeno stress, jeg har det fra sikre kilder at A`er er noe som regner fra himmelen.
Gjest Nica. Skrevet 11. desember 2011 #925 Skrevet 11. desember 2011 Forresten, sånn av ren nysgjerrighet, hva handler den ene artikkelen om? Jeg håper Appleyards leseroller er nevnt? Det er en artikkel hvor forfatteren refererer til en artikkel av Appleyard som omhandler ungdoms lesebehov.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #926 Skrevet 11. desember 2011 Har en eksamen i morgen og innlevering av bachelor på torsdag. Ikke begynt på noen av delene! :DDDDDDD ??? hvorfor ikke ?
Fandenivoldsk Skrevet 11. desember 2011 #927 Skrevet 11. desember 2011 Herregud, daff dag. Har lest igjennom notater i ex.phil (breddetest i morgen), ryddet rommet og vasket klær, og lest litt definisjoner. Noe begynner å sitte, det er deilig! Stygt redd for at jeg får anfall av eksamensnerver og glemmer alt på eksamen, though.. DEN TID DEN SORG. Burde pugget mer, men blææ. Skulle ikke dratt ut i går, fyllesykesøndager er jo klin umulig å få noe utav :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #928 Skrevet 11. desember 2011 ??? hvorfor ikke ? Han har vel vært opptatt med å ha sex med madammen 1
Gjest Vampen Skrevet 11. desember 2011 #929 Skrevet 11. desember 2011 Det er en artikkel hvor forfatteren refererer til en artikkel av Appleyard som omhandler ungdoms lesebehov. Hmmm, pussig. Jeg tror vi har 3-4 artikler hvor Appleyards teorier om leserroller er nevnt, men vi har også jobbet direkte med det han skriver.
Gjest Nica. Skrevet 11. desember 2011 #930 Skrevet 11. desember 2011 Hmmm, pussig. Jeg tror vi har 3-4 artikler hvor Appleyards teorier om leserroller er nevnt, men vi har også jobbet direkte med det han skriver. Er dette i pedagogikk eller i norsk?
Gjest Vampen Skrevet 11. desember 2011 #931 Skrevet 11. desember 2011 Er dette i pedagogikk eller i norsk? Norsk, både norsk 1 og norsk 2.
Gjest Katten. Skrevet 11. desember 2011 #932 Skrevet 11. desember 2011 Ikkeno stress, jeg har det fra sikre kilder at A`er er noe som regner fra himmelen. Så lenge du kan gi meg noen kilder på det, så henviser jeg til dem i morgen. ??? hvorfor ikke ? Fordi jeg er uhelbredelig. Han har vel vært opptatt med å ha sex med madammen Det òg. 2
Gjest Nica. Skrevet 11. desember 2011 #933 Skrevet 11. desember 2011 Norsk, både norsk 1 og norsk 2. Merkelig altså... Jaja, får se om jeg finner noe i pedagogikkhyllene, har ikke leita der
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #934 Skrevet 11. desember 2011 Skal levere to eksamener om 10 timer! Har noe på begge, men det må redigeres, redigeres, redigeres! Ja, så dett i gang, da?!?! Ja! Jeg lover!!! Har stirret lenge nok på skjermen nå! Må tenke at det er nå det gjelder og ikke klokka 07.00 i morgen tidlig... faen, ass...samma styret HVER JÆVLA GANG- jeg prøver å skjerpe meg...men tydeligvis ikke hardt nok.
Lista Skrevet 11. desember 2011 #935 Skrevet 11. desember 2011 Eksamen på tirsdag og kan minimalt Motivasjon, hvor er du???
Gjest NotSo Skrevet 11. desember 2011 #937 Skrevet 11. desember 2011 I morgen klokken 18.30. DA er det juleferie :D
ninuska_ Skrevet 11. desember 2011 #940 Skrevet 11. desember 2011 Jeg må få ut litt frustrasjon: jeg finner ut nå at jeg ikke har kalkulator Jippi, min ekssamboer har tatt den med seg.. og jeg sjekket ikke for boksen ligger jo her. Har ikke hatt bruk for den når jeg har lest, for jeg har bare brukt kalkulator på nett, da vi ikke skal kunne regne så fryktelig kompliserte ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå