Poppie Skrevet 10. desember 2014 #6061 Skrevet 10. desember 2014 FINITO!! FERDIG!! DONE! Bachelor!!! HURRAA!!! Og jeg som sikta meg inn på en C hvis jeg var heldig med oppgavene - jeg synes det gikk skikkelig bra, så jeg tror jeg har god sjanse på B'en fakstisk! Gratulerer!!!!!!!!!!
Mynona Skrevet 10. desember 2014 #6062 Skrevet 10. desember 2014 Takk!! Nå feirer jeg med en bøtte Ben & Jerry is og etterpå skal jeg feire med cava! 1
frøkenfranzen Skrevet 10. desember 2014 #6063 Skrevet 10. desember 2014 Send melding til instituttet du Jeg glemte å skrive på kandidatnummer OG semester, men sendte dem mail og de gjorde det for meg. Ringte til eksamenskontoret nå nettopp. Det var visst flere som hadde gjort det samme, og hun sa at det mest sannsynlig ikke kom til å bli et problem siden alt annet i oppgaven er i orden. Nå er jeg sykt letta, haha! 1
Gjest Trappetroll Skrevet 10. desember 2014 #6064 Skrevet 10. desember 2014 Flott. Eksamen i morgen, og har ikke fått øvd i det hele tatt. Sykeste migreneanfallet ankom som bestilt. Så har dopet meg med paralginer, og er desperat. Dette er en eksamen jeg tar opp pga stryk tidligere 😭 Hjelp meg noen!
Gjest Minesveiper Skrevet 10. desember 2014 #6065 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Er ferdig med 4/5 og er egentlig ganske sliten nå. Hadde fjerde i går og sov ganske dårlig den natten. Er helt fjern i dag, men kan liksom ikke ligge på latsiden siden jeg må gjøre det bra på siste eksamen. I år har det vært ganske stress med 5 eksamener og jeg har ikke vært helt heldig med eksamenstidene. Enkelte har vært for tett opp til hverandre, mega stress.. Gleder meg sykt til å bli ferdig Endret 10. desember 2014 av Minesveiper
gardin Skrevet 10. desember 2014 #6066 Skrevet 10. desember 2014 Hjemmeeksamen med frist på fredag, og ryggen har låst seg. Så jeg ligger her å skriver. har skrevet 3,5 av totalt 6 sider, så tror jeg skal klare å levere en ok oppgave.
Gjest Haaploes Skrevet 10. desember 2014 #6067 Skrevet 10. desember 2014 Wæh! Fikk nettopp beskjed om at jeg har fått en jobb jeg har siklet på. Det er kjempebra og sånn, men jobben er ikke i Norge, OG det er oppstart rett etter jul, så plutselig ble det veldig mye praktisk midt oppi eksamenslesingen. Det er så mange følelser i spinn nå, at jeg ikke klarer å gjøre noen ting. I stedet går jeg rundt og rundt i leiligheten omtrent som dette her Det innebærer et halvt års utsettelse av masterskrivingen, og det skal bli et sykt digg studieavbrekk
Gjest Vinglepetra Skrevet 10. desember 2014 #6068 Skrevet 10. desember 2014 Wæh! Fikk nettopp beskjed om at jeg har fått en jobb jeg har siklet på. Det er kjempebra og sånn, men jobben er ikke i Norge, OG det er oppstart rett etter jul, så plutselig ble det veldig mye praktisk midt oppi eksamenslesingen. Det er så mange følelser i spinn nå, at jeg ikke klarer å gjøre noen ting. I stedet går jeg rundt og rundt i leiligheten omtrent som dette her Det innebærer et halvt års utsettelse av masterskrivingen, og det skal bli et sykt digg studieavbrekk Gratulerer så mye med ny jobb! Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver, fikk også tilbud om jobb nå for ett par uker siden, midt oppi eksamensperioden. Det er veldig lett å miste fokus på eksamen da. Jeg er så "heldig" at jeg starter i jobben min allerede neste uke, midt oppi hjemmeeksamen. Men det er jo ikke noe synd på meg, føler meg heldig som har fått jobb Lykke til med alt!
