Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurer på om jeg skal drite i eksamen på torsdag fordi jeg ikke skjønner databaser, ikke har tid til å lese meg opp på det og lære meg å bruke sql på 2 dager... får jeg ta konteeksamen om jeg ikke møter opp? eller få utsatt eksamen?

Det er medisinske grunner til at det har gått dårlig dette halvvåret, om det hjelper..

Hvis det er medisinske grunner så får du sikkert sykemelding på torsdag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har kvalifiseringprøve i exphil om tre og en halv time, og jeg sitter hjemme og leser, men jeg klarer egentlig ikke å lese noe, får ikke med meg noe. I går var jeg helt ute av meg, jeg var helt overbevist om at jeg kom til å stryke. Nå er jeg heldigvis litt mer optimistisk (men ikke så veldig), men jeg har funnet ut at dersom jeg stryker, får jeg en sjanse til (selv om den sjansen sansynligvis kommer midt i hjemmeeksamen min i exfac, men det får så være..). Jeg hater at jeg er så sinnsykt dårlig til å lære meg ting utenatt!! Jeg har aldri gjort det bra på prøver der jeg må kunne ting i hodet. Jeg gjør det kjempebra når jeg skal skrive oppgaver og kan bruke kilder, slik at jeg slipper å lære meg ting utenatt, for det har jeg aldri klart!

Skrevet

På denne tiden i morgen har jeg eksamen! Herregud!!! Og her sitter jeg på KG og har verdens dårsligste samvittighet fordi jeg ikke leser. Jeg er så håpløs!!! :klaske:

Jeg også! Klarer ikke få meg til å lese så mye som en side, og jeg har vært våken siden 7!!!!!!!!!! Hvordan skal dette ende? :O (er de 10 ekstra studiepoengene som jeg tar så jeg kan droppe eksamen og likevel få fullt opp med studiepoeng (+ at jeg tok 90 i fjor), men samboeren gjorde det så bra på sin eksamen, og jeg hater det når han er bedre enn meg! Men han fikk utlevert noen oppgaver av en veeldig snill professor, og så langt man løser de på forhånd så vet man at man kan få A. Jeg derimot er ikke så heldig med min professor, så her må alt leses i detalj! Og jeg viiiilikke!)

Skrevet

Jeg også! Klarer ikke få meg til å lese så mye som en side, og jeg har vært våken siden 7!!!!!!!!!! Hvordan skal dette ende? :O (er de 10 ekstra studiepoengene som jeg tar så jeg kan droppe eksamen og likevel få fullt opp med studiepoeng (+ at jeg tok 90 i fjor), men samboeren gjorde det så bra på sin eksamen, og jeg hater det når han er bedre enn meg! Men han fikk utlevert noen oppgaver av en veeldig snill professor, og så langt man løser de på forhånd så vet man at man kan få A. Jeg derimot er ikke så heldig med min professor, så her må alt leses i detalj! Og jeg viiiilikke!)

Jeg viiiiilikke jeg heller. Har prøvd å lese litt nå, men blir fysisk kvalm. Dette lover ikke bra! Hva skal du ha eksamen i? Kanskje vi kollektivt klarer å ta oss litt sammen. For vi MÅ jo egentlig bare! Jeg heier på deg, Messy! :duskedame:

Skrevet

Påtalerett! Du da? Jeg heier på deg også! Dette får vi til!

Skrevet

Påtalerett! Du da? Jeg heier på deg også! Dette får vi til!

Arbeidsrett... Uff - håpløst fag! Men, dette får vi til! Du har jo mulighet til å droppe eksamen, siden du har nok studiepoeng. Men jeg skjønner at du har lyst til å ta den! Dette kommer til å gå så bra... bortsett fra at jeg FREMDELES er på KG... :klo:

Gjest Kjærleik
Skrevet

aaaargh, jeg er så LEI! Det er så SINNSYKT mye å kunne. Begreper, ulike strategier og metoder, personer, og blablablaaaaaa. Jada, litt interessant er det jo, men det er begrenset hvor interessant innføringsemner er..... OG hvertfall når man MÅÅÅ *syte, syte*!

Gjest SemperFi
Skrevet

Har hatt fremføring av et hovedprosjekt. Må si at det gikk jævlig bra!

• Liker 1
Skrevet

jeg lurer på om jeg skal drite i eksamen på torsdag fordi jeg ikke skjønner databaser, ikke har tid til å lese meg opp på det og lære meg å bruke sql på 2 dager... får jeg ta konteeksamen om jeg ikke møter opp? eller få utsatt eksamen?

Det er medisinske grunner til at det har gått dårlig dette halvvåret, om det hjelper..

På NTNU må du møte opp, men du kan levere blankt og få ta konteeksamen når det har gått en time. Anbefaler heller det enn å ikke møte opp.

Når det gjelder SQL og databaser kan jeg ikke så mye mer enn det jeg lærte av MySQL da jeg hadde IT GK, og jeg syns det var ganske greit. Går du på NTNU? De har ei lita lefse på Tapir (min er lysegrønn) hvor de forklarer databaser og HTML og sånt ganske greit og enkelt. :) Tror ikke den kosta så mye mer enn 50 kr heller.

Du får det nok til! :klemmer:

Gjest Solsmil
Skrevet

jeg er nettop kommet tilbake fra universitetet, har hatt kvalifiseringsprøve i exphil som jeg var overbevist om at kom til å gå til helvete. Men jeg sto:D Klarte 20 av 25 riktige, kravet var minst 15 av 25. Er så glad:D Og atpåtil begynte det å snø når jeg kom hjem, jeg har ønsket meg snø så lenge nå :rodmer:

Og dette innlegget passer vel egentlig ikke inn i en sutretråd da... Så for å endre litt på det, så er gleden kortvarig for min del, for jeg tar meg en pause i morgen, og etter det starter lesinga for fult igjen. Hjemmeeksamen i exfac står for tur på mandag.

Gjest bellabulla
Skrevet

jeg er nettop kommet tilbake fra universitetet, har hatt kvalifiseringsprøve i exphil som jeg var overbevist om at kom til å gå til helvete. Men jeg sto:D Klarte 20 av 25 riktige, kravet var minst 15 av 25. Er så glad:D Og atpåtil begynte det å snø når jeg kom hjem, jeg har ønsket meg snø så lenge nå :rodmer:

Og dette innlegget passer vel egentlig ikke inn i en sutretråd da... Så for å endre litt på det, så er gleden kortvarig for min del, for jeg tar meg en pause i morgen, og etter det starter lesinga for fult igjen. Hjemmeeksamen i exfac står for tur på mandag.

:D

Skrevet

Ferdig med 1 eksamen, 1 igjen... :duskedame: Kom igjen folkens! Siste innspurt nå før juleferien :jepp:

Skrevet

Hadde eksamen i dag, gikk sån någet. Regresjon var faktisk det jeg hadde størst kontroll over, verre med samspill...*grøsse* Er eksamensnervene under kontroll der da?

De er halvveis under kontroll - regresjon og jeg sloss enda, men jeg har fått god kontroll på faktoranalyse! :jepp:

Gjest SemperFi
Skrevet

Eksamen i operativsystemer og mikroprosessor 12. desember. Også er der ferie!

Skal bli deilig å komme hjem til gamlingene for å bli skjemt bort i noen dager! :D

Skrevet

I morgen kommer oppgaven til hjemmeeksamen ut. Det hjelper ikke meg, for jeg må bruke tiden på å lese til den eksamen jeg har på fredag. :snurt: Arrrrrrgh!

Skrevet

Jeg har eksamen imorgen. Jeg har lest svært lite, er trøtt, sliten og syk. Vondt i hodet, nesen, ørene og halsen, og er sliten i kroppen uten å ha gjort noe. Jeg har ikke fastlege der jeg bor, fordi jeg blir jo nesten aldri syk og skulle uansett bare være her i ett år. Fuck my life.

Skrevet

Eksamen i engelsk litteraturteori i morgen. Gruer meg!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Katten.
Skrevet

I morgen kommer oppgaven til hjemmeeksamen ut. Det hjelper ikke meg, for jeg må bruke tiden på å lese til den eksamen jeg har på fredag. :snurt: Arrrrrrgh!

Smørbrød. Sugge.

Bacheloroppgave som skal leveres om syv og et halvt døgn. Kanskje på tide å begynne?

Skrevet

Woho! Fikk godkjent på kvalifiseringsprøven i exphil :hoppendeglad: Fikk 17 av 25 riktig, trengte 15 for å få godkjent, so happy :D

Bare eksamen igjen 12. desember, så er det juleferie! :P

• Liker 1
Skrevet

Åhfysøren, fysøren,fysøren. Har presentasjon av en oppgave vi som gruppe har gjort, hvor vi skal presentere det viktigste av hva vi har skrevet. Har hatt en helt vilt avslappa følelse, frem til klokka bikka 0000, og jeg innså at idag avgjøres det hele(nesten). :kvalm: .Om bare 14 og en halv time er jeg ferdig og har juleferie, men veien dit ser ut til å bli lang nå. Jeg gruer meg ikke spesielt til fremføringsdelen, jeg vet at engelsken min er god nok, problemet er bare utspørring etterpå. Jeg har for vane å bli helt idiot når folk spør meg om ting på fremføringer, og dette tror jeg kan påvirke meg i morgen. Men, det må jo gå bra? Sant?! Siden vi har fått det skriftlige godkjent med god margin, så burde vi jo stå når vi bare skal presentere det kort og svare på spørsmål? Er det bare jeg som ser litt logisk på dette?

Nå må jeg bare prøve å lage noe ferdig som jeg kan fremføre i morgen. Flaks at jeg har skrevet noe, uflaks at jeg føler at det ikke er sammenheng.Motivasjon; juleferie om bare timer.

Men, eeeeeeehhh. :bond::bond: :bond: :bond: :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...