Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jeg!! Ellers hadde jeg nok ikke brydd meg :P

Da er det herlig å være jente sånn at man kan bruke concealer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen fler enn meg som blir kvisetryner i eksamenstiden??

Jeg får også det! Veldig mange rundt haka. Typisk stresskviser. Kommer hver gang. Dritirriterende.

Skrevet

Er endelig ferdig med alle eksamener! Har igjen noen oppgaver å levere inn, men ellers er det juleferie! Skal bli så deilig, særlig fordi jeg har fått kink i korsryggen.. Ikke mye moro å skrive eksamen da! Har ligget rett ut siden jeg kom hjem.

Skrevet

Var så dum at jeg valgte advanced macroeconomics som valgfag. Var ganske flink i både macro og matte på bachelornivå så da tenkte jeg at det kom til å bli sykt spennende å ta det hele til et nytt nivå!! Kan vel mildt sagt si at jeg overvurderte min egen hjernekapasitet. Eksamen nå på mandag og jeg har mest lyst til å legge meg i fosterstilling på gulvet å grine. Så mye for å være ambisiøs.... :fnise:

Skrevet

Jeg føler en slags sorgprosess nå for den dårlige karakteren jeg fikk. Litt sjokk og vantro før i dag, så ble det til sinne, nå føler jeg meg egentlig litt tom og lei meg.

Skrevet

Var så dum at jeg valgte advanced macroeconomics som valgfag. Var ganske flink i både macro og matte på bachelornivå så da tenkte jeg at det kom til å bli sykt spennende å ta det hele til et nytt nivå!! Kan vel mildt sagt si at jeg overvurderte min egen hjernekapasitet. Eksamen nå på mandag og jeg har mest lyst til å legge meg i fosterstilling på gulvet å grine. Så mye for å være ambisiøs.... :fnise:

Du var da tøff nok til å prøve! Av og til vil man feile når man prøver, andre ganger lykkes man. Skal ikke se bort i fra at det går bra også :)

• Liker 2
Skrevet

Noen fler enn meg som blir kvisetryner i eksamenstiden??

Hahaha ja! To feeeeite jævler på haka+ noen mindre. Pluss poser under øya, og jeg har blitt forkjøla så ser bare generelt sliten ut. Kommer til å skremme vekk sensor på muntlig. :P

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Skrevet

Uff, det er ikke noen deilig følelse :-( Men, du er absolutt ikke ubrukelig! Kanskje det ikke gikk så dårlig som du tror!

Du får uansett ikke gjort noe med det nå :-) Det ordner seg!

Takk! Det var godt å høre. Dro ut på fest med venner, føles mye bedre nå. Fikk også høre at flere satt igjen med samme følelsen. Eksamen er noe herk ass, sliter på selvtillita... Vel, nå er det jul og ferie! :-)

Skrevet

Jeg fikk B på hjemmeeksamen, og jeg er skuffet. Sikkert et symptom etter å ha fått A på den første eksamenen. Jeg vet jo det er tåpelig å være skuffet over en B.

Skrevet

Jeg fikk A på min aller første eksamen (matematikk), men sliter litt med en slags "dette fortjener jeg ikke"-følelse, siden de andre i kollokviegruppa enten strøk eller fikk veldig lave/dårlige karakterer. :I Jeg burde være veldig glad, men jeg føler det er et slags svik mot vennene mine at jeg gjorde det bra og de gjorde det dårlig.

Anonymous poster hash: 6d362...8b7
Gjest Minesveiper
Skrevet

Vært syk de siste 3 dagene og har eksamen på tirsdag. Har heldigvis jobbet noe med dette faget i løpet av semesteret, men er vanskelig å pugge når hode ikke funker. Har fått gjort litt og tror det kommer til å gå greit, men typisk at man skulle bli dårlig nå :(

Skrevet

Jeg er så lei nå! Sitter på lesesalen og prøver å lage meg en plan for dagen, men har liksom ikke peiling på hvor jeg skal begynne. Er konstant trøtt, ryggen og nakken verker, og jeg føler bare at all lufta har gått ut av ballongen. Trøster meg hver dag med at det er siste søndag dette året jeg sitter på lesesalen, siste mandag osv :P søren heller, skal komme meg gjennom denne siste uka nå!

Skrevet

Jeg gruer meg sånn til sensuren faller. Jo mer jeg tenker over oppgaven, jo dårligere synes jeg den er.

Skrevet

Jeg var ferdig med 2/3 på fredag, i tillegg var det de to vanskeligste jeg skulle ha dette semesteret. Problemet er at jeg har tatt "ferie" i hodet. Jeg føler rett og slett at jeg er ferdig! Det blir hardt å begynne med den siste eksamen i morgen, skal ikke ha den før neste fredag heller. Men det nærmer seg, heldigvis! Snart skikkelig ferie!

Skrevet

Jeg har eksamen om fire uker, og jeg ligger så bak! Blir stresset, men har samtidig ikke energi til det.. Jeg BURDE virkelig ha lest mye denne uken, men har jeg gjort det? Næ, to kapitler har jeg lest. Og grunnen til det er like stressende som det er trist; jeg er i SA-prosessen, og har så lite energi på grunn av alt blodet jeg mister. ÅÅÅÅ, så frustrerende! Håper på en bedre uke fra og med i morgen.

Anonymous poster hash: 36af5...595
Skrevet

DRITT LEI av å lese!! Mye interessant på pensum, men fy faen jeg sooovner av de delene jeg syns er gørr kjedelig! Huff!

Skal ha muntlig eksamen, håper jeg klarer å vri meg unna hvis det tema kommer opp. Kan ingenting om det, det er så uinteressant at jeg bare ikke skjønner det.

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Skrevet (endret)

Uff.. Jeg er bare 2000 ord (hjemmeksamen) unna juleferie! Planlegger å skrive de innen i morgenkveld, for jeg trenger tirsdagen på å korrekturlese og se over.

Vanskelig å sette inn det siste støtet nå, men så nærme, så nærme! :bond:

Endret av lillsunshine
Skrevet

Jeg fikk B på hjemmeeksamen, og jeg er skuffet. Sikkert et symptom etter å ha fått A på den første eksamenen. Jeg vet jo det er tåpelig å være skuffet over en B.

Jeg fikk A på min aller første eksamen (matematikk), men sliter litt med en slags "dette fortjener jeg ikke"-følelse, siden de andre i kollokviegruppa enten strøk eller fikk veldig lave/dårlige karakterer. :I Jeg burde være veldig glad, men jeg føler det er et slags svik mot vennene mine at jeg gjorde det bra og de gjorde det dårlig.

Anonymous poster hash: 6d362...8b7

Herregud.... Kan dere flytte dere over på jubletråden??

Anonymous poster hash: 45686...93d

Skrevet

Herregud.... Kan dere flytte dere over på jubletråden??

Anonymous poster hash: 45686...93d

Synes ikke noe om den kommentaren din.

• Liker 1
Skrevet

Herregud.... Kan dere flytte dere over på jubletråden?? Anonymous poster hash: 45686...93d

Hvorfor skulle de det, de jubler jo ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...