Gjest Haaploes Skrevet 10. desember 2014 #6069 Skrevet 10. desember 2014 Gratulerer så mye med ny jobb! Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver, fikk også tilbud om jobb nå for ett par uker siden, midt oppi eksamensperioden. Det er veldig lett å miste fokus på eksamen da. Jeg er så "heldig" at jeg starter i jobben min allerede neste uke, midt oppi hjemmeeksamen. Men det er jo ikke noe synd på meg, føler meg heldig som har fått jobb Lykke til med alt! Tusen takk, og takk det samme! Må bare bite tennene sammen halvvannen uke til, så får jeg begynne å kartlegge vaksiner og styr da :-)
Poppie Skrevet 10. desember 2014 #6070 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er så sliten at jeg kollapser til sengs nå. Eksamen i morgen. Hurra.
Tuppelina Skrevet 10. desember 2014 #6071 Skrevet 10. desember 2014 To dager til eksamen, og jeg er så lei. Orker ikke mobilisere til å lese en gang, det er utrolig tåpelig å ha det slik! Får stå opp tidlig i morgen, da er det virkelig siste innspurt! Det er jo så deilig å levere en eksamen man vet man står på, så det er vel bare å pugge!
Gjest Trappetroll Skrevet 10. desember 2014 #6072 Skrevet 10. desember 2014 Så lå jeg her og gråt. Igjen. Jeg hater eksamen!!! Spesielt når det bare er fysikk og dritt. Har jo ikke sjans til å skrive meg til bestått engang. Og det eneste jeg gjør er å kaste opp og ha migrene. JEG HATER Å VÆRE STUDENT AKKURAT NÅ! (endrer seg om jeg består på alt 😂)
Poppie Skrevet 10. desember 2014 #6073 Skrevet 10. desember 2014 Så lå jeg her og gråt. Igjen. Jeg hater eksamen!!! Spesielt når det bare er fysikk og dritt. Har jo ikke sjans til å skrive meg til bestått engang. Og det eneste jeg gjør er å kaste opp og ha migrene. JEG HATER Å VÆRE STUDENT AKKURAT NÅ! (endrer seg om jeg består på alt ) Vet ikke hva jeg skal si, men
mandel92 Skrevet 10. desember 2014 #6074 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er så sliten at jeg kollapser til sengs nå. Eksamen i morgen. Hurra. Masse lykke til!
Emiliania Skrevet 10. desember 2014 #6075 Skrevet 10. desember 2014 Hurra Mynona! Er en skikkelig deilig følelse å stå der med en bachelor! --- Må nesten klage og juble om hverandre. Klagen: ræva konsentrasjon, alt annet er mer interessant, selv om jeg vil jobbe med temaet og lære.. Gah! Tror jeg skal sette på parental control eller noe sånt på datamaskinen.. Sånn at jeg bare har google-scholar o.l. sider, og å legge telefonen igjen et sted hvor jeg ikke ser den så ofte. Jubling: Jeg forstår temaene fortere nå, selv om jeg leser ting på nytt. Jeg jobber også mer aktivt om å finne mer litteratur om temaet, sånn at jeg forstår det. Noen ganger overser jeg helt banale ting (jeg glemmer basic oseanografi).. Dog, små ord kan trigge at jeg forstår ting..
rockejenta Skrevet 10. desember 2014 #6076 Skrevet 10. desember 2014 Tror jeg har fått kink i korsryggen, til tross for at jeg har skiftet sittestilling ofte og bevegd på meg hver dag Blir ikke lett å lese nå..
Poppie Skrevet 11. desember 2014 #6077 Skrevet 11. desember 2014 Masse lykke til! Takk Står opp tidlig for å kunne oppsummere noen timer før eksamen, hadde ikke husket noe hvis ikke. Klarte ikke lese mye i går, men nå får det gå som det går. Trenger bare stå! Tror jeg har fått kink i korsryggen, til tross for at jeg har skiftet sittestilling ofte og bevegd på meg hver dag Blir ikke lett å lese nå.. Fikk det samme i øvre del av ryggen i går, kjempevondt! Fremprovoserer strekk når legger meg, har hjulpet litt
Poppie Skrevet 11. desember 2014 #6079 Skrevet 11. desember 2014 Eksamen om en og en halv time Me too! Tenk på meg, så skal jeg tenke på deg og
havanaa Skrevet 11. desember 2014 #6080 Skrevet 11. desember 2014 Me too! Tenk på meg, så skal jeg tenke på deg og Ja Skal blir så godt å bli ferdig med denne kjenner jeg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå