Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk A på min aller første eksamen (matematikk), men sliter litt med en slags "dette fortjener jeg ikke"-følelse, siden de andre i kollokviegruppa enten strøk eller fikk veldig lave/dårlige karakterer. :I Jeg burde være veldig glad, men jeg føler det er et slags svik mot vennene mine at jeg gjorde det bra og de gjorde det dårlig.

Anonymous poster hash: 6d362...8b7

neida det er jo individuell eksamen? bra jobba, du er ikke ansvarlig for andres forståelse:) jeg hadde blitt overlykkelig, lurer på om jeg får a en dag . ah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste eksamen om 2 dager, ååååååh! Det er muntlig, og jeg føler jeg har relativt god kontroll på faget, men faglærer liker meg ikke og jeg er så redd for å bli urettferdig behandlet.

Leser igjennom boka i dag, og skal ha kollokvie i hele morgen, så jeg tror det er så godt som null sjanse for at jeg stryker, men jeg HATER muntlig.

Ligger dårlig an i faget fra før av grunnet faglærer, men han har uttalt at jeg er "så flink muntlig" så burde fokusere på det....

Skrevet

Hun som sitter ved siden av meg på lesesalen bruker tastaturet på dataen sin som trommesett (virker det som). Jeg sitter med ørepropper, men blir fremdeles forstyrret av hamringen hennes :sukk:

Anonymous poster hash: fa127...3d1
Skrevet

Hun som sitter ved siden av meg på lesesalen bruker tastaturet på dataen sin som trommesett (virker det som). Jeg sitter med ørepropper, men blir fremdeles forstyrret av hamringen hennes :sukk:

Anonymous poster hash: fa127...3d1

Åh. Sånn er amerikaneren som sitter ved siden av meg på lesesalen (fast lesesalsplass). Han seriøst hamret på tastaturet, har aldri hørt noe lignende før. Forstår ikke hvordan noen får det til. Heldigvis for meg er han er aldri.

Skrevet

Nå har de til og med stengt kantinen på fakultetet vårt før jul. Bare for å straffe oss som enda ikke er ferdig med eksamen. Så hyggelig, jeg som skulle fylle på kaffiavtalen :glare:

Skrevet

Nå har de til og med stengt kantinen på fakultetet vårt før jul. Bare for å straffe oss som enda ikke er ferdig med eksamen. Så hyggelig, jeg som skulle fylle på kaffiavtalen :glare:

Det er jo ikke greit! Burde da ha åpent til alle eksamener er ferdige. Hos oss har de heldigvis åpent til 23. desember.

Skrevet

Hos oss har de åpent, men har bestemt seg for å stenge 2 timer tidligere enn vanlig nå i eksamensperioden. Sliter med å forstå den logikken :(

Skrevet

Det er jo ikke greit! Burde da ha åpent til alle eksamener er ferdige. Hos oss har de heldigvis åpent til 23. desember.

Men det er jo så få som ikke er ferdige her på fakultetet da. De gjør det sikkert for å ikke gå i underskudd. Men det er jo tross alt en del masterstudenter her da som skal levere i mai og som sitter ut uken, også har jeg hørt om noen få som ikke er ferdig enda. Synest det er kjipt ja.

Skrevet

Hos oss har de åpent, men har bestemt seg for å stenge 2 timer tidligere enn vanlig nå i eksamensperioden. Sliter med å forstå den logikken :(

Ja.. sånn har det vært de siste ukene også. De har reduser topningstidene mer og mer. På fredag, som var den siste dagen, stengte de klokka 14.00.

Skrevet

Er sensurfrist på den ene eksamnen min idag, men jeg får meg ikke til å sjekke studweb. Har hatt en ekstremt dårlig følelse helt siden jeg gikk ut fra eksamenslokalet og vil egentlig bare fortrenge hele greia. Merker jeg blir helt dårlig av dette :( Årh.

Skrevet

Dagen før eksamen...føler egentlig at det ikke er mer å lære nå, samtidig som jeg stadig kommer på noe jeg vil terpe på. Forsov meg til halv elleve i dag, og følte meg ikke litt uthvilt engang. Kroppen er definitivt klar for ferie, bare to eksamener står i veien!

Skrevet

Første karakter i mogen! Jeg får C, det er jeg sikker på. Skulle gjerne fått B.. jeg er nok rett under en C.

Skrevet

Ting som gjør eksamensdagene mye verre er hvor frekke folk rundt meg er fortiden. Jeg ble dyttet i flere ganger på butikken i dag, skikkelig dytting. Greitt at det er trangt, men enten venter du på at jeg flytter meg, eller så spørr du høflig om jeg kan flytte meg. DYTTING ER IKKE GREITT.

Gjest Haaploes
Skrevet

Tårene renner i strie strømmer etter tilbakemeldingsrunde fra veileder. Ikke at det var så ille, jeg er bare så utrolig lei av å sitte med den samme teksten og ikke forstå hvordan jeg skal gjøre utbedringene veileder ber om.

Samboers forslag til løsning? "Levér, da"

:balltre:

Skrevet

Siste lesedag før eksamen, og jeg er så lite motivert! Trøtt og sliten og bare lei av å må stå opp før 08.00 hver eneste dag....

Vet alle sier "bare én dag igjen, det klarer du, bit tenna sammen", men jeg føler meg som et falleferdig korthus.

Hvordan finner dere motivasjon siste dagen?

Gjest Haaploes
Skrevet

Siste lesedag før eksamen, og jeg er så lite motivert! Trøtt og sliten og bare lei av å må stå opp før 08.00 hver eneste dag....

Vet alle sier "bare én dag igjen, det klarer du, bit tenna sammen", men jeg føler meg som et falleferdig korthus.

Jeg pleier å lag en liste over alt jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Og du - bare én dag igjen, det klarer du, bit tenna sammen :fnise:

Jeg er forøvrig ferdig med gråtetokter (tror jeg), og skal bare få ferdig denne oppgaven i dag. Så må jeg lese som fy til eksamen jeg skal ha på fredag. Foreløpig har jeg ikke åpnet boken...

Skrevet

Fint å oppdage denne tråden nå. Sitter på skolen og gruer meg til muntlig eksamen. To timer igjen, og jeg er allerede vrak. Prøver å lese, men klarer ikke konsentrere meg. Føler jeg har null kontroll på pensum. Eneste trøsten er at det er siste fageksamen på masteren, og at jeg har ferie om 3 timer.

Skrevet

Sensurfrist på eksamen igår. Har den kommet enda? NEI. Jeg blir gal. Klarer ikke tenke på noe annet, hadde mareritt om det i natt og nå er jeg bare skikkelig lei :( Kjenner pulsen når nye høyder de gangene jeg har sjekket, akkurat som om hjertet er på vei ut av kroppen, men så er det jo ikke noe der :( Synes ikke det burde vært lov å være for sent ute med sensur... :/

Skrevet

Venter også på sensur! Skal offentliggjøres i dag. Det er maskinelt rettede eksamen, så den er jo ferdig for lenge siden. Kan de ikke bare få ut fingern liksom.

Føles så urettferdig at vi må forholde oss til frister, tidspunkter og datoer uten at noen andre trenger det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer sjelden motivere meg noe særlig siste dag. Den dagen er jeg så SYKT lei, og vil bare bli ferdig. Leser gjerne over litt notater og sånn, men jeg tror ikke jeg har pleid å ha noen stor lesedag siste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...