Poppie Skrevet 11. desember 2014 #6081 Skrevet 11. desember 2014 Ja Skal blir så godt å bli ferdig med denne kjenner jeg!! Samme her....er 6 timer, og jeg føler jeg har et greit overblikk, men absolutt null sjans til å gå i dybden. Kan enten gå sinnsykt bra eller sinnsykt dårlig, alt avhenger om hjernen min har lyst til å huske det den egentlig kan
havanaa Skrevet 11. desember 2014 #6082 Skrevet 11. desember 2014 Samme her....er 6 timer, og jeg føler jeg har et greit overblikk, men absolutt null sjans til å gå i dybden. Kan enten gå sinnsykt bra eller sinnsykt dårlig, alt avhenger om hjernen min har lyst til å huske det den egentlig kan Jeg syns dette faget er ganske vanskelig, så er umulig å si hvordan deg kommer til å gå :s Får satse på at jeg kan mer enn jeg tror Bare 4 timer heldigvis.
Poppie Skrevet 11. desember 2014 #6083 Skrevet 11. desember 2014 Jeg syns dette faget er ganske vanskelig, så er umulig å si hvordan deg kommer til å gå :s Får satse på at jeg kan mer enn jeg tror Bare 4 timer heldigvis. Lykke til! Nå stikker jeg på skolen, kjenner nervøsiteten er i full gang med å slå kollbøtter i magen min. VI får sutre/juble her etterpå
havanaa Skrevet 11. desember 2014 #6084 Skrevet 11. desember 2014 Lykke til! Nå stikker jeg på skolen, kjenner nervøsiteten er i full gang med å slå kollbøtter i magen min. VI får sutre/juble her etterpå Samme her! Lykke til du også
lisske Skrevet 11. desember 2014 #6085 Skrevet 11. desember 2014 Jada, der har forkjølelsen tatt tak! Er det ikke typisk, dagen før muntlig?!? Min bedre halvdel var forkjølt fra torsdag forrige uke til tirsdag. Trodde jeg hadde vært heldig å sluppet unna! Peiset på med c-vit og unngått å kysse han Jaja, nå får gå som det går Siste innspurt idag nå! 26 timer til juleferie :D
lillsunshine Skrevet 11. desember 2014 #6086 Skrevet 11. desember 2014 Nå er jeg drittlei av lyn og torden hele tiden. Det dukket opp med jevne mellomrom i hele går og begynte på igjen klokka ett i natt. Så begynte det på igjen med masse hagl i dag i 8-tiden. Har sovet elendig og drømte at jeg strøk på muntlig eksamen fordi jeg ikke kunne finne utskriftene mine. Jeg trenger et til manus og et til å dele ut til sensorene. Og må ned på universitetet i dag for å skrive det ut, siden min printer har bestemt seg for at han ikke kan skrive ut fordi det mangler "cyan", selv om han har forskjellige "black". Skjønner ikke hvorfor jeg har brukt penger på blekk i høst når den skal være så vanskelig! Føler meg ganske trøtt og kvalm i dag, hadde tenkt å føle meg opplagt og gjøre siste finpuss til i morgen, men kjenner jeg ikke har lyst til noe.
strawberry Skrevet 11. desember 2014 #6087 Skrevet 11. desember 2014 Siste dag med eksamensskriving, i morgen skal faenskapet leveres inn! Liker egentlig hjemmeeksamener, men nå er jeg veeeldig umotivert og lei. Jeg får bare prøve mitt beste i dag, slik at jeg blir fornøyd når jeg får resultatet i januar!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6088 Skrevet 11. desember 2014 FAEN begynner å bli forkjøla... Midt i eksamensperioden! Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6089 Skrevet 11. desember 2014 Fikk akkurat resultat fra hjemmeeksamen jeg leverte for en mnd siden. Fikk C, ganske fornøyd egentlig da jeg skrev den på to dager og ikke la noe mere innsats i det! Wohoo, imorgen er siste skriftlige eksamen på 6 timer, så er det JULEFERIEE!!! Anonymous poster hash: a114f...546
Poppie Skrevet 11. desember 2014 #6090 Skrevet 11. desember 2014 Fikk utdelt oppgaven, og brukte første 15 minuttene til å bare smile og skjelve av lykke. Jeg, som har lest i bare 6 timer fordi jeg har vært så utslitt, som la meg 20.00 i går fordi jeg holdt på å kollapse, som sto opp 5 i dag for å lese....jeg fikk AKKURAT den oppgaven jeg satset på Gikk igjennom gamle eksamensoppgaver i går, så hva som hadde vært de siste semesterene, sammenlignet det med innleveringsoppgavene vi har hatt i år og tenkte: "Hmmm....det må jo bli dette temaet, vi har hverken skrevet om det eller hatt det på eksamen de siste 3 semester." Og så kom det! Jeg er så letta at jeg dauer av lykke, dette var en stryk eller en glimrende eksamen, og så ble utfallet det siste. ÅÅÅÅÅÅH, bare én igjen!! 1
Gjest Trappetroll Skrevet 11. desember 2014 #6091 Skrevet 11. desember 2014 Jepp, da blir det nok enda en stryk... Kastet opp og alt. Hater migrene. Hater eksamen. I tillegg var eksamenen skikkelig vanskelig i forhold til tidligere. La det bare bli ferie snart...
Poppie Skrevet 11. desember 2014 #6092 Skrevet 11. desember 2014 Jepp, da blir det nok enda en stryk... Kastet opp og alt. Hater migrene. Hater eksamen. I tillegg var eksamenen skikkelig vanskelig i forhold til tidligere. La det bare bli ferie snart... Uff, kastet du opp på eksamen?
Gjest Trappetroll Skrevet 11. desember 2014 #6093 Skrevet 11. desember 2014 Uff, kastet du opp på eksamen? Ja.. Og ikke bare en gang. Og eksamensvaktene var dritsure! Og rakk ikke å bli ferdig med eksamen. I tillegg var det vanskelig stoff, så det jeg har skrevet er feil 😫 Hater meg selv.
hjelpme4 Skrevet 11. desember 2014 #6094 Skrevet 11. desember 2014 Jeg gjorde det også temmelig dårlig idag hvis det er til trøst. Har ikke annet valg enn å forberede den og det irriterer meg.
Gjest Skrevet 11. desember 2014 #6095 Skrevet 11. desember 2014 Jeg fikk B på eksamen i dag, noe som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Meeen så er det jo ikke den beste karakteren også begynner tankene å surre om hva jeg burde sagt for å få en A... Er det flere som har det slik? Er jo fornøyd med B, og hadde egentlig ikke drømt om å kunne få det i dette faget, men så var det den Aen da... Har så fryktelig lyst til å få A en gang!
Emiliania Skrevet 11. desember 2014 #6096 Skrevet 11. desember 2014 Jepp, da blir det nok enda en stryk... Kastet opp og alt. Hater migrene. Hater eksamen. I tillegg var eksamenen skikkelig vanskelig i forhold til tidligere. La det bare bli ferie snart... Utrolig kjipt! Men, hvis du var såpass dårlig burde du kanskje kontakte fastlege og få en legeerklæring eller noe sånn, slik at eksamen ikke teller, eller vil du heller konte? God bedring! 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6097 Skrevet 11. desember 2014 Jupp, UiO. Altfor mye vi skal kunne! Men motiverer meg selv med at vi er ferdig om tre dager.. Selv om jeg ikke kan halvparten av det jeg skal kunne. Har ikke tittet i historieboken selv, by the way, så du er ikke alne om det Morsomt, da går vi sikkert til samme emne da Sitter selv på lesesal og panikkleser nå... Masse lykke til imorgen! Anonymous poster hash: 7e39c...9d0 1
mammamora90 Skrevet 11. desember 2014 #6098 Skrevet 11. desember 2014 Jeg føler meg litt teit fordi jeg sitter og logger meg på studweb hvert 5 minutt for å se om jeg har fått resultat på semesteroppgaven som har sensur i morgen, og slik har jeg holdt på siden tirsdag. Jeg gir meg jo litt etter kl 15 fordi jeg tenker at om jeg ikke har fått resultat innen da, får jeg det nok ikke før tidligst dagen etterpå. Jeg hadde virkelig håpet jeg hadde fått resultatet i dag, siden jeg skal jobbe i morgen og får ikke sjekket før etter endt arbeidsdag:/
Isolde Skrevet 11. desember 2014 #6099 Skrevet 11. desember 2014 Morsomt, da går vi sikkert til samme emne da Sitter selv på lesesal og panikkleser nå... Masse lykke til imorgen! Anonymous poster hash: 7e39c...9d0 Det gjør vi nok! Jeg begynner å føle meg ganske rolig nå, tror jeg har oversikt over det meste. Håper bare jeg har flaksen ved min side :D Lykke masse til du og!
Gjest Trappetroll Skrevet 11. desember 2014 #6100 Skrevet 11. desember 2014 Utrolig kjipt! Men, hvis du var såpass dårlig burde du kanskje kontakte fastlege og få en legeerklæring eller noe sånn, slik at eksamen ikke teller, eller vil du heller konte? God bedring! Ja, ringte legekontoret, men kom ikke gjennom. Så får heller bare konte til våren 😫
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå